E-liukaste.
Printable View
E-liukaste.
raumalla on metsä palo
Joo kaverit sano kans että Petosella ei oo satanu yhtään. Keskustassa senkin edestä:
http://i.imgur.com/FFL9Y8u.jpg
tollasii rannalla ja lämpö 32 celsiusta
aurinko lämmittää, viini maistuu, kesä jatkukoon...
Liite 16629
Näin pari viikkoa hiljaisena forkalla olleena homma näyttää tällä hetkellä lähinnä suomi24:n höyryttelyversiolta.
Pääasia on se, että kenellä on pisin e-penis ja koko höyryttely, setupit, niiden vertailu ja aloittelijoiden jeesaaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa. Hienoin homma on se, et joltain räjähtää verisuoni päästä ja nopeesti.
Jännästi tuossa justiin selailin tylsyyspäissäni foorumia ja vastaan sattui jostain joku vanha kommentti tyyliin "kieltäkää vaan kloonit, niin kuolee tämäkin foorumi naapurin lailla" Kauhukseni totesin, että tottahan tuo. Klooniketjua kun ei olisi, ei jäisi kuin yksi aktiivinen naru - offtopic. Oikein vapofoorumi, huoh.
Musta taas tuntuu, että kun kiellettäis klooneista puhuminen niin foorumi heräis eloon uudestaan. Kaikilla tuntuu olevan mielenkiinto tuon saatanan kloonisodan ympärillä.
kaleppo kiellä kloonit!
Kertokaas nyt tyhmälle, että mikä vittu mättää tietoliikenneyhteyksissä.
Reititin toimii hyvin nettiin ja pleikka ja känny yhdistävät ongelmitta langattomasti, mutta tietokone ei vain yhdistä, vaikka on piuhalla kiinni.
Ainoastaan winukan (7) palomuuri käytössä ja yhteys boksiin toimii, mutta toi paska herjaa vain koko ajan, että eipä toimi.
Kokeile ensin vaikka pistää käsin IP-asetukset (muista DNS-palvelimet) ja kato toimiiko sitten. Seuraavaksi kannattaa testata verkkokortin ajurin päivittämistä, jos uusia ajureita ei löydy niin poista vaan nykyiset ajurit ja asenna uudestaan.
Katsopas reitittimen asetukset, yleensä määritellään kuinka monta laitetta saa langattomasti kiinnittyä.
Itselläni kävi näin kun taloon tuli "älytelkkari" ei mennyt wlaniin millään vaikka löytää sen.
Lisäsin reitittimen asetuksista laitelukumäärää yhdellä niin johan rokkas.
Tulipa yöllä herättyä kun jotain kolahti, mutta ajattelin että muksu se taas pyörii sängyssä (saattaa välillä potkasta seinää) ja jatkoin unia. Juuri kun olin vaipumassa takaisin uneen, niin kuului ihan helvetillinen pauke. Samantien pomppasin sängystä ylös ja mietin että nyt yrittää joku tulla oven läpi tms. Ääni ei kyllä ollut ihan sellainen mitä ovea jyskyttämällä saa aikaan, joten ensimmäisenä vilkaisin lastenhuoneen puolelle ja siellähän se pistiäinen veti sikeitä ihan normaalisti. Vilkaisu ikkunasta etuovelle ja ei mitään, sitten takapihalle katse, sama homma ei mitään. Ääni oli mielestäni enemmän luokkaa kirjahyllyn hyllyjen romahtaminen, mutta en vaan saanut päähäni mistä se olisi voinut tulla.
No koirat viettää yönsä kodinhoitohuoneessa ja periaatteessa ovea tönimällä voisi saada ääntä aikaiseksi, mutta ei kyllä niin kovaa. Toisaalta jos aistini on ollut jotenkin herkillä juuri nukahtamisen aikaan, niin olisiko se voinut olla koirien aiheuttamaa. Minä olin kuitenkin taloudessa ainoa joka siihen heräsi. No kun avasin kodinhoitohuoneen oven, niin molemmat koirat nosti päätään ja katsoi tyyliin vittu eikö täällä saa edes nukkua rauhassa. :facepalm: On siinä mulla ainakin vahtikoirat jossei muuta
Äänen lähde vieläkin epäselvä, joten käyn kiertämässä pihaa, ei niin yllättäen täysin tuloksetta. Koska kaikki näyttää sisälläkin täysin ehjältä ja omilla paikoillaan, jäjellä on enää kellari ja yllättäen sieltäkään ei löytynyt mitään lähdettä äänelle.
Joskus aiemmin herättiin yöllä ääneen, joka kuulosti aivan siltä että lasia olisi mennyt rikki. Pikaisen kokkiveitsipartioinnin jälkeen, syyksi paljastui imukupeilla kiinni olleen telineen putoaminen tiskipöydälle. Nyt tilanne oli toinen. Olinko mä jumalauta kuvitellu kaiken. Ääni vaan pelästytti niin pahasti, että nukahtamisesta ei meinannut tulla mitään. Ihan varmasti se ääni toistuu taas kun olen juuri uudelleen nukahtamaisillani. Ei auttanut kuin mennä kattomaan telkkaria ja kello oli vähän yli neljä.
Aamulla asia tuli järkeiltyä peltikaton lämpölaajenemisella ja yöllähän se piti ääntä kun se taas jäähtyi. Kyllähän sieltä pauketta kuului ja ehkäpä se tuli jotenkin koettua kovempana kuin se oli.
No nyt vähän aikaa sitten juttelin naapurin kanssa ja yöllä oli kuulemma ollut sähkökatkos, meni hetki ja koin ahaa elämyksen. Sähköt meni pois ja subbarista kuului pieni räpsähdys johon heräsin, sähköt tuli takaisin ja subbari sai jonkinäköisen häiriön ja WonderC:ltä lorahti melkein paskat housuun. Kyllä tässä jo jonkin aikaa tuli omaa mielenterveyttä epäiltyä, helpotus tietää että ei olekkaan hullu. :)
Oma subbari pistää kans TUMMMM kun sähköt menee päälle mekaanisen power napin ollessa päällä valmiiksi.
Mitä tästä opimme ? Luota koiriisi. Ne tietää onko syytä hermoilla. :D
Eipä tullut kyllä yllätyksenä että taajuuden puntista löytyy oikea ihmisenhalkaisukone ja se mammalla on harvinaisen tiukka tavara.. :eek:
Ja kyllä olen kateellinen siitäkin ominaisuudestasi. ;)
Jaahas, haistappa tyhmä Trolli vittu.
Kiitoksia avusta, vika selvisi.(?)
TP Linkin boksissa oli piuha väärässä portissa. Piuha kiinni siltaavaan ja alkoi köhiä.
Tyhmäääää!!!
Toisaalta tästä viisastuneena pitänee etsiä jostain joku kirja, mikä selittää nuo verkkoliikenne-termit alusta alkaen.