Sit ei kyl hukata sun reppua! :3
Pieni kierous on mukava mauste :D
Printable View
[QUOTE=tuittu;700189]Hankala sanoo ennen ku "tutustun" että oonko änkyrä vai teenkö siitä mun lemmikin niinku raakalaismaisesta ekistä jonka aattelin kans ekaks höyhentää... Eihän se samalla tavalla oo viehko ku eki mut jotenki huvittava, onko se vitun tyhmä vai röllääkö se taitavasti!
Määki tuun kattoon! Niinku festeillä kerroin niin nuorempana tuli kuunneltua, en oikeestaan ees tiiä miks se on jotenki unohtunu... Monille muillekki hyville bändeille on käyny nii :P
No vitut ny oikeesti, kuka haluu oikeesti aikuistua ja jäykistyä![/QUOTE]
No kuvittele vaikka tilanne et olet jo lähempänä kuolemaa ku syntymää ja olet tehny kaikki mahdolliset synnit mitä ihminen voi maan päällä tehdä etkä ole omasta mielestä jättäny mitään tekemättä mut moni asia vaivaa.? Aikuistuakko oikeesti vai leikkiäkkö vielä tyhmää? En ymmärrä en tiedä mitä sanoit/teet.
Joo, joskus kun kevyesti irkissä sua röllättiin olit muuten vaan Jamolle menossa käymään, kyssille tuli yv-viestejä joissa tyyliin uhosit tuhoovas koko vapetalon ja riehuit forkalla 2 viikkoo, Naamikselle lähetit yhteystiedot ilman yhteystietoja ja oltiin jo snägärille lähdössä... Että ei sua pysty rölläämään :laugh:
Ei pahoja tekoja tekemättömiksi saa vaikka omatuntoaan voikin koittaa huijata että meditoimalla voi tulla paremmaksi ihmiseksi... Jos ei aikoinaan ole tullut mieleen että pystyykö tekojensa tai sanojensa kanssa elämään. Menneisyyden tuijottelu on kuin putkinäkö, ei sillon etiä päinkään nää. <- Oliks toi jotain vitun oulun murretta? Pitääks mun juosta mereen nyt?
Ei pysty ei, mut naamis taas liittyii joukkoon mukaviin paljon myöhemmin, joten Naamiksella ei ole mitään tekemistä niiden alkuaikojen rölläämisten kanssa. Kannattee muuten lukea niitä ensimmäisiä viestejä ihan ilman älylaseja et miltä ne näyttää? Mä kyl voin edelleenkin väittää et se vittuilu lähti sieltäpäin tuleen tänne kiivaaseen pohjoisen luonteeseen. En ole toetääkseni koskaan riehunu vapetalon forkalla kahta viikkoa, taisi tämäkin riehuminen jäädä yhteen känniin. Ja mitä sitten vaikka olisin lähettäny Naamikselle tietoja? sillä ei tietääkseni ole mitään tekemistä teidän kanssa?
Huutelin muuten tuolla jokunen sivu taakseppäin et etsiskelin hyvää älykelloa, tuskin sen viisaampi olen vaikka ostinkin Apple watch kellon. Kellot taitaa olla muunaisjäännettä nykypäivänä. Onhan tää ihan kiva leikkiä mut saas nähdä miten kellon käy?
Tulipahan käytyä perjantaina isäukkoa moikkaamassa Kouvolassa, synnyinpitäjässä, ja kaikenlaisia mukavia muistoja kylän läpi ajellessa tuli taas mieleen. Toistakymmentä vuotta asunut jo Hämeessä, mutta eipä tuo kaipuu kotikonnuille näköjään ikinä poistu. :(
Aina välillä kuulee näitä puheita, kotikylästä riippumatta, että paska paikka ja hyvä kun pääsi pois. Varmasti usein näinkin, mutta veikkaan monelle jääneen kuitenkin enemmän hyviä kuin huonoja muistoja, lapsuuden/nuoruuden asuinpaikkakunnastaan.
Snägäriheijari special? :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=4uxJxMjz3Io
Näytä nyt vaikka ensimmäinen missä olen väittäny olevani foorumin taistelumies?
Kyllä minä varmaan pärjään mun haukkausten kanssa. Minä en ole väittänyt mitään mitä et ole itse sanonut.
Harva täällä on kertoillut miten paljon osaa taistelulajeja, joten 10k käyttäjästä kyllä oot mun mielestä koko foorumin oma taistelumies.
Kyssi hei? mua nyt ihan vähän vaan kiinnostaa se et mitä sitten jos mä nyt haastan sut? Sähän olet vissiin oulun kovin jätkä? Otatko haasteen vastaan? Päästään tästäkin haukkumisesta eteenpäin? Nyt olis mahkut antaa mulle takaisin nyrkeillä ja ihan millä vaan? Ainutlaatuinen tilaisuus kokea olla rohkea.
En oo oikein ikinä kokenut että taistelemalla fyysisesti sais mitään hyvää aikaiseksi. Oulun kovin jätkä oon varmaan vittuilemaan tällä foorumilla, mutta tuskin kovinkaan monella muulla mittarilla mitattuna. Rakas ruikulireijo, haasteesi on kieltämättä taistelusta on hyvin kiinnostava. Näin 15 vuotta voimanostoa harrastaneena 149kg painavana uroksena (en ole harrastanut taistelulajeja kuten sinä) joudun kuitenkin foldaamaan haasteesi ja samalla tavallaan ottamaan häviäjän leiman vastaan. Olen ollut monessa asiassa hyvinkin rohkea ja ole ylpeä siitä.
Minä oon harrastanu ninjutsua 15 vuotta. Rokuli luulee että se on ainoo taisteluninja kun muut ei puhu special skillseistään forkalla uhotakseen muille. LOL
Hyvä, tapelkaa, saatte makkaraa. Mä nettosin criuksen plussan sillä, että satuin jäämään ketjuihin stalkkaamaan näin yömyöhällä. [emoji41]
Älä kiitos vääristele mun sanoja? en ole missään vaiheessa sanonu/tai tehny mitään tekoja et voisit syyttää minua noista asioista? vai olenko? Et vissiin ymmärrä et mua et pysty täältä häätämään. Sun käskystäs en lähde ikinä, muista se. Sä alotit, ja mä lopetan.
Hyvää yötä kullanmuruille! [emoji8]
Mistä sen porukan löytää? Mää oon erikoistunu katutappeluihin. :cool: