Huonkuntoisimmat laitoin marjapuskien ja pellon pyälle linnunpelättimeks :( ja loput ulkosaunalle soitettavaks;).
Tsemppiä täältäkin:thumbup:
Printable View
Ai sinä olet päässyt jo CD aikaan raivaamisessa. :) Mulla olisi vielä savikiekkoja muutama metri, ja onhan noita c-kasettejakin jokunen.
Ei vaan, savikiekoista en luovu, vaikka tilaa vievätkin. Varsinkin kasetit ja ehkä CD-levyt joutaisi oikeastaan kuskata jonnekin tilaa viemästä...
Ei koulun levyraatikaan ole enää niinkuin ennen. Juutuubista tai spotifysta ne musaa soittavat, eikä kellään ole enää mitään levyjä. Ja pelit ladataan play-kaupasta ja steamista.
Eli huomenna sitten on paha olo ja panettaa. No mutta sehän on normaalitilanne johon tottuu.
Meukowia..hmm, pitäskö plöröt itsekin laittaa tulemaan ja ja konua kylkeen :thinking:.
Ei haittaa kun en nähnyt :D. Vahinkoja on muillekkin sattunut.
Mullakin on muutama C-kasetti, vaikkei taida olla edes toimivaa soitinta... Samoin on LP:itä ja ei soitinta. CD:t on käytössä. Askarteluun on mennyt hajonneita data-CD:itä.
No C-kasetit kulutettu loppuun onneksi aikanaan. LP:tä ei kertynyt kun piti ostaa safkaa silloin...
Missähän se avokelalla oleva Badding on ? vm 1979 suunnilleen...
https://www.youtube.com/watch?v=8iXjGGTfFtg
Mulla on kyl muutama c-kasetti jemmassa, itse äänitettyjä. Soitinta ei ole just nyt olemassa..
Sit on viel muutamia nauhakeloja jemmassa, saattaa sisältää omituisia äänitteitä 60-luvulta :)
Mut ei ole kelanauhuriakaan olemassa just nyt.. Pitäis kyl hommata ja kuunnella ääniä "haudan takaa" :)
5,3m on oma CD-levy kokoelma. Vähän laidasta laitaan löytyy. Onhan niissä omaisuus kiinni laitettu mutta ei raaski pois heittää yhtään levyäkään.
Silloin kun levyjä osti, sitä tsiigasi kannet ja tekstit oikein tosissaan. Oli siinä eri fiilis kuin musastreamin kuuntelussa, kun laittoi levyn ekaa kertaa pyörimään.
Nykyisin vaan niin laiska, että vaikka sama levy on itsellä, sen kuuntelee silti netistä.
.
Huomenta folks. Milloinhan sais aikaiseksi hävittää nuo vhs nauhat? Jokunen hyllymetri on,mutta käypästä soitinta ei ole ollut vuosiin.
Tekeekö kukaan missään edes hyviä VHS-soittimia/C-dekkejä enää ? Siis muuta kuin Vietnamilaista p.....aa.
Älppäreille nyt löytyy rahalla kyllä.
Muistaakseni Funai teki viimosen VHS-nauhurin tuossa joku aika sitten, eikä kukaan muu valmista enää.
Mulla on vähän käytetty Pansun huippumalli, ostettu joskus 2003 tai jotain. Silloin oli vielä tarvista moiselle.
VHS nauhureitten valmistus loppui´heinäkuussa lukee wikipediassa. Jotain tällaista muistelinkin että kesällä oli juttua lehdissä.
e. Esu kerkesi eka
Mulla on vhs-nauhuri jemmassa, lähinnä siks kun siskon häät on kuvattu joskus videolle.. Tuskin tulee katottua ikinä, mut on kumminkin varalla.
Muistan kun aikoinaan maalikylässä ´vierailemassa ollessa hankittiin videovuokraamosta laina soitin ja vhs nauhoja läjäpäin. Teemana saattoi olla James Bond tai vaikkapa Terence Hill ja Bud Spenser. Miten hitossa sitä joskus pystyi katsomaan putkeen kymmenkunta tuntia shittiä.
Mihinkähän tämänkin suurvoiton tuhlais ? :D
Liite 28584
Sillähän saa millilitran e-sauhuketta jatkossa.
Oho. Eilen näemmä itselle napsahtanut jackpotistA 7.40 ja kenosta 10 ekua.
Meilläkin on kaksi. :D
Tosin sen verran noilla ikää, että eiköhän ne kohta muuta omilleen pois nurkista pyörimästä... :thinking:
Jaaha. Jokohan äsken sammutin viimeisen kerran tältä "kesältä" ruohonleikkurin, vai vieläköhän joutuu niittämään tuon perkeleen heinikon. Toisaalta sama kai se on, työnteleekö leikkuria vai kolaa. Lumitöitä melkein innolla taas odotellessa... :sneaky:
150 euron kauppaan pitäisi antaa 200€ kaupanpäälliset :lol: Taidan jättää väliin.
Nyt tuuriin vesalle ostoksille. Oli joku viikko sitte hirveet läjät kasetteja myynnis, 3kpl/1€ 😆
2h päikkärit otin kans...
Kello onki vasta noin vähän ja alan olla jo melko hyvässä kunnossa
Ei se hyvä kunto aikaa katso. Tulee kun on tullakseen.
Saa nähä kauanko pysyy tolpillaan no se selviää sit
Liite 28585
Näyttääkö tämä kuva epäselvältä? :)
Kyllä se kieltämättä vähän sitä tekee. Aika outo efekti.
Mistä tänäiltana puhutaan
Ja missä kaikki on ku on niin hiljasta porukkaa
Täällä sitä ollaan.
https://www.youtube.com/watch?v=CalGRENywwc
Tässä hengessä. Purple ja hiippi. Ja vanhoja poliisisarjojen tunnuksia kuunnellessa.
Puhu mistä vaan mä jatkan samasta aiheesta tai sit vaihdan täysin aihetta