No älä ny heti dissaa! Kerkesin vasta puol tuntia tuon kans räpeltää.
Ny vedän miehekkäästi kät.. suoraan keuhkoon. :)
Printable View
Niksaa alas vaan jos kirveltää ;) Nätisti saa tiputettua kunnolla!
Pääset sinuiksi niin poskarit ei oo mitään...
Tähän sanoisin et kaikki tyylillään. En ole mikään arvostelija, mitä joku vetelee tai miten. Pääasia et se on Höyryä, eikä Röökiä.:thumbup:
Jipii, huomenna alkaa viikonloppu! Lepo tulee kyllä tarpeeseen, on ollut sen verran rankka työviikko. Huomisillan aion viettää leffojen ja mässyjen parissa.
Nyt on varmaan lähdettävä ottamaan kunnon löylyt :)
Yks rele vielä ? Vai kaks ?
1+2 on Melkein neljä.:)
Saikko naapurin setä yyveen?
Lung hitti sen olla pitää ;)
Ei sitä tupakkaakaan vedetty lung hitteinä :(
Eikä mulla ole enää tarvetta imitoida mitenkään tupakointia, tää on jo ihan eri laji ja harrastus. :esmoke:
Ootko ihan varma. :thinking:En toisaalta tarkkaan muista miten sitä tuli polteltua, mutta en uskoakseni hirveesti suussa pyöritellyt savua. Oonkohan jotenkin erikoinen. Kokeilin vapottelussakin poskareita ekaa kertaa joskus puolen vuoden jälkeen ja joutui vallan keskittymään.
Joskus oltiin jollain retkellä. Tupakat loppui ja ei saatu kuin jotain, ultra light mallia jostain. Pakko oli Lungina vedellä. Mut ei tässä mitään pelkkiä poskareita vedellä. Ja jos tällä hetkellä riittää 3-5 niksat, niin mä olen ihan tyytyväinen.:)
Jumanpliuta että on tänään päätä särkenyt. Tai oikeastaan korvia jotenkin jyhminyt ja tinnittänyt ja se sitten heijastunut päähän. Ei muuta ko buranaa kitusiin. Hetkeks helppas, mutta nyt jomottaa ohimoita :'D
Ei oo paluuta poskareihin, MISTer ja Nautilus lähti kiertoon kun Atlantiksen hommasin. Välillä tuntuu, että sais olla vieläkin ilmavampi kampe...onko semmoista?
Kunnon dripperi se pitää olla, mun mielestä toi Atlantis on vähän lelu...
Lemossa tuntu olevan niin avara imu että huhhuh. Sama kun olis vaan hengittäny. Subtankin ostan kyllä kun olen taas rahoissani.
Käyttäsitte gennyjä niin ei tarttis noiden kanssa hermojaan menettää :whistle:
Waparihan se sitä tais etupäässä hehkuttaa miten maailman paras laite se on ja kaikki muu on turhaa :lol:
Alkanut myös atlantiksesta pyöriä tuota juttua, että osta 5 atopäätä ja kolme palaa viidessä minuutissa. Jos atopää maksaa 4€/kpl niin joutais kyllä prkl toimia kans sen muutaman kymmentä milliä.
Ja vitut, atlantis naftaliiniin ja dripperit takasin.
2 kuukautta Lemoa pyöritetty ostoskorissa. Kokemukset osteneilta järjestään yhtä hyviä. Mutta se v.... tankkaaminen. Kaiffariakaan en kestä, ja Lemossa on 2 ruuvattavaa osaa, tai sitten se kumihärpäke. Twisted420 sano että Delta II on RBA päällä yhtä hyvä kuin Lemo höyryiltään, eli sitä odotellaan.
Misteriä ei voita mikään tankeista. 2 kättä ja suu topcapinpitimenä, voi tankata vaikka keskellä peltoa.
Subtankin täyttökin on aika helppoa eikä tarvi työkaluja. Alaosa auki ja nesteet sisään.
Ittee tossa atlantiksessa kiehto ajatus, että toimis edes samaan tyyliin kun keippari ja ei tartteis koileja asennella itikan kullin kokosien ruuvien alle. Ja hevon vitut.
Kyllähän tuo Atlantis mulle kelpaa kaikin puolin, tuli tilattua 5ml:n säiliökin niin ei tarvi jatkuvasti täytellä. Dripperit ei kiinnosta tuon nestetilavuuden takia. Joku ilmava genny vois ois mukava...Squape R tai nixnax kenties?
Mini sub tank on kyllä aika hemmetin hyvä sillä rba-mutikalla ja kyllä se niillä valmisatoillakin atlantiksen voittaa, en tiä oliko ne mun atopäät siinä atlantiksessa ihan susia, vai oliko odotukset liian korkealla, mut ihan turha kapistus se oli.