Joo, vaijeria on kyllä tarkoitus ostaa. Äsken käytin tuota uudestaan Vamon nokassa, ja ohmeja näytti olevan tällä kertaa 0,9.
Printable View
Joo, vaijeria on kyllä tarkoitus ostaa. Äsken käytin tuota uudestaan Vamon nokassa, ja ohmeja näytti olevan tällä kertaa 0,9.
Jos pelkän meshin saa toimimaan niin vaijeri on aivan turha siinä sotkemassa. Piti tuossa aiemmin ihan hypen takia kokeilla vaijeria, mutta olkoot miten pitkäikäinen tahansa, raaka mesh kyllä vaan on parempi. :D Tarvii vähemmän tehoa, maistuu paremmalta ja on helpompi tehdä jos multa kysytään. :)
Ja mitä sitten tulee RSSTn mauttomuuteen, se on nyt kyllä jotain legendaa. Kuristettuna pääsee lähelle parempia gennyjä, jotka mun mielestä painii samassa sarjassa saman coilimäärän dripperin kanssa. Ja sitten vielä se maun puhtaus on meshillä ylivertainen, vaikka voihan sitä laittaa dripperiinkin. Mutta jos RSST ei tosiaan maistu, jossain on vika. Kuristettuna ja 2*1mm ilmarei'illä todella herkullinen ato.
Ja ei, lasi- ja muoviversiot ei käy yksiin, dekin ja rungon design eroaa jossain määrin. Eikä se lasitankki taida olla sen kummempi päivitys, paitsi jos haluaa käyttää jotain anis-huttua (Hyi vittu) tai jotain muuta tankkeja syövää nestettä. Sen lisäksi se lasitankki on iskuille herkempi, että käyttötarkoitus huomioon.
Tää liputtaa vaijerin puolesta, oli käytössä Rsst:ssä sillon kun omistin sen ja nyt mistereissä, setuppi kestää helposti sen 1-2kk.
Se vaan wikkaa hyvin ja srtupöian teko on helppoa.
Hyvin toimii pelkällä meshillä. Kuristettuna ja 1,5mm ilmareijän kanssa makua kyllä irtoaa mahtavasti. Lähinnä ajattelin tuota vaijeria ihan vaan kokeilemisen ja kikkailun takia.
Puffilta oli loppu muut paitsi 0,40 kanthal joten sellaisen otin kun nopeasti sai. Täytyy sanoa, että uppos täydellisesti! En enää muuhun vaihda. VG-nesteillä mennään ja nyt näyttäisi poistuneen kaikki loputkin pikku ongelmat tämän aton kanssa ;)
Aika hullu juissirohmu tää rsst :D tos 7 aikaa täytyin tankin ja äsken oli tankki tyhjä :D
Mulla meni kyllä totaalisesti hermo tämän kanssa. Ei sinänsä itse laitteessa vikaa vaan lähinnä omissa taidoissa. En saanut millään toimimaan kunnolla kun aina wickasi liikaa tai liian vähän. Ja ai että niitten hotspottien ja kanthalin hehkutuksen kanssa. En saanut millään asettumaan niitä vaikka hehkuttelin jonkun 30min. Ei vaan taida olla nämä genesis vehkeet mulle. Vaihtoon vaan ja voisin vaikka Kayfunia kokeilla.
Juu, ei se helppoo saa ollakkaan. Muutenhan jäis evodit ja kaiffarit kauppaan pölyä keräämään. :p
Sotasetä, suosittelen jotain laitosta mihin saat microcoilin pumpulilla duunattua. Esim. Kaiffari tai ihan vaan drippiato.
prkl ko vuotaa tuosta plussapinnistä aina vain nesteet modille... valkosta kierreteippiä laitettu reilusti atoon,mutta millä tätä vielä voisi tiivistää?
Ohjeet tähän fiksiin löytyvät ylempää ketjusta.
Evodin tai Protankin atopään eriste on kova sana.
Mulla on noita evodin tiivisteitä kaksi peräkkäin, leveät päät vastakkain tuolla yläpäässä ja ei vuoda.
Jaa pitääki toi kokeilla..
Saako pyrex versioon tankkia euroopasta? Ensimmäinen paukahti jo halki :facepalm: