Galaxy S4 Mini.
Printable View
Galaxy S4 Mini.
Sonyllä ainakin onnistuu roottaamisen jälkeen TA / DRM backup, jolla pystyy takuutilanteissa juuri tuon "bitin" palauttamaan alkuperäiseen tilaansa.
Ei ei, mun vanhaan puhelimeen just palautin laskurin nollaan mutta näissä uusissa ei pysty tekemään. On semmoinen eFuse joka kun kerran muuttuu 0>1 niin se on sitten pysyvästi 1. Kulkee nimellä Knox.
Ja tämä Knox on nimen omaan Samsungin keksintö.
Kaikille ärripurri diy miehille, niin helteestä on hyötyäkin!
Lubrisolven VG on melko helppoa käsiteltävää :D
Ja pakasteesta otettu lekkeri notkistuu sähäkästi.
Nesteet kypsyy alta aikayksikön. Voipi mennää ylikin. W3:n eristeet ei ole vieläkään sulanut, vaihtelen siihen jo putkea akunvaihdossa että saa heatsinkkiä jostain :D
Salmarit/lakut maistuu helteellä. Jugo Extreme loppu vapetalolta, mutta onneksi HP:tä ja Drakesia löytyy.
Mulla Colaa ja Mynttonia. :thumbup:
Annoin Atmos Labille vielä yhden mahdollisuuden. Black Berry, 5% tiivaria, 25pg/75vg ja vittu jos vieläkin käy keuhkoon ja kurkkuun... Varuiksi laitoin Capellan blueberry Cinnamon Crustia. :)
E: kypsyttelen AL:ää hartaudella ja rakkaudella, jos se auttais.
Classic valkosuklaa-salmiakki. On muuten hyvää.
Itsellä kausi että pitää potkia kovaa kurkussa. 70/30 pohjat seisoo. Kaikki tiivarit fifty-fifty pohjiin. Siihen tiivarit päälle, ja 0.5ohm tricoilin läpi kaikki.
Ei toi Th ja keuhkorassaus muuten haittais, mutta puhun työkseni. Vituttaa korista kuin joku viemäri, kun ääni on muutenkin "low bass". :blink:
Harvest Berry tilkalla Jugoa on kans hyvää. Antaa terää. Itse käytän Extremeä, kun sopivan vähän mentholia mulle. Imeskellyt sitä varmaan 200ml lähiaikoina, eli on nyt tauolla.
Liite 16664Liite 16665tein tuommosen kaiffariin. oon just jännän äärellä miten pelaa... imuilmaohjaimet :) Siis klooniin jos jotakuta kiinnostaa.... eiku pumpullii.
Tiedätkös, miksi se käy kurkun päälle?
Veikkaisin, että käytetty alkoholia aromivahventeena.
Esimerkiksi Golden Standardit iskevät pirun kovaa kurkkuun ja maku on vahva, hence pieni pitoisuus.
Voisi toimiakin, noissa tosin ei ole parfyymimaisuutta.