http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d22a32d9f9.jpg
Printable View
No jopas jotakin[emoji41] Kyssi nostaa vähän kaasua ja Rokuli menee ihan sekaisin[emoji38]
Reissu on ollut näköjään onnistunut mikä on aina hyvä asia[emoji106] Harmi, kun missasin eilis illan...liian väsy.
Pavekin linjoilla pitkästä aikaa[emoji2]
Mikäs tässä nyt oli lopputulos? Ripuli muistaa kaiken, jopa sellaisen, mitä ei ole koskaan tapahtunutkaan ja Pörrön on parempi pysytellä poissa pääkaupunkiseudulta tai päätyy rullatuoliin? Pari pahoitti mielensä ja loput joko skippasi tai sai huumoria irti.
No niin! Kuka haluu ottaa nusutsuottelun Rokulin kaa :lol:
Onneksi olen jättänyt kauas taakse aikeet siirtyä parisuhteen tuomaan auvoon. Edellisen suhteen mielestä minun olisi tullut saattaa pihatyöt päätökseen. Edellinen aviomies oli rakentanut talon.Lainaus:
Vuosia kestänyt avosuhde oli niin miehen kuin naisenkin mieleen, kunnes yhteis*elo ei enää maittanutkaan. Avovaimo jätti miehen.
Mies koki että vaimo katkaisi pitkän parisuhteen. Mies teki oman ratkaisunsa ja päätti laskuttaa häntä yhteisistä moottorikelkkaretkistä.
Mies teki tarkkaa työtä ja laski, että vuosien saatossa pari oli tehnyt yhdessä noin 70 päivää kelkkaretkiä pitkin kairoja. Kilometrejäkin oli jäänyt taakse 10000.
Vuosi erosta oli kulunut ja mies muisti exäänsä 15500 euron laskulla.
Nainen yllättyi vaatimuksesta, koska oli maksanut aina osan lennoista, majoituksista ja ruokailuista omasta kukkarostaan kuten oli sovittu.
Laskusta riideltiin käräjäoikeudessa. Oikeus ei pitänyt laskua tavanomaisena parisuhteessa eläville.
Iso osa miehen vaatimuksista oli ehtinyt vanhentua. Entisen avovaimon oli maksettava vielä 500 euroa vanhojen yhteisten retkien matkakuluja.
Miehelle käräjöinti tuli kalliiksi, sillä hän joutui maksamaan omansa sekä entisen heilansa runsaat 5000 euron käräjäkulut.
Tai parodiaversio Lick my baby back behind
Antin(hilajoki) kommentti oli kyllä osuva�� Suomi kaipaisi pakolaisnaisia, kipeästi! Olemassa olevat luulee, että pimpulilla saa pihatyöt etc tehtyä��
Yöllähän täällä on tapahtunu. Jos kyssi ilmottais julkisesti kun on pääkaupunkiseudulle menossa, voitaisiin tästä tapahtumasta järjestää ihan yleisötapahtuma. Lipputuotot verottamaan viinaan ja hupi jatkuu?
Rokulista tuli mieleen,että rokulipäivä on kokenut inflaation pekkaspäivien myötä. Pikavipit pilanneet vekselin.
Leikkiä tai ei, mun mielestä yöllinen "väittely" meni napsun verran rajan yli. Tosin olihan tuossa varmaan teatteriakin mukana ja ehkä en aina osaa lukea rivien välistä, ollaanko touhussa tosissaan vai ei. :confused:
Höpöilyä tuo on, voihan sitä tietty kännissä luulla olevan tosissaan:laugh: Rehellisesti, olen kyllä hiukan huolissani! Rokuli kun on oikeasti mukava jätkän pätkä! Asiassa on selvä ristiriita?
Asiasta tikapuihin, kommuunin seniori jäsenenä pääsin ulkoiluttamaan(paskalle) pitbullia. Mettässä huomioini kiinnittyi paskapusseihin:confused: Onkohan jotkin koiranomistavat luulleet, että ensin kauhotaan se paska sinne pussiin ja sitten heitetään luontoon! Ei mikään ihme, että hommat menee vituiksi, kun ei yksinkertaisia asioita ymmärretä?!:thinking:
Jaahas sitä ollaan näköjään parannettu maailmaa viime yönä oikeen kunnolla, ja samassa rytäkässä hakattu puoli suomea. Joo ei voi ku pahotella kaikille kanssakiistelijöille. Miehän oon oikeesti hyvin rauhallinen kaveri enkä tekis pahaa kärpäsellekkään :laugh:
Sais kyllä röllitkin vähän pahoitella jos rokulikin kerran..
Eikö olekin harmillinen tunne kun huomaa mokanneensa? Harva tosin myöntää julkisesti. Siitä propsit. Itse yritän vastaavassa tilanteessa pitää matalaa profiilia ja toivoa,että postaukset katoavat uusien alle hiljakseen. Vastakkaisen sukupuolen kanssakäymisessä tämäkään ei auta morkkikseen, kun ei välttämättä ole edes puhelinnumeroa.
Häpeä on japanilaisten ja muiden kommareiden tunnetila. Anteeksi voi ehkä pyytää, jos sillä nousee tsänssit pipariin, ei muuten.
Ei mulla ole koskaan ollu ongelmia pahoitella jos olen jotain mokannut, kukaan ei ole täydellinen ja tiedän itsekkin et kun otan viinaa kiihdyn nollasta sataan sekunnin murtoosassa. Näiltä toisilta taas on turha odotella mitään pahoitteluja vittuilua korkeintaan. Se on niin nähty juttu jo aikaisemmin.
Tietty tuossa on pointtinsa. Itse kun en voi kiihtyä edes sosiaalisessa mediassa vastaavalle tasolle. Aseluvat on nykyään niin höllässä.
Ei nyt jaksa lukea kaikkia mitä viime yönä on tullu väiteltyä mut eihän siellä ketään vissiin ampua uhattu. On niitä lupia olemassa. Niin pitkälle en sentään menis et niillä ketään uhkailisin. Eihän tuo nyt eka kerta ole ku kyseisen porukan kanssa on riidelly, niillehän se on ihan arkipäivää kun saavat vittuilla jollekkin. Mua ne vaan ei saa täältä häädettyä noilla pään aukomisilla, mä pystyn kyllä tarvittaessa seisomaan sanojeni takana.
Ei ampumisella tarvitse uhkailla. Naapurin mies kävi ojentamassa tyttärensä alapuolella asuvaa narkkista sanallisesti kun se häiriköi tytärtä. Narkki teki rikosilmoituksen väkivallalla uhkaamisesta. Ei uusittu järjestysmieskorttia ja jos uhkailu toistuu,niin aseluvat lähtee. Minä en uskalla ajaa edes ylinopeutta,saati ajaa yli keltaisen viivan,sillä se tulkitaan laista piittaamattomaksi elämäntavaksi."Living on the edge!" suomessa on vallan jotakin muuta kuin isossa maailmassa.
Aseluvat omistava henkilö on auttamattomasti uhka yhteiskunnalle.
Poikkipuolinen sana tai kuva väärään paikkaan niin poliisit ovella...
Nimim. Törkeästä metsästysrikoksesta epäilty 😐
Onneks poliisit jotka tuli oven taakse olivat normaalijärjellä varustettuja ja asiallisia. Homman oikea laita selvisi samantien. Yksi poliiseista soitti seuraavana päivänä ja kiitti asiallisesta suhtautumisesta heidän käyntiin ja pyysi pistämään paperit paikalliseen metsästysseuraan :) kuulemma ois tilaa 👌
Toi viime öinen edes mitään vittuilua vielä ollut, vaan kevyttä leikkimielistä härnäämistä... Joka riittikin paremmin kuin hyvin kun pikkaisen vaan piti kyseenalaistaa sitä että pystyykö Rokulia vähän röllittään. :lol: Ei muistella pahalla. :laugh:
Tuli hommattua tuossa viikolla Apple Watch huvikseen. Aika epeli peli, mitä kaikkea kellolla voi nykyään tehdä.
En ole koskaan aseiden kanssa pelannut, siviilissä. Silti olen HS miehiä ollut harjoituksissa(ei siviilissä), piipun pituudesta riippumatta, aina! Ei siis ole mitään metsästys taustaa, eikä kiinnostusta. Eikä minua haittaa metsästys, rinnastan sen kalastukseen.
Älä nyt taas ala yllättymään:laugh:
Okke do:thumbup:
Jos sulla ei olis lärvis niin syvällä tuitun hanurissa niin tuskin puuttuisit koko asiaan, pisteitäkö kerjäät? Joskus aikoinaan en ollut sanaakaan kirjoittanu sulle ja toivottelin hyviä huomenia forkalla niin johan haistattelit vittua siihenkin hyvän huomenen toivotukseen. Olisko se taistelijapeikko paljon pyydetty et pitäisit pienempää ääntä?