Totta tuokin, mutta lähinnä sillä, että en tahtoisi uuden käyttäjän palaavan takaisin röökiin, kun pakostakin silmäilee ketjun muuta tarjontaa ja kyseenalaistaa sähkötupakan mielenterveydellisen vaikutuksen.
Printable View
Totta tuokin, mutta lähinnä sillä, että en tahtoisi uuden käyttäjän palaavan takaisin röökiin, kun pakostakin silmäilee ketjun muuta tarjontaa ja kyseenalaistaa sähkötupakan mielenterveydellisen vaikutuksen.
Tuurissa ketään? Muksut ja muijat tivolissa jätkät terdellä. Tervetuloa!!
Täällähän on persemiehet vauhdissa kun kaikki kulkee kesäyössä liukkarit/"aineet" taskussa. :lol:
Häh?
Mistäs tuo tuli?
Ettei nyt olisi vähän kokemattomuutta äänessä, jos liukkari = perspano?
Tippa nuppiin ei ole ikinä pahitteeksi.
Espanjalainen kaulus tahi repeämä ei ole iloinen asia.
Jos nyt ei puhuta vaihdevuosia lähentelevistä naisista niin toki sopimattomat e-pillerit voi kuivattaa limakalvoja, mutta silloin kannattaa vaihtaa pillereitä. En yleistä että AINA, mutta anteeksi vaan rakkaat miehet, usein se liukkarin käyttö on menoa siitä mistä aita on matalin. Siitä ei naiset tykkää pidemmän päälle.
En oo koskaan joutunu naisen kanssa liukkaria käyttämään jos B-rapun hommia ei lasketa. On tainnut trollilla esileikki unohtua :whistle:
Runkkaus liukkarilla on POP!
Ja sitäpaitsi jos mennään mistä aita on matalin niin onko se vain miehen vika?
On se siinä vaiheessa miehen vika jos yrittää päästä suoraan maaliin kulkematta alkulämmittelyjen kautta. Mies on valmis kolmessa sekunnissa kun naisella saattaa kestää vähän pidempään.
No huoh, jossei muijalla ole munaa sanoa että ei riitä niin onko miehen vika edelleenkään??
Kyllä mulle on sanottu, että josko vielä sormileikkejä perään, jos vielä on jäänyt vajavaiseksi olo.
Mä en sano mitään enää vaikka mieli tekisi. :evil:
Ootas, mä arvaan "Nainen ei tohdi sanoa mitään, kun pelkää saavansa turpaan" tai "Trolli on huono paneen"?
Go down under!
Veltosta velttoon 30sek. Siinä ei romantiikkaa tarvita. Tai ehditä ottaa mukaan...
Riippuu myös minkä kokoisia vehkeitä vastakkain asetellaan.
Kuka vaan ajaa Minillä messuhallissa, kapeemmilla radoilla tarvitaan jo taitoja [emoji1]
weather.savonia.fi
AI JAI JAI KU JYRISEE :D
Rakeita sato äsken.