.
Printable View
Mistä nuo löytää?
Olihan sulla Jalippo noiden muiden tuliliemihelvetin sankareiden lupa tuon kuvan julkaisemiseen?
No ei tullu kysyttyä, vaikka ko. kuvat kiertää aika laajassa piirissä ja esiinnyin itse molemmissa. ;)
No poistin, ettei jää vaivaamaan mieltä. Hyviä aikoja! :)
Suotta poistit, ei kai tommonen oikeesti kenenkään pipoo voi kiristää. :)
Mitä nyt on poistettu? :confused:
Jalippo pari kuvaa mielensäpahoittajien varalta. (:
Onneks, olin just lähössä forumilta foreva!
Jos minuun viittaat, niin en pahoittanut mieltäni. Eikä tässä mitään draamaa ole, ei tehdäkkään jookos.
Siihen asti näsäviisastelua kunnes se paska osuu tuulettimeen omalla kohdalla.
Pedarien takia noita on säädelty.
Voi tuntua tarpeettomalta holhoamiselta 99% ajasta, mutta koska tuossa on se prosentin marginaali ei tuo(kaan) turhaan ole noin säädetty.
Ei tää oo revikka!
No, kai se menee yleisnimityksenä miedosta alkoholijuomasta... kuitenkin "sivistykseen" oli sen verran matkaa. :D
Mitäpä noista:) Juot kuumaa( totia) ja vedät lämpöiset höyryt ( totia) ja lepäilet. Hiutaleet leijailee;)
Onks täällä ollu jotenkin hiljasta viime aikoina vai luuleks mä vaan? Tuntuu että esim. kuukausi sitten täällä oli paljon enemmän äksöniä...
Tontut kurkkii, pitää olla kiltisti :angel:
Mulla on ollu vähä muuta hommaa :D
Full Mechanical Mods, Full Mechanical Mods direct from Shenzhen Ecigator Technology Co., Ltd. in China (Mainland)
Millasia nuo lie..
Taitaa tosin olla joku tukkumyyjä kun min kpl määrä 10.
No noita samoja kopioitahan nyt on joka kiinakauppa pullollaan.
Taitaapi olla ihan valmistaja eikä tukkuri...
On. Ite ainakin oon niin väsyny ollu ku kotona on rankkaa, työharjoittelussa on rankkaa ja täälläkin on jatkuvasti känkkäränkkää niin ei paljon nappaa.
Vuosi ja rapiat taaksepäin oli ihan eri meininki kun oli pienet piirit, nykyään vittuillaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin ja kloonit jakaa porukkaa, HE- ja budjettilaitteet jakaa porukkaa ja ja ja..
JA JOKA KYSYMYKSELLE TEHDÄÄN UUSI KETJU, PARHAIMMILLAAN USEAMPI JA VÄÄRÄLLE ALUEELLE. O_O
Ja alaikäiset jotka tänne tulee ja antaa itsensä ilmi, soosoo! :D
Olen puhunut. :thumbsup:
Jäsenmäärien kasvaessa yksilövastuu vähenee ja samalla yhteisöllisyys vähenee.
Syntyy inside juttuja pienelle porukalle ja tähän rinkiin pääseminen on kohtuuttoman vaikeaa.
Sama homma kaikilla foorumeilla.
Itse paukuttelen menemään vielä egotwisteillä ja clearoilla joten mulla riittää ihmeteltävää kaikilla osa-alueilla mutta olen itse huomannu saman homman kalastusfoorumeilla kun harrastuspohjaa on yli 20v niin ei paljon nappaa puhua 30e citymarketin avokelaseteistä vaikka monet ihan oikeasti tarviis apua niidenkin kanssa.
Mieluummin puhuu "oikeiden harrastajien" kanssa shimanon lippulaiva kelojen laakerointi tuunauksesta ja hiilarijarruista.
Sellanenkin on kyllä että vuosi takaisin päin boget ja cartotankit oli se kova juttu. Gennyistä ei paljoakaan jauhettu ja kloonisota puhkesi vasta myöhemmin. Samaa mieltä kyllä Igotastman kanssa että jos toiset suu vaahdossa perustelee klooneja hinnan mukaan, mitä toi "citymarketin avokelasetti":kin edustaa niin kauheen vähän siihen on annettavaa.
Uusia höyryttelijöitä tullu paljon lisää ja itse ainakin pudonnu hiukan kehityksen kelkasta mitä noihin alotus setteihin tulee. Keskustelu on kyllä kärjistynyt jonkin verran, osittain ammattimielensäpahoittajien takia ja osa agitaattorien vuoksi. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on aina ala-arvoista toimintaa ja on malli esimerkki siitä että järkevät argumentit on loppu.
Eikä cleroissa ja egotikuissa mitään vikaa oo. Pari vuotta kaikenlaisia kokeillu, mutta silti niillä mennään
Vai on tällä ollut briiffauksesta kuvia :) Itseltäni löytyy niin kuvia kuin videota ja taitaa samat pätkät löytyä monelta tyypiltä. On huikkaa, tanssia, kisoja, freestylea jne. Lisäksi löytyy operatiivisia pätkiä, joita ei pysty laittamaan mihinkään esille :laugh:
MR ja MS Deliriumin tietotoimisto tiedoittaa!
Tilanne kaupoissa on VIELÄ suht. normaali. JOS aiot mennä KAUPPAAN, tee se NYT. Muuten suosittelemme ennen kauppaan siirtymistä heittämään sen Ranskalaisen seitinohuen huis helvettiin ja siirtymään suoraan Venäläiseen rapakuntoon. Chaos is coming.
Mä olen missannut koko HE VS. PIRKKA matsauksen, johtusko siitä että se on lähinnä ihmisten omassa päässä... Tai sit Mä olen lukenut vääriä triidejä :D
Päättelen että HE vehkeet on ilmeisesti kalliita? :D
Tuossa kloonipolitiikassa aikas pitkälti sillä linjalla, että tuotemerkkien kopioinnissa menee se raja. Tosin nekin olisi hyvä revikoida ihan vain sen vuoksi, että jos joukkoon eksyy potentiaalinen pommi se olisi hyvä saattaa julkiseen tietoon ettei joku vähemmän kokenut siihen halvan hinnan takia hairahdu ja polta naamansa/talonsa/marsunsa.
Kyllä ne "hulinatkin" on tainnu pysyä edes joidenkin rajojen sisäpuolella. Ei tuo huutelu täällä ole edes mitenkään kovinkaan vakavamielistä. Itseäni ainakin naurattaa enemmän käyttäjät ketkä "ottaa omat lelut ja lähtee vaper... (missä on suurinosa samoja käyttäjiä) eiku siis kotiin" Kaikki tuntuu haikailevan vanhan hyvän foorumihengen perään, mutta ei se täällä nyt oo edes mitenkään huono, kun vertaa moneen muuhun paikkaan.