Tuittu! Mennäänkö naimisiin? :eek:
Printable View
Tuittu! Mennäänkö naimisiin? :eek:
Jos et ton Jasson kanssa seurustele, niin talveksi olis yksi muusa täällä. Voisin kutsua , sellaiseksi parrakkaaksi. Missä mun naiset on Jasso? +musiikki + Ei ole tylsää++
moon väärällä kanavalla
1649. En mä pahasti pety, jos Tuittu on varattu. Diggaan sen kielenkäytöstä. En mä teidän naisia vie. Enpä.
:hatsoff:https://www.youtube.com/watch?v=3u9ofjmu43M:hatsoff:
Onko tää mitään pariketjua mistä näkis höyryttelevät pariskunnat. Niitä kun näkyy olevan....ainakin kaksi.
Kerran oli aika lähellä että pääsin opiskeluaikoina känniputkaan selviämään mutta onneksi valtion taksikuskit veivät kuitenkin kämpille.
Kämpille olin kävelemässä mutta iski väsy siinä kesken matkan ja herättivät kesken nokosten :D.
Juu minutkin löydettiin väsyneenä niin veivät kiltit poliisit nukkumaan[emoji2]
Pidätyssellissä yx yö rikoksesta epäiltynä aikoinaan...
Väärässä paikas väärään aikaan. Aamul päästivät pois ilman piippua ja caravellee kun epäilivät et on huumetta joukos.
Koko homman syy loppupeleissä oli pistää pitkätukka laverille yöx.
Enää ei onneksi tarvitse kiusata ruuhkatukkia, kun yrittävät luoda tätä jenkkilästä tuttua mustan sortoa meillekin, vaikka väkisin.
Kerran piipahdin poliisiautossa, kun oli jotain jyväjemmareita alokkaina eivätkä osanneet lukea auton rekisteritietoja tms. Mukavia setiä tosin.
Poliisit päivystäny yhen koulun lähellä yli 3h ja aina vaan jonossa porukkaa sivuun, ylinopeutta&kännyyn puhumista kyttäävät. Mp-poliisi kytiksellä ja 150m päässä maija toppailee törttöilijöitä. Vittu kerrankin oikeella asialla 👍
Hienoa[emoji2] Mä oikeesti diggaan poliisia kympillä[emoji173] Kai ne parhaansa tekee, vaikka mätiä löytyy niidenkin joukosta.Muistakaa ettei kaikki oo sellaisia kuitenkaan..jännä miten joku vihaa virkavaltaa yhden huonon kokemuksen perusteella.
Mun mielestä valvontaa helvetisti lisää kaupunkiin. Joka päivä näkee näitä törttöilijöitä puhelin korvalla jotka ajaa miten sattuu... onko toi kaista-ajokin niin uskomattoman vaikeeta?
Lisää polliiseja kylille ja maanteille kaivataan myös täällä, vähän rauhoittaisi liikenteessä perseilyä ja muutakin älytöntä touhua. Taitaa vaan suuntaus olla valitettavasti päinvastoin, kun noita määrärahoja joka vuosi pienennetään.
No jos ei meillä suomessa olisi poliiseja, ette arvaa mikä ryhmä olisi. Autan vähän... Alkaa Ämmällä.
eikä olisi mikään mc ryhmä. :rolleyes:
hmph. Mafia.
Kyllähän tämä videon tynkä liittyy aiheeseen!!! :cool:
https://www.youtube.com/watch?v=HEch0HxVD8w
Ei ole meno offtopicissa muuttunut :D
Tulipas holpaistua kunnon mättöannos taas vaihteeksi. 2 pakettia pekonia, puoli pussia makaronia, purkki herkkusieniviipaleita ja yksi tomaatti. Pekonit paistumaan pannulle ja makaronit keittymään, kun nämä valmiiksi niin kattilaan pekonit rasvoineen päivineen, herkkusieniviipaleet ja palasiksi pistetty tomaatti sekä tilkka öljyä perään. Koko höskä lautaselle ja lisukkeeksi srirachaa kermaviilin kera. Simppeliä, mutta jumankauta kun tuli maukasta :drool:
Herkkusieni. Onkohan niille syystä annettu se nimi jotta myisi paremmin? :thinking: Meinaan herkkua en niistä itse ole löytänyt. No en nyt kuitenkaan hirveän sienien perään kuolaa mutta kanttarelli kyllä menee.
E. Muistinkin että herkkusieni täytetty sinihomejuustolla ja grillissä onkin helevetin hyvää.
Huh. Meinasi jo mennä epäterveelliseksi.
Kattelin tuossa taannoin, kun vanhempi setämies latasi kaupan hihnalle jätskiä ja kokista litroittain, jotain vanukkaita sekä paketin nakkeja. Alkoi niitä siinä sitten maksamaan kolmen kympin jollain sossulapulla, mutta sekin tietty meni pieleen, koska meni pennillä ylitse. Hommahan kuuluu mulle korkeintaan niin, että veroilla tuokin lysti maksetaan enkä toisaalta tiedä millanen tarina siinä oli taustalla. Tuntui vaan jotenkin vähän väärältä, että ainoa edes etäisesti ruokaa muistuttava oli se nakkipaketti. White trash yh mammat sentään varmaan ostelee tarpeellista kamaa.
pöö
Ketään enää hereillä?
Kalispera! Mää oon hereillä, vaikka ei ehkä pitäs... Viime yönä tuli lähdettyä yhden aikaan yöllä Rethymnonista Haniaan ja vähän vainotti pimeessä matkustaa bussilla vuoristoteitä kun ei ollu muuta liikennettä hidastamassa kuskia ja se painatti siellä hulluna menemään kaasujalkaa keventämättä jyrkkien mutkien varoitusmerkeistä huolimatta, vaikka monin paikoin sadan metrin (ja varmaan pidempiäkin?) pudotuksia mereen... Mummotkin purjos sen kyydissä :lol:
Kreetan vuoristot on kyllä upeita, vuokrattiin mönkijä ja päätettiin kokeilla miltä tuntuu paeta vuorille, vittua ei sentään vedetty päähän. Ei menty huipulle kun korkean paikan kammo otti niskalenkin kun nähtiin vääntyneitä kaiteita ja sit ne kaiteet loppu. :lol:
No niin, kannattiko? Vieläkö on turkinkaipuu 😂
Ei siinä mitään, onhan turkkilin hyvä ja ilma lämmin ja olut kylmää jajajaja..
Miten mä muistin et olitte plataniaksessa... Pörri toi muutaman kanisterin rakia ja sä uusoo. Ma teita 👌
No Turkissa oli hotellit, altaat, spa:t sellasia kullalla silattuja sheikin palatseja, Kreikan 5 tähteä on paljon rähjäisempi. Mutta se osoittautui kuitenkin lopulta viihtyisämmäksi äärettömän hyvän palvelun ja ystävällisen henkilökunnan ansiosta, ja sen takia että hotelli oli rantabulevardin varrella keskellä paikallisten elämää eikä niinku Turkissa että alue rajattu vallihaudalla ja keihäsaidalla (!oikeesti!) ja portilla koppi jossa vartijalla kivääri pöydän alla. Ruoka oli Kreikassa tosi hyvää. <3 Rakastuin gyrokseen kun tuli pelti kiinni haettua aamuun asti venähtäneen terassi/baarikierroksen päätteeksi. :drool: Kreikkalaiset osaa tehdä myös sikahyviä hampurilaisia, ei mitään jenkkikopioita vaan ihan uniikkeja! <3 Kaikki niiden piirakat ja mousakat yms. on niiin hyviä.
Turkissakin on kuuma mutta aavikkomaisella tavalla, ei sellasella trooppisella tavalla mitä Kreetalla, mutta onko se ihme kun se on Tunisian korkeudella, ei vaan aiemmin edes tajunnut miten etelässä Kreeta on. Taitaa olla vaan jotain 300 kilsaa Afrikkaan siitä enää. :o Onneks mentiin Rethymnoniin, se historiallinen Fortezza-linnoitus oli tosi upea. Kyllä mä rakastuin Kreetaan. <3 Maisematkin on kauniimpia. Hanian lentokentän taxfreen kosmetiikkaosasto (ja muutenkin) oli kyllä aika vitsi. :lol:
Seuraavaksi sitten tuittu rodokselle!
Ja kyllähän Ouzoo tarttui pullo matkaan, mä ostin Pegasos-patsaan<3, maljakon jossa on Poseidon ja merihevosia ja Minotauruksen pään. Kreikan mytologia oli jo teininä tosi kiinnostavaa kun luin kirjan aiheesta, pitäs hommata ihan omaks. Tax freestä en ostanu yhtään mitään kun se oli niin paska.