-
Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Tapo
100ml Pipe Sauce Decanter
Flavor
Oak Barrel Cider
100ml juissia posteineen 31e. Ei paha ;)
Mistä?
-Spellgoth
-
Re: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Epipemods.com ja jollei halua pelata uhkapeliä tullin kanssa niin nollaniksoilla.
Tosin tuolla merkitään niksapullotkin 0 mg tarroilla kun lähetetään ETAn sisäpuolelle, isot pojat ovat näin kertoneet?
-
Vs: Re: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Mistä?
-Spellgoth
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Epipemods.com ja jollei halua pelata uhkapeliä tullin kanssa niin nollaniksoilla.
Tosin tuolla merkitään niksapullotkin 0 mg tarroilla kun lähetetään ETAn sisäpuolelle, isot pojat ovat näin kertoneet?
Jep, suoraan epipemodsilta. Tavallisesti postit tosin nostaa hintaa enemmän. Kyselin Katielta etukäteen postitusmahdollisuuksista ja sanoi epähuomiossa että se 6 taalaa maksava postitus tulee Suomeen asti. Eihän se oikeasti tulisi mutta tämän kerran lupasi tuolla lähettää :D
Ja tosiaan nollaniksoilla kannattaisi tilata. Mutta kuten Jalippo totesi, lähettävät kaikki samanlaisilla etiketeillä:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja epipemods.com
It is a standard practice for us when shipping liquid internationally to leave off nic labels and mark packages as Aroma Therapy. I am not advising you to purchase a different nic strength but letting you know that if you did, it would be marked and shipped the same as it would without nicotine. :)
-
-
Vs: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Tää on kyllä kallista hommaa =) Noin kuukaudessa tilailtu eamod, somnium, ggts, ody v1 ja v2, kick, ja kayfun mini 2.1 ennakko ja nesteitä jokunen sata milliä ja tietysti joku ego setti mitä jakso muutaman päivän... Joskohan näillä jo pärjäis hetken? :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HK
Tää on kyllä kallista hommaa =) Noin kuukaudessa tilailtu eamod, somnium, ggts, ody v1 ja v2, kick, ja kayfun mini 2.1 ennakko ja nesteitä jokunen sata milliä ja tietysti joku ego setti mitä jakso muutaman päivän... Joskohan näillä jo pärjäis hetken? :esmoke:
Huomenna uusiks. Eiku täh...? ::) Eiköhän noilla hetken höyryä. Mini kayfunin voi antaa mulle jos ei miellytä
-
Pienten vaihtokauppojen seurauksena kohta provari mini toiseen kertaan kätösessä.
-
Onhan tässä taas osteltua, Ody V2 ja kickkulin :D
-
Rampage Vaporilta long kitin Odyyn, kun kerrankin löyty kauppa jossa jotain GG:seen liittyvää kamaa oli hyllyssä. :)
Edit. Niin ja tulihan tuossa Guru-kimpassa laitettua tulemaan keramiikkaa Odyyn ja pari päällystettyä jousta GGTS:ään.
-
Olen höyrytellyt perjantaista saakka (jolloin lavatube mini saapui) paketissa tulleella clearolla kun tuli vähän fiba kartoa ja tankkia tilatessa. Tänään pääsin kokeilemaan työkaverilta tankkia eikä ole enää paluuta :D nyt olen ostamassa pikku tankkia (sopii noille kartoille joita tilasin)
http://www.puff.fi/510x-dcttankki-45...5mm-p-838.html
mutta osaisko kukaan vinkata, mistä tuo löytyisi pinkkinä tai limenvihreänä, kaikki mitä häthätää löysin, on ankean kirkkaita?
-
Jotain pientä näin aamutuimaan.
http://i46.tinypic.com/334lw85.png
piti oikee ottaa nopein postitus et jos menee niinku elokuvissa niin pitäis kaikenjärjenmukaa olla jo huomenna ovella :o
-
PSV:n tiivisteitä:
Swagger
Butterscotch
Grasshopper
Atomic Fireball
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Camikaze
Olen höyrytellyt perjantaista saakka (jolloin lavatube mini saapui) paketissa tulleella clearolla kun tuli vähän fiba kartoa ja tankkia tilatessa. Tänään pääsin kokeilemaan työkaverilta tankkia eikä ole enää paluuta :D nyt olen ostamassa pikku tankkia (sopii noille kartoille joita tilasin)
http://www.puff.fi/510x-dcttankki-45...5mm-p-838.html
mutta osaisko kukaan vinkata, mistä tuo löytyisi pinkkinä tai limenvihreänä, kaikki mitä häthätää löysin, on ankean kirkkaita?
Tuolta molempia värejä (6 ml tankki) http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ta...coil-tank.html, mutta joudut itse vähän lyhentämään tankkia jos sun boget on niitä normaalimittasia (ei XL). Lyhentäminen ei kyllä ole mitään rakettitiedettä, itse olen joskus rautasahalla silpassut ja viilalla viimeistely perään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hemuli73
PSV:n tiivisteitä:
Swagger
Butterscotch
Grasshopper
Atomic Fireball
Minäkin eilen törsäsin Swaggerin, Atomic Fireballin ja Jamaican. Vapeonilta. Mitään kokemusta ei peeäsveistä oo kuin Black mambasta joka oli kammottavaa. Jamaica ja swagger pitäis kuvausten mukaan olla oivallisia, mut millasta Fireball on?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
korsu
Minäkin eilen törsäsin Swaggerin, Atomic Fireballin ja Jamaican. Vapeonilta. Mitään kokemusta ei peeäsveistä oo kuin Black mambasta joka oli kammottavaa. Jamaica ja swagger pitäis kuvausten mukaan olla oivallisia, mut millasta Fireball on?
Jotain kanelisysteemiä pitäis olla, ekaa kertaa tota tilasin nyt. :D Mutta mulla on niin perverssi maku että voi olla jopa hyvääkin omaan suuhun.. ;)
-
eVic Stainles Steel edition:
http://www.highendsmoke.de/mall/1/pi...rtikelbild.jpg
Tuli toi suora yläcäppikin mukaan, niin se oli sillä paketoitu. Toinen putki pitää yrittää poikkasta ja kierteyttää 18490 akulle... :D
-
No mistä hitosta sä ton jo tilasit?
-
Eipä näy paineenpoistoreikiä missään tossa kuvassa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Eipä näy paineenpoistoreikiä missään tossa kuvassa.
Ainakin noissa Saksalaisten tekemissä RST upgrade osissa näyttäis pohjassa olevan:
http://www.highendsmoke.de/img/detai..._umbausatz.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nisca
No mistä hitosta sä ton jo tilasit?
Olisin halunnu tilata esmokelta (siellä on ennakkotilaus auki), mutta kiehtoi toi RST putki ja suora yläcäppi, joten http://www.highendsmoke.de/de-de/e-z...umbausatz.html
-
PRKL Jalippo - ei mun kahta joululahjaa itelleni pitäny ostaa (Ku ProVari jo matkalla -.-)
Joutuu tilaamaan kohtaa uuden telineen K-75:lta :/
-
^Mut jos on vasta matkalla, niin eihän sitä silloin lasketa? :D
-
Kiitos. Täytynee pistää ukko hommiin, itsellä kun on kaikki työkalut keskellä kämmentä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
outska
Tuolta molempia värejä (6 ml tankki)
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ta...coil-tank.html, mutta joudut itse vähän lyhentämään tankkia jos sun boget on niitä normaalimittasia (ei XL). Lyhentäminen ei kyllä ole mitään rakettitiedettä, itse olen joskus rautasahalla silpassut ja viilalla viimeistely perään.
-
- 480 ml FSUSA - Gummy Bears, 0 mg, extramaulla
- 50 ml Titanium Ice 72 mg VG
Noi kun sotken keskenään, niin mulla on 530 ml ihan saakelin makoista nallekarkkia 6,8 mg niksoilla. :D
Sekoituksen pystyy tekemään vaikka puolen litran limsapullossa ja hintakin jää varsin kohtuulliseksi, karvan päälle 0,37 € / ml.
Disclaimer: nallet tilattu suoraan tehtaalta jenkeistä, eli ALV varaus pitää jättää, silloin yksikköhinta nousee 0,07 € / ml, eli täsmälleen monien kauppojen tasolle. Mieluummin tilaisinkin siksi suoraan niksoilla Euroopasta, mutta "out of stock" ei vittuile mulle! :D
-
KUinka pitkäksi aikaa sinulla riittää tuomoinen satsi? ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Antzu
KUinka pitkäksi aikaa sinulla riittää tuomoinen satsi? ???
3 kk satsi... :esmoke:
Viimeks tilasin 360 ml tasan 2 kk sitten ja nyt alkaa jo käymään vähiin. Tosin tuo toinen puolisko käy myös mun pulloilla välillä...
-
Toinen Kayfun III ES tuli hommattua vaihtokauppojen myötä.
-
Käväsin päivällä safkiksella Arizonalta hakemassa ryyppysetin ettei vituta kun kalliit modit hukkuu, kouraan tarttu telescope ja kiinagenny. Näillä näkymin ihan käypänen peli toi kiinagenny, vähän ahdas ilmareikä mutta se hoituu kyllä dremelillä kuntoon. 23 euron hintaseksi aivan loistava laite.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
- 480 ml FSUSA - Gummy Bears, 0 mg, extramaulla
- 50 ml Titanium Ice 72 mg VG
Noi kun sotken keskenään, niin mulla on 530 ml ihan saakelin makoista nallekarkkia 6,8 mg niksoilla. :D
Sekoituksen pystyy tekemään vaikka puolen litran limsapullossa ja hintakin jää varsin kohtuulliseksi, karvan päälle 0,37 € / ml.
Disclaimer: nallet tilattu suoraan tehtaalta jenkeistä, eli ALV varaus pitää jättää, silloin yksikköhinta nousee 0,07 € / ml, eli täsmälleen monien kauppojen tasolle. Mieluummin tilaisinkin siksi suoraan niksoilla Euroopasta, mutta "out of stock" ei vittuile mulle! :D
Taidat ihan tosissaan tykätä ::)
Kyllähän sitä hyvää mehua pitää aina sen puolisen litraa olla varuiks :laugh:
-
Onhan tota tullu jo yli 2 litraa muutettua höyryks.. :)
Yks nallekarkkitauko oli, mut se ei johtunukkaa nesteistä vaan bogeista! Silica-atojen kotiuduttua tuo on puhjennut todelliseen kukkaan. :)
-
Luulen ostaneeni, ainakin rahat kelpas digitalsteamille
Kayfun Mini V2.1 ES full setin
Siitäpä sitten tutkailemaan ensimmäistä silica-atoa, josko siitä uudet elämykset aukenis :)
-
Esmokelta Vamo vw Black Crome laitettu tilaukseen :esmoke:
-
Kayfun mini v2.1. En ookkaan yli kuukauteen tilannu mitään ni piti laittaa tulemaan kun tosta isoveljestä tykkään niin paljon.
-
Esmokelta ennakkotilaukseen Joytechin eVic erikois hi tech dildo :esmoke:
-
Toivottavasti tuli tehtyä hyvä valinta perus eGo-T mallin korvaajaksi. Tavoitteena huomattavasti runsaammat höyryt. Twistit olisin ottanut 1000mAh versioina, mutta olivat loppu niin tällä mennään. :esmoke:
Joyetech Twist 650mAh akku x2
Mini DC Tank V2
Boge 2Ω XL, steel, 50mm (5 kpl) x2
Shorty Cone D
Vakionestettä vähän miedompana: Liqua Coffee 9mg/ml 30ml x3
= 100€
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HolyDriver
Toivottavasti tuli tehtyä hyvä valinta perus eGo-T mallin korvaajaksi. Tavoitteena huomattavasti runsaammat höyryt. Twistit olisin ottanut 1000mAh versioina, mutta olivat loppu niin tällä mennään. :esmoke:
Joyetech Twist 650mAh akku x2
Mini DC Tank V2
Boge 2Ω XL, steel, 50mm (5 kpl) x2
Shorty Cone D
Vakionestettä vähän miedompana: Liqua Coffee 9mg/ml 30ml x3
= 100€
Kyllä noilla pienemmilläkin akuilla hyvin pärjää, itsellä clearon kanssa yks akku riittää about 2ml höyryttelyyn @ 4,0V/2,5Ohm.
Jottei mene offiksi, Kayfun mini V2.1
Saa nähdä miten twistit toin kanssa riittää, vai joutuuko hommaamaan jonkun 14xxx putkipommin. Perkule kun sais SM sen uuden stickerin ulos...
-
Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)
Paremmin sä Twistillä taidat pärjätä, kuin 14xxx akulla.
Ellet sitten matalaohmeilla vetele.
-
Päädyin tilaamaan vielä lisäksi 1000mAh twistit toisesta paikasta. Onpahan sitten twistejä. =D
-
Vamo vw tuli tilailtua Arizonalta ja muutama tankki myöskin. Piti kyllä pitää taukoa tilaamisesta...
-
Musta samettipintainen Boltti, 2x18650 AW IMR, 2x14650 Efest IMR, 6m 2mm silica. :P