Luulis karhulla jo noiden kamppeitten kiristävän?
Printable View
Luulis karhulla jo noiden kamppeitten kiristävän?
Ei pääse vaatteet kiristämään kun syö vattuja ja riehuu välillä. :D
Yksi voisi olla että kloonikeskusteluun ei sais postata mitään, ellei laita perään tissikuvaa.:D Eilinen, eiku toissapäivänen kun yli puolenyön, oli aika paha purkaus siellä, ei sitä kukaan jaksa.
Tuossa keväällä kävin kaverille grillikodan lyömään pystyyn, nyt eka kertaa käväsin istumassa kaverina.
Tää heppu on mulle niinkuin veli, melkein tuli liikututtua kun siinä istuttiin.
Tunnelmaa ei haitannut yhtään sammunut naapurin pena, joka kuorsasi hirventaljalla.
Ei kyllä nyt oon oikeasti kännissä
Mitäs haluaisit kuulla?
Mikä askarruttaa?
Se on aika monimutkaista, miehelle tietty asia on selvä kuin selvä alusta asti, naiset tykkää spekuloida ja ne tekee sitä loputtomiin.
Peace was never an option niin sanotusti.
En osaa oikeen itsekkään selittää mikä siinä vastakkaisessa sukupuolessa niin kiehtoo, mutta se vaan kiehtoo.
Naiset tuo yksinkertaisesti järkeä ja iloa miehen elämään.
Rakastan naisia
Game over.
Eki is död
Jipii pipii jippikayjei mun libertyn paketti saapu vihdoin ja oon tosi positiivisesti yllätyny smok techin DCT tankista [emoji4] mitä tänne kuuluu ku en nyt taas oo hirveesti kerenny pyörimään täällä!
Itsekkin voisin hankkia hehtaaritankin.
On tosi tosi hyvä! Onneks tilasin kolmin kappalein on oikein toimiva kapistus! Ihanan lämpimät höyryt ja cumuluksiakin tulee ihan kiitettävän hyvin!
Seuraavaksi sitten Smokin mega dual coileja, niin saa jättää tankin kotiin?
Metka juttu muuten tuo ero Smokin ja Bogen kartoissa, Smokit ovat toimineet aina pl. käyttäjäerheet, kuten 8,4 volttia 1.5 ohmiin tai VG-nestettä sisälle.