Kokemusta ei ole, mutta itsekkin kattelin tuota Z3 compactia ostomielessä. Laitoin sit kuitenkin tulemaan Galaxy S5:sen, mulla on varmaan joku fetissi noihin Samsungin tuotteisiin... :thinking:
Printable View
Kokemusta ei ole, mutta itsekkin kattelin tuota Z3 compactia ostomielessä. Laitoin sit kuitenkin tulemaan Galaxy S5:sen, mulla on varmaan joku fetissi noihin Samsungin tuotteisiin... :thinking:
Tämän suuntaista olen itsekkin lukenut, mutta muutamilla täyskokoisen omistajilla ilmeisesti ollu ongelmia kuorien/näytönlasin kans ongelmia, kiva ois tietää et koskeeko myös tuota compactia. Pitää varmaankin lähtä viikonloppuna hypistelemään laitosta kauppaan, vielä kun tuota rahaa on millä mällätä :D..jotain iloa siitä että In'axeja ei myyntiin ilmesty :D
Mulla on pitkä historia Ericsonin/Sony Ericssonin/Sonyn luureista ja viimeaikaiset tuotteet on on olleet erittäin hyviä. Kokemusta Xperia S/Z/Z2/Z3. Varsinkin Sonyn tapa tehdä rungoista kestäviä on miellyttänyt mua. Bloatwarea on myös Sonyssä paljon vähemmän kuin Sampassa. Akunkestot on kans olleet aikalailla kauttalinjan hyviä. Se syy, miksi vaihdoin Jollaan, oli Androidin kehityssuunta (muistinhallinnan ongelmat, Wintoosa tyylinen rapautuminen) ja Z3:n IIiphööni-tyyliset lasikuoret molemmin puolin. Nyt Sailfishiin totttuneena ei oikein pysty vaihtamaan siitä pois.
Täällä pöhisee z2, kyllä tähän tyytyväinen on. Akunkesto tosiaan erittäin hyvä. Ite pelkäsin tätä hankkiesani tuota takaosan lasia kun useilla itsestään /pienestä kolhusta hajonnut. Oma hankittu Z3 julkistamisen jälkeen ja se on lentänyt useita kertoja ja jopa suoraan lasi edellä eikä mitään. Plussaa myös että on oikeasti vesitiivis.
Parilla kaverilla ollut nyt jonkunaikaa tuo Z3 compact ja ovat kyllä olleet tyytyväisiä. Itellä ollut vuodenverran Z ja on saanut kovaa kyytiä, putoillut betonille yms. mutta takalasin sain rikki vasta kun yritin irroittaa sitä :D Uusi alkuperäinen lasi, siihen uusi "liiima" ja työkalusarja tuli briteistä postilaatikkoon alle 20€ hintaan.
Toisella kaverilla halkesi itsestään taskussa takalasi Z2:sta ja jonkunajan päästä näytönlasi puhelimen ollessa latauksessa pöydällä. Molemmat menivät takuuseen ja vaihtoivat ilmeisesti vielä akunkin uuteen samassa huollossa :)
Z2:n ostin itellekkin kun tuon Zetan onnistuin paskomaan. Saa nähdä kummanko jätän itselle jahka varaosan saan tuohon Zetaan. Kaikenkaikkiaan pirun tyytyväinen Sonyn puhelimiin, ei taida merkki vaihtua kovin helpolla.
No perkele, ei helpota kyl yhtään tuo zetan kehujen loputon määrä tai se että nykyisessä sampassa on akku ihan finaalissa ja sekoilee jatkuvasti :D. Toisaalta en kyl tehoa ihan älyttömästi tarvi, joten menis kai se M2 aquakin, mutta toisaalta kovasti himottais tuo 450€ sijoittaa:thinking:
Nyt on takuulla paiskattu vesilintua ja Lollipop sisällä. Aijai kun näyttää ja tuntuu sata kertaa kivemmalta kuin KitKat :love:
Moto G:hen (2013, KK, ruuttailtu) olen ollut erittäin tyytyväinen. Halpa luuri, joka hoitaa yleisesti ottaen kaiken vaatimani melko hyvin. Ei pahemmin nyi, tila on riittänyt (16GB), kamera on "ok" (kehno, mutta kelpaa). Mutta kyllä sitä valitustakin hieman on. Vaihtaminen ohjelmien välillä on ikävää, kun 1GB RAM:ia ei meinaa riittää. Kehnot minfree-asetukset myös vaikeuttavat tilannetta, tappamalla taustaohjelmat lähes välittömästi. Mutta tällä on menty, eikä oikein vastaavia halpoja luureja tahdo ilmestyä. Kaikki on nykyään isompaa, saakeli. Ja Androidia en ole vielä päivittänyt. En vain pysty elämään ilman kaikkia xposed-lisäosiani. Ja kun kaikki nyt suunnilleen ja melko sulavasti toimii, niin en haluaisi alkaa tappelemaan Lollipopin uusien ihanien "ominaisuuksien" kanssa.
Eipä mulla muuta.
xposed toimii nykyään myös Lollipopissa, sai vihdoinkin ART-version ulos.
Pari ärsyttävää ominaisuutta on löytynyt tuosta Cyanogenmodista, Powerampin ääni paukkuu välillä ja puhelimen heräämisessä kestää sekuntin pidempään ku stock rommilla.
Kyllä se kuulemma toimii, mutta kaikki "moduulit" eivät vissiin vielä ole ajan tasalla. Ja tosiaan, eipä itselläni vielä mikään kiire ole päivittää, joten eipä tuo harmitakkaan. Mikäs tässä on odotellessa, kun KitKatkin toimii. Onneksi Motorola(/Lenovo) kaikessa viisaudessaan ei ole vielä tuota päivitystä meikäläiselle puskenutkaan, ei tule liian suuri himo päivittää.
Mä asensin HTC oneen (m7) Lollipopin ja oon kyl tykännyt. Akun kesto piteni varmaan tuplaten ja ominaisuudet on helppo omaksua. :blink:
Nyt ois 2h menty Sonyn Z3c:n kans :). Fiilikset on ihan positiiviset, mutta onhan tässä taas kohtalaisesti uutta härpäkettä ympättynä ja miljoona asetusta tehtävänä, että voihan se päivän kaks ottaa ennenkuin tästä on 100% päässy jyvälle.
Vieläkö täällä ollaan Opoon tyytyväisiä? Uudenkarhea Galaxy S3 rupee veteleen viimesiään :)
No hemmetti. Pistä privalla tulemaan, jos se 64gb versioon on :)
Meinasin odottaa tiistaihin, kun sen vapaasti saa tilata, mutta nopeempihan se näin
Ei siis mitään suurempia bugeja enään havaittavissa?
Nexus 5:sta kans pähkäilin. Siihen tuo rom valikoima on aikas melkonen.
Kai sitä uudempia ja "parempiakin" löytyy, muttei samaan hintaan :)