Kahtotaan. Annetaan ajan tehdä tehtävänsä ja haukutaan sit lisää tai kehutaan.
Printable View
Kahtotaan. Annetaan ajan tehdä tehtävänsä ja haukutaan sit lisää tai kehutaan.
Liite 16666jännä höyry lämpimämpää ja makua enempi? vai johtuuko vain siitä että itse tein ja säästin? lol
motonetin rosteriruuvista poraamalla ja halkaisemalla ruuvin dremelillä. ei oo heikkohermosen hommaa. ruuvi kiinni (bilteman) dremeliin takakautta ja terä ruuvienkkiin ja siihen painattamalla saa sen reiän keskelle. ensin 1mm terä ja sitten 1,5mm. ylimääräiset ruuvin pituudet sitten varovasti taivuttamalla sivuille.ruuvin kantaa piti hieman hioa että mahtu takakautta istukkaan.
Olipas vaikuttava tossa parhaat palat ketjussa toi "loppui savu"savuton1 tarina.On kyllä ollu aivan mahtavaa porukkaa täällä foorumilla silloin ja osa vielä nykyäänkin täällä vaikuttaa:hatsoff:
nyt sattu tulemaan parempaa ainakin meitsin makuun, mutta veikkaan että kun kokeilee seuraavan kerran, ei toimi yhtä hyvin :)) on sitten toisinaan kirjotusvihreitä, näppis on rapoon pieni elitistipaska, älkää ostako, sain takuuseen toisen ja ei ota aina kirjaimia...
Luin kanssa itse sen koko "tarinan", tunneskaala tuli kyllä käytyä laidasta laitaan läpi noita viestejä lukiessa.
Hienosti tuli neuvoja ja apua foorumin väeltä, mutta on kyllä tämä savuton1 kanssa sellainen "vanhan kansan jäärä" - eli periksi ei anneta prkl, hattua täytyy miehelle nostaa ettei jättänyt leikkiä kesken. Itselle jos olisi vastaava käynyt, niin nortti olisi suupielessä vieläkin...
Onks teidän mielestä viime aikoina ollut jotenkin outo tunnelma täällä foorumilla? Vai oonko mä itse yhtäkkiä tullut entistä oudommaksi? :thinking:
Missä mielessä outo? Onhan tuota rähinää ollut normaalia enemmän :thinking:
No joo voi olla helteen pehmittämän pään horinoita vaan. :D Oon ollut muutenkin kuin perseeseen ammuttu karhu. :esmoke:
Ulkona viilenee jo kivasti, tuuleekin.
Parin pv helpotus lämmössä tiedossa. Tää pätsi sekoittaa kaikkien päät ja kiristää pinnat, pikkuasioissa loppupelissä. Kaikkihan me ollaan täällä koska olemme lopettaneet röökaamisen, tai ainakin tiellä siihen, eli hyvällä asialla itsemme ja rakkaittemme kannalta. Perkele, en polta enää tupakkaa, eikä tee YHTÄÄN mielikään.:punk::D
Oon vain jänön vaatteissa. :evil:
http://pics.kuvaton.com/kuvei/persee...uttu_karhu.png