Ne osaa kyllä osottaa mieltä, ovelat perkeleet:eek:
Printable View
Tuohon siniseen diabloon sen verran, et mä en tehnyt muutakun toimittanut sen oikealle omistajelle, valitettavasti se vaati euroja :(
Ahmaa vastaan sais jo ihminenkin suojautua, mutta kissan pahin vihollinen on joko kanahaukka, tai supikoira.
Näkisitte, kun marjat höyrystyy samalla, kun äijä höyryttelee. Mehua vaan... hehe. pitäis olla sunnuntaina käynyt. "valmis" :facepalm:
nimimerk. kokeillan nyt toi 24h panimomestarinhiivasetti.
Anopin ja appiukon kissat antaa supikoiralle kunnon kunnon vastuksen, on tullu mökillä todistettua:cool:
kattelisin kun se leikkis mulla?
Meikä saa pellit kiinni 3h päästä about, niin pitää tulla heittää kuittii aamulla miten toi pihlaja-arania-punaherukka satsi lähti käymään. Peitosta joutuu luopua.. öitä o/
Öitä.
oon täs jo monta päivää selaillu itselle äly(juu en tajua äly + mitä sitten?) vitusti liikaa aakkosia mulle vaikka ymmärränkin netin filosofian=)
Eli haluan ja ostan itselle jonku älyluurin, nyt tarttis vaan tietää mikä o hyvä? tai paras tai paras mitä on markkinoilla? Vielä parempaa?
vittu ku sätii..
Se on niin siitä kiinni mitä siltä luurilta haluaa. Itsekin vähän miettinyt että onko se välttämätöntä laittaa se 500.. Mut jos ihan oikeasti kunnollisen kameran luurilta vaatii niin mahdollisuudet on aika vähissä. Mulla se on just tuo kamera miltä vaadin aika paljon puhelimessa, ja sittenpä se hinta pompsahtikin :D
Ihan ok kuvia saa toki jo käytännössä jokaisella peruspuhelimellakin. Eli jos se ei ole mikään ongelma, löytyy jo 100-200€ hyviä vaihtoehtoja.
Taas olisi messut Riksussa, onko Heimo tai joku muu fani käynyt tuolla?
Rauta ja Petrooli ? Masinistit
Vuosittain toistuva tapahtuma, ja työmatkalla ohi ajaessa aina ihaillut wanhojen koneiden paljoutta. Ikinä ei ole vaan tullut poikettua, jos tänä vuonna kävisi katsastamassa, vai kannattaako?
Itsellä honor 7, hyvä puhelin ja parempi kamera ku monissa pokkareissa...
Joo kyllä tää Honor 7 on ihan ok luuri, kun tähän Anteroon tottu Lumioiden jälkeen.
http://i68.tinypic.com/ixb80x.jpg
Listojen laittoa, hieman ärsyttävää näpertämistä....
Pave bongattu Keravalla
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...55d952936a.jpg
Eläinsairaala reissu suoritettu hyvällä lopputuloksella. Jospa sitä sitten alottais viikonlopun.
Eka Huawei mulla oli Ascend P7, loistava puhelin kunnes eräänä aamuna latauksen jälkeen luuri oli hiton kuuma ja lataus näytti 50% yön jälkeen eli USBissa jotain vikaa (ei lataa enää)..
Seuraavana sit Huawei P8 Lite, loistopuhelin kunnes alkoi oireilla niin, että ei enää reagoinut jos mulle yritettiin soittaa tai laittaa tekstareita :(
Netti kuitenkin toimi kokoajan ja kaikki palkitkin päällä eli kenttää oli, somen kautta jengi kysyi et miksi en vastaa... Ei auttanut mitkään konstit tuohon ongelmaan tai no buuttaus/tehdasasetukset auttoi hetken, mutta luotto Huaweihin meni :(
Nyt Moto G käytössä ja toistaiseksi toiminut hyvin...
PS. Jostain syystä tuo Moto G:n akku kestää tuplasti sen mitä Huaweilla, vaikka käyttö on samanlaista ???
Apuva... No, aika näyttää miten käy... Nykyään ei voi oikein mihinkään tuotteeseen varmaankaan luottaa..? Ehkä paremiin ison rahan tuotteisiin mutta mulla ei oo sitä isoa rahaa... Tämänkin ostin sillä kolmen vuoden sopparilla.
Tarkoitin Punto, Grande Punto ja 500L malleja, 16v nyt menty Fiiuilla. Yhteen tosin joutui vaihtamaan ajovalopolttimot ;)
No okei, vaihdan kyllä uuteen kolmen vuoden välein, ehkä ne vanhemmat sit on huonoja? :D
PS. Oli mulla joskus pari kuussatasta ruostekasaa 70-luvulla ;)