50 pakettia bogeja ja 13 driptippiä tullissa vieläkin vaikka eilen maksoimma alvit ja tullit, keleper! ei ehtiny tälle viikolle kotia asti
Printable View
50 pakettia bogeja ja 13 driptippiä tullissa vieläkin vaikka eilen maksoimma alvit ja tullit, keleper! ei ehtiny tälle viikolle kotia asti
ei tullu esmoke.fi tilaama woo menee ens viikkoon....
Mikähän tuolla VaporWallilla nyt oikein on homman nimi V2sten suhteen? Eikö yhdellä listalla oleminen riitä vai pitääkö tuolle uudellekin pistää nimi?
Voi prkle... eihän tuotakaan saa taas kun tuurilla... :'(
Taidan hakea yleiseen vitutukseen kebabbia ja kaljaa. Sitten vituttaa, kun on syönyt liikaa ja juonut liian vähän. Ei maha mitään.
Nyt jasseria vituttaa kun koulusta rehtori soitti ja sanoi että pojat on vetäny nuuskaa koulussa, näkyi valvontakamerassa kun nappulat tunki mälliä poskeen, ja poika vasta 12v, ja sit ilmoittivat poliisille ja sosiaaliviranomaisille mikä tietysti on oikein kun nuuska on suomessa kiellettyä. Vittu oisivat vaikka pöllineet mun sähikäisen ja maistelleet sitä, nyt joutuu mennä sosiaaliviranomaisten juttusille ja nehän vasta mulkkuja on, ja poika sai kunnon rangaistuksen kun viikkorahat meni pariks kuukaudeksi.
No mutta ole ylpeä nuoresta miehestä joka uskaltaa panna vastaan, meilläkin poika on huomattavasti ikäisiään pienempi, ja olen aina sanonut jotta jos alkavat kiusaamaan niin tirvaise heti turpaan. Koulukiusaaminen on muutenkin niin väärin ja pikkuiset ei uskalla edes kotona kertoa isille tai äidille kiusaamisesta monestikkaan ennenkuin on jo myöhäistä, ja pienen sielun elämä on tallottu paskaksi ennenkuin se edes on alkanut. Ole ylpeä siitä että poikasi ei alistu toisten kiusattavaksi, mutta ei sitten hänkään saa kiusata ketään, vaikka kuinka episodi olisi hänen itsetuntoaan kohottanut.
Jonnet.
Ihan vaan selvyyden maksimoimiseksi halusin selventää että kyse on nimenomaan myynnistä, kun tässä on saanut tämän höyryttelyn laillisuutta oikoa ihan omiksi tarpeikseni kiitos median paskan uutisoinnin.
Ja valitettavasti, vaikka asiasta vanhemmille kerrottaisiin, ei välttämättä mitään tapahdu. Meillä oli viime syksynä ongelmia kiusaamisen kanssa, kun poikaa kiusattiin koulussa ja kun poika puolustautui, leimattiin meidän poika kiusaajaksi. Yritin kertoa sekä opettajalle että rehtorille, ettei vika ollut pelkästään meidän pojassa (vikaa oli kyllä pojassakin, kun reagoi niin voimakkaasti). Kumpikaan ei uskonut. Syksy oli yhtä helvettiä, kun poika tuli itkien kotiin noin joka toinen päivä. Kerrankin kertoi, että toinen ekaluokkalainen oli ensin välitunnilla yrittänyt tulla päälle ja poika oli vielä siinä vaiheessa saanut toisen aisoihin. Koulun jälkeen oli sitten ekaluokkalaisen neljäsluokkalainen isoveli ja isoveljen kaveri pitäneet kiinni, kun tämä ekaluokkalainen hakkasi meidän poikaa. Siihen oli sitten tullut pari kuudesluokkalaista tyttöä väliin. Vasta tämän episodin jälkeen alettiin vähän uskoa puhetta, kun tytöt kertoivat rehtorille mitä oli tapahtunut, mutta ei vieläkään täysin. Vasta, kun poika siirtyi erityisluokalle, jolla oli oma välituntivalvoja, kiusaaminen saatiin jotenkuten kuriin. Valvoja kertoi useamman kerran, kuinka isompi porukka tuli pojan päälle. Silloin puututtiin asiaan koulunkin toimesta ja saatiin kiusaaminen loppumaan. Tiedän, että vikaa on tuossa omassakin sähikäisessä, joka tosiaan reagoi toisten nimittelyyn soittamalla suutaan pahastikin, mutta ei se silti poista faktaa, että sitä nimittelyä koululla piisaa ja se myös purkautuu väkivaltana. Kaikkea halutaan hyssytellä.
Toi koulukiusaaminen on niin persiistä. Lueskelin tossa netistä ton kuuluisaksi tulleen Elisa enkeli-blogin. Tippa meinas tulla linssiin, vaikka mulla ei edes omia muksuja ole eikä tule. Säästösyistä tulee aina vaan isompia ja isompia kouluja. Sitten niissä ei ole minkäänlaista valvontaa välitunnilla, eikä kouluun tullessa tai sieltä lähtiessä.
Onhan sitä jonkun asteista koulu kiusaamista ollut aina. Mutta kyllä se tuntuu olevan aika karmeaa luokkaa pahimmillaan tänä päivänä.
Hp probookki + winxp + Zadako ZadaCom 3G+ mokkula ja meinaa muuten minun vähäiset hiukset muuttua harmaiksi prkl. Jos ois oma vekotin kyseessä niin ois varmaan jo seinään lentäny :D
Ajureita ei löydy mistää ja en meinaa millää saada tota pelittää
Jaa.Täällä EX koulukiusattu.Ei kiusattu kuin 4 vuotta(open muksu)Lopulta kyllästyin ja iskin pesäpallomailalla käden poikki kiusaajalta.En saanut edes tukkapöllyä eikä tuhon aikaan tullut mitään poliisi asiaakaan tuosta.Koulu ja muori sopi kiusaajan vanhempien kanssa :D
Ei kiusaamisesta ikinä pääse ellei itse pamauta pää-jehua palloon tai pahemmin.
Juurikin näin... Olin hetken aikaa koulukiusattu pituuteni vuoksi! Moni kävi kokeilemassa että kyl se iso mies kaatuu... Se rupes vähenemään ku pojilla rupes nenät vuotamaan äkillisesti... Luonteeltani olen lauhkea kuin lammas mut jos päälle käydään niin aivan varmasti tulee samalla mitalla takaisin ja mahdollisesti korkojen kera... Tää oli joskus mopo-iässä 80-luvun alkupuolella. Nykypäivänä ennemmin kävelen tilanteesta pois naureskellen... Vape on...
viimenen viikonloppu jyväskylässä "lomalla" ja kaikki muut sammunu alku illasta -_- se on aina vittu niin että SmokeReaper jatkaa yksin kittaamista ku muut sammuu, baaristakin piti lähtee etuajassa -_-