.
Printable View
.
Nuo on kyllä ihan kivoja. Brad Pitt on iki-ihq. Stellan Skärsgård voisi myöskin olla riittävän... pitkä. Nimittäin olen pitkä itse ja kiva jos mies on pidempi. Eka teini-iän poikakaveri oli 5 cm lyhyempi ja meidän piti kulkea kadulla sillai, että hän on korkeammalla katupuoliskolla. Oli niin kova pala hänelle. Sittemmin olen itsekin tottunut siihen, että usein miehen nenä on ns. tissien tasolla.
Olen katsonut koko tissi ketjun ja parikin kertaa..kyllä mä mielelläni katselen kauniita ja seksikkäitä naisia, ihan jos vastaankin tulee ja juu...mulla kyllä pää kääntyy[emoji1] en silti ole lesbo..hitto ai kassit jäänyt huomaamatta? miesten kassit on rumia..mielummin katon muikin hyvää persettä [emoji11]
On se vähän noin. Eikä se auta vaikka ois karvat poistettu. Mikä ylipäätään on minusta hieman teiniä. Mutta litrasilikoneista en vaan tykkää yhtään. Ihan järkyttäviä esityksiä tulee eteen.
No OK, Jamo, olet antanut panoksesi kulkusteluun, vaikkei niitä näkynytkään. Tuitulleko piti vilauttaa?
Onko se kassien kanssa hieman sama kuin roikkuvat ja littanat rinnat? Siinä mielessä naisen hyvä perse ja hoikka uuma uhkaa kyllä aikaa paljon paremmin... Pienirintaiset naiset ajaa vanhemmiten ohi heistä joilla nuorena valtavat hinkit.
Silikoni överit on hirveitä! ja nykyään kaikkia kuvia siistitään muutenkin, mennyt sairaaksi toisaalta ja kuviinkin turtuu..ei sytytä samalla tavalla kuin ennen, vähän samaa paskaa välillä kaikki.Toki helmiä löytyy joukosta [emoji11]
Mie häippäsen kauppaan..oon syönyt 1 banaanin tänään ja kuolen nälkään [emoji31]
No niin Jamo, virret ja sukuelimet käyty. Manataanko Ekiä? Oisko jotain sorapiNppoja?
On muuten kova tuuli. Hyvin olisit päässyt Tankariin ilman moottoria.
E. Itse asiassa mun pitää nyt vähän juNpata.
Joo, Eki paikalle kiitos mielellään.
Ei nyt oikeen oo soraa tyrkyllä, muutaku tiästi jos sitä joku oikeen kovin haluaa.
Tuuli on perseestä. Tankariin olisin kyllä päässyt, mut ku huomiselle ennustelivat 2.5m aallokkoa, ni aivan turha lähteä. Ei siellä keiku pirukaan 20 vavan kanssa :mad:
Beetasalpaajat mulla onkin jo odottamassa matkaa, alkoholiin tuskin turvaudun vaikka mistäs sitä tietää. :D Mulla on korkeiden ja ahtaiden paikkojen kammoa. Mutta saattaa olla että vaikka etukäteen jännitän niin sitten h-hetkellä oonkin ihan kylmän viileenä vaan, musta on vaikea mennä sanomaan. ;) Charter-lento se, toivottavasti siellä ei ole suomalaisittain iloisia kanssamatkaajia liikaa. Nuha mulla muuten on ja on varmaan vielä vähän silloinkin, laitan siis suosiolla nenäsumutetta ettei tule mitään korvakipua.
Mutta kyllä sitä pienen lentopelon kärsii kun pääsee tänne <3
http://www.sidecrownhotels.com/dosya...Serenity_5.jpg
http://www.holidaycheck.com/data/url...1166246961.jpg
Ekillä vieläki bannit tänne :crying: Onneks ei ekessulassa :yeah:
Eki on kyllä sissi heti ko banaani loppuu niin kokeilemassa kuinka nopeesti saa uuden. :D
Kanki-Eki [emoji106]
ekessula?
Mutta eikös tää ollu se Turkin rankin vankila?
Mulle tuli tänään (eilen) MPC (MicroPC) lehden välissä jokin lehden laittama kuori, 15päivää Turkissa 149e mitä vit, säästä 790e... toinen mitä vit,
heinäkuuhun voimassa ko mainos- lahjakortti, toisen viikon päivät 8-15 olisi/tarjoaisi MPC ilmaiseksi jossain hotellissa ensimmäiset 1-7 olisi joku kierto juttu ympäri(?) turkkia. nyt on vielä "ei saatana" mutta jahka tässä mietitään...
Mä jo innostuin Skärsgårdista mutta tuo Stellan kuvahaun perusteella olikin vähän vanhempi, mulla oli ekana sukunimen perusteella mielessä Alexander tai ees Gustaf...
Pisti hihityttään toi kertomus itsetunto-ongelmaisesta poikakaverista... :D Kuinka pitkä sä sitten oot?