Vtc mini täälläkin ja toimii kuten kuuluu. Menee taskuun oikein näppärästi :thumbsup:
Printable View
Vtc mini täälläkin ja toimii kuten kuuluu. Menee taskuun oikein näppärästi :thumbsup:
Huomenta! Hiukan pakkasen puolelle heittää -2 mittarissa. Natiaiset tuhisee makkarissa, tulivat eilisen Halloween diskoilunsa jälkeen yökylään. Tulee raikas aamulenkki, kun käyn pojan saattamassa kouluun.
-5 oli mittarissa, tarvi laittaa blackhorset työmatkalle.
Huomenta.Torppa lämmitetty,aamukaffeet nautittu ja nuorimmainen lähetetty kouluun.
ei pitäny hermot enää vaan kiskasin talvinakit mondeon alle. onneks on tuo halli täällä töissä missä kunnon tunkki niin melkein vapaaehtosesti rupee tuohon revohkan
Paino varmaan sillä "melkein"?
Ei se tunkkaus vaan ne jämähtäneet pultit.
Miksi helvetissä niitä ei ikinä älyä rasvata kunnolla edellisellä kerralla?!?
Uhhuh, kyllä irtoaa nikotiinia kahdeksalla kiepillä 1,8 ohmia 18 mg sen verran, että nikotiini-isku oli niin kova kuin joskus aikoinaan aamuröökillä. Vähän käy päähän! Ei mikään paras olotila :D
Ei vedä ihan pers momenttiin niin ei jämähä, 120-130Nm riittää vaikka köykäseltä tuntuukin :D
Pari viikkoa niin vois itsekkin vetästä rumban nro:2. Vaimon autoon laitettu jo 2vk sitten. Toisella liikutaan jos 0 tai alle ja toisella päivällä ettei ne nastat turhaan kulahda.
Mä en vielä kehtaa vaihtaa..vkoloppunakin on niin paljon muuta ettei jouda..saakeli niin toi duuni autokin vielä[emoji36]
No kyllä toi 25 vuorokauden ennuste vähän väittäisi, että susirajan eteläpuolella menee nastat hukkaan, jos nyt vaihtaa.
Taitaa tulla kitkakuminen talvi.
Mä vaihdatin eilen... Joutuu mierontielle viikonloppuna niin ei ainakaan kumeista jää kiinni [emoji13]
Iisisti vedättämättä körottelee niin ei mitään ongelmia. Vituttaa vaan ku tommoset pallogummit noi talvirenkaat [emoji53]
Liite 24419
Missä kaikki märän kelin rengasmainokset???
Pitäis kyllä ehdottomasti olla kitkat. En tuu koko talvena näkee lunta työmatkalla kun tien sivussa ja kotipihassa.
Mulla menee anjovikseen nastat alle kun vaimo ei suostu kitkoilla mielellään ajamaan. Sillon ko oli kaksi auto talossa niin subarussa oli kitkat alla.