150€ euron kyssäri, pitäiskö 26650-kokoisen GG Stealthin?
Printable View
150€ euron kyssäri, pitäiskö 26650-kokoisen GG Stealthin?
Retorinenhan tuo, ei moisia ole edes olemassa.
Stäkätty 26650 20 ml tankilla yöelämään, turvaa & mielenrauhaa.
Tuli tuossa justiinsa kaiverrettua kurpitsa siskon pojalle. Kyllä tul hyviä ohjeita kesken urakan. "Tee siitä oikein pelottavan näkönen" ja hetken päästä: "EI SAA NOIN PELOTTAVAN NÄKÖSTÄ TEHÄ!!!" :D
HÖYRYverhon, perkele!
Luulis sun jo osaava!:D
Meikäläinen taas on niin pirun hyvä puhumaan [emoji6]
Periksiantamaton luonne ei salli juoksemista, niin pitää vaan puhua toinen niin sekasin, että se haluis piestä mieluummin itteään [emoji38]
Ja se harvoin on sitten kaunista kuultavaa..
Onneks tosin kapakoiden ovilla on yleensä ne tilanteeseen koulutetut äijät, jos hommat karkaa lapasesta.
1l jäksy pullosta tulee hyvä pullo nikotiinipohjalle :3
On tää Suomen syksy aika raaka. Eilen illalla kun kentältä käveli pihalle niin keuhkoihin melkein sattu höyrytellä kun 6 astetta pakkasta. Kaikki ulisi kylmyyttä jo putkessa ku koneesta poistuttiin semmoisissa vaatteissa missä Antalyan +26 lämpötilassa oli koneeseen noustu. :laugh: Oli kyllä jo Turkissakin aika viileää, iltaisin joskus kymmenen jälkeen painui alle +20. Välillä ukkostikin, ja on muuten ukonilmat ihan eri kaliiberia siellä kuin Suomessa ikinä. <3
Ukkoset etelässä on kyl jollain tapaa siistimpiä. Eos mistä johtuu, mutta näin se vaan on.
Oliko teillä tuittu kiva reissu? mä pääsen Espanjaan ensi kesänä[emoji2] ihanaa kun aikoihin en oo ollut missään.
Niin ja tervetuloa takaisin mussukka[emoji8] ehjänä ja silleen..
Hihii, määpä sain lahjaksi sellaisen värityskirjan. Himottais jo ruveta värittämään mutta pakko painaa pitkää päivää ostohousuissa.
Minua ei haittaa mutta näitä muita miehiä taitaa vähän kadehdittaa. Vaikka eipä silti, olethan jasso vissiin aika karju :blushing: joten voisihan tässä vetää draamaa moniin suuntiin.
Oli tuo tulomatkakin vähän hazardi, tiet kerkes jäätyä uudelleen. No, lähipäivinä taas lämpimämpää.
Mullakin on sellainen[emoji2] se on aikas ihuna..muutaman kuvan oon jo värittänyt.