Jos on giganen yhteys ni uupuuha tost puolet :D
Printable View
Jos on giganen yhteys ni uupuuha tost puolet :D
Elisan 3G on ihan riittävä ;)
Liite 28486
Pitipä testata itsekin kännyn Saunalahden 4G nopeus, ihan ok tulos tänne korpeen. Speedtest.net by Ookla - My Results
Sama testi tabletilla wifin kautta, Elisa viihde. Speedtest.net by Ookla - My Results
Näillä mennään, maalle ei nopeampia yhteyksiä taida saada, jos ei itse kaivata valokuitua torppaansa...
No joo siis kyllähän mä nyt bisneksen tajuan kun itsekkin sitä teen mut lähinnä heitin et miksi vitussa ihmisiä pitää kusettaa niinki perus asialla ku netin nopeudella ja hinnalla. Mulla oli aiemmin tapana kilpailuttaa kaikki vakuutukset noin vuoden välein mut kun sovin joskus aikoinaan et vakuutukset pysyy tietyssä firmassa mistä asuntolaina oli halvin niin siellä ollaan edelleen.
Ja joo en usko et maksan kyseiseen firmaan sen enempää autovakuutuksia kuin maksaisin muihinkaan, autona tämän vuoden malli. Ajan korkeintaan kaksi kolme vuotta samalla autolla ja vaihto.
Oulu muuten vaikka siellä haiseekin paska taitaa olla ensimmäinen kaupunki suomessa jossa tuli valokuitu ja nopeat yhteydet joka paikkaan. Eihän nää etelän vetelät saa mitään aikaseksi.
Meilki kämpäs kuituvaraus tehty rempan yhteydes mut eipä tosiaan vielkää näy. Vuokranantaja asennutti silloin ku siit alettiin puhuu et tulis tännekki päi mut nyt jo jokunen vuosi menny. Mennää sit puhelinlinjoja pitkin huippunopeuksil :facepalm:
Jännä ku tulos vaihtelee vaik tekee melkein peräkkäin tota testiä, äsken oli download melkein 700mbps ja ping 30ms, uppi pysy suunnilleen samana :D
Mä haluuuun PINA COLADAA.
Mihin tässä kiire on valmiissa maailmassa.
Liite 28487
Zavuke ei noilla nopeuksilla hirveesti kande kiirehtiä, älä välitä täällä sama vika. Tosin on mulla toi himanetti sentääs vähän nopeampi mut kun halusin omalle läppärille luurille jne jne oman "nopean" yhteyden, sain kyllä kilon paskaa samaan rahaan.
Ei muista, mutta mitäs mööpeleitä ne oli silloin kivikaudella, kun nettiin halutessasi "soittivat" linjan auki? Jos nyt sattui joskus yhteyden saamaan...
Enkä nyt tarkoita isdn tai adsl modeemeja, vaan niitä vanhempia yhteyksiä.
Onhan nää nykypäivän yhteysnopeudet hieman eri luokkaa, jos niihin aikoihin vertaa.
E. Näköjään nimeltään puhelinmodeemi, nopeus max. huimat 33,6 kb/s. Tuolta kaipaamani soittoääni ja sitten olit netissä, ehkä.
https://soundcloud.com/bosch-home-sv...l-logon-laptop
Juu hyvin pärjää normi netin käytössä. Oikeastaan downgreidasin tuossa pari vuotta sitten 8 megaan tuosta 20 tai oliko 24 megan. Oli ennestään soneran viihdepaketti ja katsoin että en sitä oikeastaan tarvitse.
TÖÖT!! :3 JEE SÄÄKI KÄYTÄT TÄTÄ MAAILMAN PARASTA HYMIÖÖ :3! :3 :3 JEE! :3 MÄÄ JUON VÄHÄN BAILEYSIA kun ei oo PINA COLADAA. Kai se sallitaan kun olin matkalla oikeasti kännissä vain yhtenä iltana. Mut join silti joka päivä pyhän kolminaisuuden eli san franciscon, pina coladan ja greek dreamin. Musta on tullu hirvee alkkis kyllä. :glare: :rolleyes:
Niin ja Oulu on mukavaa maaseutua vaikka täällä paikotellen vähän haiskahtaakin
Ei, vaan Pissis. Alkkikset juo kaljaa ja sorbusta. [emoji57]
Edelleen jos totta puhutaan niin oulussa haisee ihan vitun paska ja se on raha joka siellä haisee, tällänen siis sanonta. Mut joo taitaa olla ensimmäisiä kaupunkeja suomessa jossa tuli valokuitu ja sen myötä nopeat liittymät. Ei siellä edelleenkään kaikilla sitä ole mut aika monella kuitenkin. jne....nyt en jaksa oululaisia haukkua sen enempää. Hyvä paikka ja hienoja ihmisiä.
Kreetalla join muuten elämäni parhaan drinkin. Ihana baarimestari teki mulle IHANAN DRINKIN tai jonkun jossa oli tuoreista mansikoista ja se vääns sitä varmaan 5 minuuttia, kun mulle oli eka tullu paha mieli siitä kun elämäni eka bloody mary ei ollutkaan ihan sitä mitä ootin... olin luullu että siinä on jotain verigreippiä... :lol: Sit se tarjos vielä Baileysia ja lähetti lentosuukkoja vielä sillonki ku lähettiin kotimatkalle. Mut ei sellasella limasella turkkilaistavalla. Kreikkalaiset on ihania!
Missä se vamoapina on? Päätin pari päivää sit ku luin forkkaa että höyhennän sen tänääN!
^Kai vanha ämmäkin voi olla pissis?
Pojjaat lähti paljuun, mää jäin sisälle paleleen ja ny kuulostaa ku moottorikelkka olis käynnissä. Pitäskö mennä kattoon via olisko paree jättää väliin
Hankala sanoo ennen ku "tutustun" että oonko änkyrä vai teenkö siitä mun lemmikin niinku raakalaismaisesta ekistä jonka aattelin kans ekaks höyhentää... Eihän se samalla tavalla oo viehko ku eki mut jotenki huvittava, onko se vitun tyhmä vai röllääkö se taitavasti!
Määki tuun kattoon! Niinku festeillä kerroin niin nuorempana tuli kuunneltua, en oikeestaan ees tiiä miks se on jotenki unohtunu... Monille muillekki hyville bändeille on käyny nii :P
No vitut ny oikeesti, kuka haluu oikeesti aikuistua ja jäykistyä!
Eiks se vamo saanu varotuksen spämmistä tos joku päivä. Oisko saanu eston pieneks toviks?