-
Vs: Puff.fi kokemuksia -Hyvä Höyrykauppa -alekoodi -10%(1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darra
ootko pössy vetänyt herneet nenään mun aiemmasta palautteesta kun et vastaa? :P
Mun asemassa ei ole varaa vetää herneitä nenään mistään. Pyrex-kyselystäkö on kyse?
-
Vs: Puff.fi kokemuksia -Hyvä Höyrykauppa -alekoodi -10%(1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Viime kuussa tilasin ja tässä kuussa saapui(eli 2pvää meni maksikirjeellä ;)). Ei muutakuin postin kautta töihin :esmoke:
Et selvästikään ole postin jumalten kanssa väleissä, kun toista kuukautta kestää, Esa.
-
Ei helevetti tuosta mun xtar wp II akku- takuuhommasta on jo varmaan 2 viikkoa eikä mitään oo kuulunu.
No helevetti enhän mä oo muistanu lähettää takas koko paskaa. :D Vittt...si voi sitä olla ihminen tollo.
Laitoin ne pakettiin ja kaappiin ja nyt kaappeja tonkiessa tuli vastaan :D ::)
-
re: Puff.fi kokemuksia - Hyvä Höyrykauppa (1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Onkohan mua höyry-, kauppa- ja postijumalat suosinu ku aina kaikki sujunu hyvin, akut ja kotelot tuli perjantaina perille odotetusti. Kyllä te vaan osaatte! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Nätisti tuli taas paketti perille! Oli vain nolo huomata että olin tilannu vain yhen karton vaikka tarkotus oli 15... No ens viikolla uus yritys suoremmilla silmillä :D
No sattuuhan näitä itse kullekin :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Ei helevetti tuosta mun xtar wp II akku- takuuhommasta on jo varmaan 2 viikkoa eikä mitään oo kuulunu.
No helevetti enhän mä oo muistanu lähettää takas koko paskaa. :D Vittt...si voi sitä olla ihminen tollo.
Laitoin ne pakettiin ja kaappiin ja nyt kaappeja tonkiessa tuli vastaan :D ::)
No vähän alkoi huolestuttaa, että onko kusteljooni senkin hukannut. :o
-
Koitanpa saada ma nuo tulemaan takas.
-
Vs: Re: Puff.fi kokemuksia -Hyvä Höyrykauppa -alekoodi -10%(1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Onkohan mua höyry-, kauppa- ja postijumalat suosinu ku aina kaikki sujunu hyvin, akut ja kotelot tuli perjantaina perille odotetusti. Kyllä te vaan osaatte! :D
No eräällä kanta-asiakkaalla meni muistaakseni 11 tilausta tuubiin, kusti pissi homman sitten tusinannen kohdalla.
Tavara kyllä lähtee ajallaan - siirtyy sitten kuitenkin ylempien voimien kuljettamaksi.
-
Hei pössy! Oli joskus puhetta yksityisviesteissä tuosta rikkoutuneesta provarista ja siitä toimenpiteestä jos tilaisi uuden piirin laitteeseen jenkkilästä. Mainitsit myös tutusta joka sen voisi vaihtaa. Mitä tämä kaikki minulle maksaisi? (Siis uusi piiri ja paikalleen laitto)
-
Yhyyy koska tulee kanthalia?
-
Tuleeko teille noita Pink spot vaporssin nesteitä isommissa pulloissa myyntiin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Yhyyy koska tulee kanthalia?
Yhdyn samaan kerhoon. Toimittaja lupailee, lupailee ja lupailee. Otin varalle reilun satsin A:ta kun A1 tuntuu kestävän...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pössy28
Yhdyn samaan kerhoon. Toimittaja lupailee, lupailee ja lupailee. Otin varalle reilun satsin A:ta kun A1 tuntuu kestävän...
Tuleeko sitä matalaohmista kanthalia kans, ei sitä ihan pienintä vaan välimallia, oliko se 25 ohmia per metri?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Tuleeko sitä matalaohmista kanthalia kans, ei sitä ihan pienintä vaan välimallia, oliko se 25 ohmia per metri?
Juu tarkoitus on saada 0,20mm ja 0,25mm joka on 26ohm/m
-
-
-
mulla ei taijja oikein toimia toi alekoodi juttu kun lähemmä 300e tilauksesta lähti muutama euro :-\
-
Onko toi kaiffari mini vai normi?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
weenus
mulla ei taijja oikein toimia toi alekoodi juttu kun lähemmä 300e tilauksesta lähti muutama euro :-\
Otitko huomioon, että Provareille, Xtareille ja Trustfiren latureille on oma alennuskoodinsa? ;)
-
Re: Vs: Puff.fi kokemuksia -Hyvä Höyrykauppa -alekoodi -10%(1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jani86
toises t3 oli kierteet vinos ja ja kummatkaan adapterit ei ylettynyt kontaktiin
Mulla oli kanssa kierrevikasia T3 atopäitä. Ihmettelin vika @$@/! ku ei pelitä mut ulkoa katsoen jätti selvän raon akunpään ja atopään väliin. Eli ei kiertyny loppuun asti.
-
Vs: Re: Vs: Puff.fi kokemuksia -Hyvä Höyrykauppa -alekoodi -10%(1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eMike
Mulla oli kanssa kierrevikasia T3 atopäitä. Ihmettelin vika @$@/! ku ei pelitä mut ulkoa katsoen jätti selvän raon akunpään ja atopään väliin. Eli ei kiertyny loppuun asti.
Näistä vain info@puff.fi niin ratkotaan pois.
-
KANTHAL A ja 99,99 hopealankaa tuli ensihätään. A-1 edelleen odotustilassa
-
Onkos Noaloxia milloin tulossa? :)
-
Re: Vs: Ohje arvostelujen lukemiseen
-
-
Vs: Re: Vs: Ohje arvostelujen lukemiseen
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darra
Pyrex ja sitte jotainn muuta.
En nyt jaksa tällä Samsung S3:lla selata.
Nii se Kayfun klooni.
Eipäs juoda niitä nesteitä..
-
Vs: Re: Vs: Ohje arvostelujen lukemiseen
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darra
Pyrex ja sitte jotainn muuta.
En nyt jaksa tällä Samsung S3:lla selata.
Nii se Kayfun klooni.
Pyrex ei ole hallussa tällä hetkellä. Kayfun -klooni on kohta täällä.
-
Ei oo muutakun hyvää palautetta antaa puffille toimitukset tulee todella nopeasti perille.. Olis tarkotus tilata loppu viikosta Mini provari satin black v2.5 ni tota kuinkakohan kauan siinä kestäis tulla?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
weenus
Ei oo muutakun hyvää palautetta antaa puffille toimitukset tulee todella nopeasti perille.. Olis tarkotus tilata loppu viikosta Mini provari satin black v2.5 ni tota kuinkakohan kauan siinä kestäis tulla?
1lk. posteilla ihan yhtä kaua ku muutki tilaamas paketit.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Say wut? ???
Onneksi mainitsin tuossa yhteydessä S3:n .. kännykkä sekoillut...
voisi poistaa tuon spammimasta tuosta. :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
weenus
Odoteltiin Provareita jo loppuviikolle. Vielä ei näy Suomen seurannassa, mutta eiköhän parin pv sisään.
-
EFEST 16340, 18350, 18500 ja 18650-akut sekä Nitecore i4 ja i2-latureita saapui ensihätään. Osa jäi vielä jonnekin, kiitos Fedexin tällä kertaa ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hemuli73
Onkos Noaloxia milloin tulossa? :)
Menenee vielä pari viikkoa valitettavasti
-
-
Noniin, kätösissä the Natural. Vaikka on perusputkea hinnakkaampi, niin tasainen harjattu pinta, flat yläcappi ja kierteet ovat ehkä hintaeron väärtejä.
Samalla saapui gun metal lukittava UDCT -pikkutankki egoilijoille (kuvassa krominen)
http://www.puff.fi/product_thumb.php...pg&w=300&h=300
http://www.puff.fi/510-dcttankkiuutu...la-p-1100.html
-
Onkos siinä Naturalissa mitään säätömahdollisuutta keskinavan suhteen?
Lisäksi se summittainen hävikki ois kiva tietää vai meneekö EA harkintaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Onkos siinä Naturalissa mitään säätömahdollisuutta keskinavan suhteen?
Lisäksi se summittainen hävikki ois kiva tietää vai meneekö EA harkintaan.
Keskinavassa on ruuvisäätö, akun vastaisessa puolessa on talttapää-lovi. Pikatestaus antoi ilman kuormaa Efest 18350 ilman kuormaa 4,12V ja 2,2ohm kartolla 3,76V
-
Jos hävikki on tuolla kuormalla jo noin paljon niin entäs kun mennään sinne ohmiin ja alle.. Huhhuh, toi olis kiinnostanu. O.o
-
Jotta notta, matkaa pitkää tekevänä...
Vähän itse testattua faktaa tiskiin...
Tässä kuvassa vasemmalta oikealle...
http://aijaa.com/PcVcmJ
Vasen ego 450mah, Puffin EGO pussukassa ego 450 mAh, seuraava Joyetech Twist 11/1000mAh,ego 1100 mAh, ego 900 mAh
Vertauksena, pussukan sisällä hyvin egoa myötäilevä "3ml" dct tankki (todellisuudessa ehkä reilut 1ml mutten tästä puffia syytä) ja sitten oikeassa reunassa 4.5ml dct tankki ...
1.5 ohm kartot toimii noissa 450mah akuissa paremmin kuin 2ohm kartot.
tämä on oma kokemukseni ja final päätökseni.
tiedän ainakin kumman otan kanarian yöhön jatkoksi mukaani illan rientoihin... :)
(1.5ohm = parempi,siis HYVÄ kurkku tuntuma, 2ohm = runsaammat höyryt,olematon kurkku tuntuma)
eipä tässä muuta tällä kertaa,
jatketaan..
FINAL päätökseni...
Jatkossakin tilataan puffilta kun sen verran hyvää tavaraa saapi.
(Kuvan akuista ainoa puffilta on joyetech twist)
(Hmm..tuo kuva näyttää jotenkin kusetukselta kun on joka akkua niinku vähä milli stepattu ylöspäin,muttei ole tarkoituksella...)
Pointti oli... kattokaa kuinka magee on ku roikkuu kaulassa.. 450mAh akku, drip tip paistaa ulos ...
Ööh.. mikä kuva? nooo tämä...
http://aijaa.com/UpFSWM
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darra
Jotta notta, matkaa pitkää tekevänä...
Vähän itse testattua faktaa tiskiin...
Tässä kuvassa vasemmalta oikealle...
Vasen ego 450mah, Puffin EGO pussukassa ego 450 mAh, seuraava Joyetech Twist 11/1000mAh,ego 1100 mAh, ego 900 mAh
Vertauksena, pussukan sisällä hyvin egoa myötäilevä "3ml" dct tankki (todellisuudessa ehkä reilut 1ml mutten tästä puffia syytä) ja sitten oikeassa reunassa 4.5ml dct tankki ...
1.5 ohm kartot toimii noissa 450mah akuissa paremmin kuin 2ohm kartot.
tämä on oma kokemukseni ja final päätökseni.
tiedän ainakin kumman otan kanarian yöhön jatkoksi mukaani illan rientoihin... :)
(1.5ohm = parempi,siis HYVÄ kurkku tuntuma, 2ohm = runsaammat höyryt,olematon kurkku tuntuma)
eipä tässä muuta tällä kertaa,
jatketaan..
FINAL päätökseni...
Jatkossakin tilataan puffilta kun sen verran hyvää tavaraa saapi.
(Kuvan akuista ainoa puffilta on joyetech twist)
(Hmm..tuo kuva näyttää jotenkin kusetukselta kun on joka akkua niinku vähä milli stepattu ylöspäin,muttei ole tarkoituksella...)
Pointti oli... kattokaa kuinka magee on ku roikkuu kaulassa.. 450mAh akku, drip tip paistaa ulos ...
Ööh.. mikä kuva? nooo tämä...
http://aijaa.com/UpFSWM
http://weknowmemes.com/wp-content/up...-you-tried.jpg
-
Vs: Re: Puff.fi kokemuksia -Hyvä Höyrykauppa -alekoodi -10%(1lk postitus 0,-)+Noutopiste
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Jos hävikki on tuolla kuormalla jo noin paljon niin entäs kun mennään sinne ohmiin ja alle.. Huhhuh, toi olis kiinnostanu. O.o
Pohjatappi on jousitettu ja antaa hieman sivusuunnassa periksi kytkintä painaessa. En kerennyt kokeilemaan, onko tällä vaikutusta. Kokonaisuus on kuitenkin tyylikäs ja sovitukset kohdallaan. Taidan ottaa rymy-modiksi