Toi Heimon heitto pikkukakkoseen ol hyvä; unihiekkaa
Printable View
Toi Heimon heitto pikkukakkoseen ol hyvä; unihiekkaa
Kaikki vaan nukkuu
Lähetetty minun 3310 laitteesta
Nukkukaa te sit vaan mä jatkan juomista
Pullo tyhjä vieläkö pitää korkata uus vai riittääkö tällr viikonlopulle jo?
Ei uutta kyllä kokonaan saa tyhjennettyä eli taidan jättää avaamatta
Pienet vielä ja sitten..............ehkä toiset
Avasin jo toisen pullon giniä(nää on näitä 3,5DL putelleita). Hyvin tuntuu maistuvan, eikä humalakaan mene överiksi. Oikein hjuva fiilinki. Toki on tullut coronaakin lipiteltyä, pidän niistä pikku koreista:laugh:
Kyl varmaa hiukan tarttis nostaa tuulivoimatukia, jotta se saataisiin yhtä edulliseksi, kuin muut tuotteet. Mä luotan puhtaaseen ydinvoimaan
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...4b1ffb19df.jpg
Eipä bannivasara kauaa hyllyllä ehtinyt pölyttyä, vamomies näköjään passitettu lomille...
Sil oli ainaki spämmivarotus alla. Viikonloput vissii aika tehokasta vasarointi aikaa
Huomenta
Enkö mä olekaan turvassa täällä
Muutama viesti putkeen usko jo
Juu, ei spämmistä voi puhua, kyllä sen täytyy olla peräkkäisten viestien määrä. Kaikki tällekin sivulle tullessa yli 2000 viestiä tuottaneet ovat tuottaneet silkkaa asiaa. Itse ainakin. Tonnin kohdalla iski kyllä pieni morkkis mutta sen jälkeen sitten ryhdyin ihan asialinjalle.
Kyllä minä oon tuota monta peräkkäistä postausta pitäny ihan spämminä. Eikös tuo muokkausnappi oo ihan sitä varten, jos sen lähetä napin painamisen jälkeen tuleekin vielä jotain lisää mieleen? :thinking:
Lainaus säännöistä: "Pysy ketjun aloitusviestissä ja otsikossa määritellyssä aiheessa äläkä spämmi viestejä. Spämmimiseksi lasketaan kaksi tai useampaa (tahallista) peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisään joissa käsitellään samaa aihetta tai jotka muuten ovat sisällötöntä huutelua. Tämä tarkennus koskee koko foorumia mukaanlukien Offtopic-ketju. Spämmimistä ei kuitenkaan koskaan todeta käyttäjätilin lähetettyjen viestien yhteis- tai päiväkohtaiseen määrään perustuen, foorumilla saa keskustella niin paljon kuin haluaa kunhan säännöt pysyvät mielessä."
Ihan totta. Tosin joskus ne muokkaukset menee ohi, jos viestejä on tullut sen jälkeen tai aikaa on mennyt. Mutta ei tossa yöllä klo 3 ehkä niin ruuhkaa ole kun ei ole Jamokaan spämmäämässä. Sääntöjä tarkennettiin suuren satamaagaten jälkeen, mutta kyllä edelleen tulkinta riippuu vähän kirjoittajasta, ja tavallaan hyvä niin. Onhan tilanteissa oikeasti eroja.
Onnex ylläpito pitää järjen päässä ton tulkinnan suhteen👍
Hyvin harvalla toimii useemman promillen kohalla. :D
Mut joo ei todellakaan tarvii heti ruveta bannia jakelemaan, jos on sääntöjä rikottu. :) Mutta kyllä jos vielä sen saadun huomautuksen/varoituksen jälkeen jatkaa samalla mallilla ns.heti seuraavan viestirykelmän, ni on banaani IMO ihan ansaittu. :D
Joo, se on vapaudu vankilasta korttikin käytetty eilen illalla :thumbup:
Joko uusinta matka on suunniteltu
^Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan mutta jos nyt vähän rauhallisemmin jatkossa :laugh:
Perhana