Jos meshissä on jotain epäpuhtauksia ja tehdään tohottamaton setuppi, niin vaikka kaikki ois täysin toimiva siitä voi pukata paskaa makua ~0.5-1 tankillisen verran, eli ei välttämättä kannata setuppia heti vaihtaa.. ;)
Printable View
Jos meshissä on jotain epäpuhtauksia ja tehdään tohottamaton setuppi, niin vaikka kaikki ois täysin toimiva siitä voi pukata paskaa makua ~0.5-1 tankillisen verran, eli ei välttämättä kannata setuppia heti vaihtaa.. ;)
Mulla on ollut muutamien mesh setuppien kanssa sellaista ongelmaa, että höyry ja kurkkutuntuma laantuvat kun akku saavuttaa 3,7 volttia. Silican kanssa ei ole tätä ongelmaa ollut...mahtaisko olla syynä, että jostain syystä ohmit nousevat liian korkeaksi? Tai sitten olen vaan niin paljon tottunut tuohon 20-22 watin höyryttelyyn ;)
edit: eli tarvittaisiin dna20-modi, että rokkaisi pidempään tuolla alueella...veljon, eikös teillä ollut sunnitteilla ko. laite?
Suunnitteilla on juu, ei olla vielä ehditty vaan kokeilemaan..
26650 putki ja DNA20, looginen nimi olisi tietysti Master ja naarasväelle siro 14500-malli pinkkinä Mistressinä,
Koko katalogi koossa, ei kun sorvi soimaan!
Tietty vielä olisi se äärimmäisen stealthi 16340-malli, mutta Ihan Kaikkea on turha kokeilla.
Kauakohan akut kestävät kun aina menee alle 3 voltin ennen kuin höyry lopahtaa.
2.75v on vielä ok akulle, sen alle ei olisi hyvä päästää jatkuvasti.
Noniin, kuten charun sanoikin eli nyt tankillinen höyrytelty ja maku jälleen jotain aivan uskomattoman mahtavaa! eli tosiaan 0.8 ohm ja #200 Mesh hapettamattomana :thumbup:TOIMII
MISTerissä edelleen sama (ensimmäinen) u-wick meshistä, nestettä menny läpi karkeesti arvioiden 250 - 300 ml ja se vaan duracell tyyliin kestää, kestää ja kestää.
On heitelty, paukuteltu, tiputeltu, oltu 6 kertaa lentokoneessa ja ingen problem. Onhan tämä ihan kärkilaitteita koska se vaan toimii ja pirun hyvin toimiikin.
Ps. Göteborgin kentällä ne oikein ihaili pidempäänkin sitä.. ;) Kateelliset ruotsalaiset!
Mulla toi on ollu pari viikkoo käytössä ja ei voi muuta kun kehua. Ei tartte muutakun tankata ja akkuja vaihtaa. Hommasin eRollin prätkä reissuja varten mut nyt sai senkin myydä kun ei toi vuoda ajotakin taskuun. Nappia tosin joutuu putsaan kerran tai kaks viikossa johtunee omasta käyttö ympäristöstä.
Liite 6829
Kusas mulla vähän koneessa, vaikka oli syöttö kiinni;)
Jenkkeihin meinaan ottaa MISTerin ja Diablon mukaan kesäkuussa ja pitää ne ihan visusti käsimatkatavaroissa akkuineen, vituttaisi ihan suunnattomasti, jos tämä mainio combo menisi hukkaan..., saas nähdä mitä U.S. Customs tykkää, toivottavasti
ihastelee sielläkin :)
Ei tullu viime vuonna sanomista Nykin eikä Bostonin kentillä Lavatubesta, enemmän ihmettelivät nesteitä täällä suomen päässä..
Nyt täytyy sanoa, että ensimmäisiä dry hittejä tullut MISTeristä viimeisen 10 millilitran aikana. Noin 90 ml mennyt tuolla wickillä ja vastuksen. Nyt kun saa tankin höyryteltyä loppuun, niin pitää tehdä uusi setuppi, että pysyy taito tallella.
Paljon tulee pituutta lyhyemmällä akkuputkella, tankilla ja imuputkella?
Onko mitään uutta tietoa palikoista?
Kiitos tiedosta.