Anteeksi tuittu, olen humalassa ja yleensäkin tykkään pupuista.
Printable View
HEY JUDE!! https://www.youtube.com/watch?v=PgJQ6LQ8x1E
Paras biisi ikinä
https://www.youtube.com/watch?v=6D6cw8Ob2sk
On muuten tuo hunajalla vuorattu LesPaul kaunein kitara mitä olen ikinä nähnyt
Vai sellasta tällä kertaa. Laitetaan nyt sitten illan teemaan sopivaa:
https://www.youtube.com/watch?v=NoSpAkpcrOQ
Heii onko täällä vielä pimpsanlipojat paikalla?
Puoliltaöin olin ihan varma, että aamulla Ekin kohdalla lukee banned. Ei onneksi kuitenkaan, vaikka vauhtia ja sapelien kolistelua täällä näköjään yön mittaan ollutkin. :D
Ja nyt röihin, halvatun aamuvuorot... :yawn:
Huomenet kaikille.[emoji12]
:yawn:
Saatana...
Kerrankin siirryin oikeaan aikaan nukkumaan ja mistään en jääny paitsi..ruokaa naamaan ja ysin pintaan suunnaksi Ii, sit pääseekin päristeleen kelkalla:drool:
Voi vittu, missasin nakkifestarit. :(
Olisin voinut hiljentää Ekin omalla meisselillä, no homo no homo.
Halcyon Hazea tuskin saatavilla järkevämpään hintaan mistään? Finnvapella 20 ml sama 12,50 € ja 12 £ näyttäis olevan omilla sivuilla.
Myös ainoa pullokoko, perkele.
Viikonloput kaikille. Nyt pihalle lumitöihin,imurointi,listaa paikalleen ja sitten illalla voikin nauttia muutaman huurteisen.
Huomenia vaan. Vähän kömpijän kasausta ja rääkkäystä, illalla sitten tsup tsup. :yeah:
Loskapaskat tuli jo lapioitua, sauna on lämpiämässä, aamiainen tirisee pannulla ja sumpit on juotu. :thumbup:
Piti tulla vetämään välillä taukohöyryt.
oi voi..
nyt on hiukset ekillä huonosti
No höh, täällä oli bileet loppunu sitten melkein heti kun nukahdin. :D
Nikke Ankara on päättänyt lopettaa uransa.
...kuka vittu on nikke ankara?
Luultavasti joku pahansuinen nuorimies.
Nikke perustelee päätöstään todellisuudentajun sumentumisella.
Se "jos tahdot oon sun, oon sun, vaikkei koskaan mennä naimisiin" on Niken biisi. Muuten en tyypistä tiedä mitään mutta piti googlata, ja löysin mielenkiintoisen ketjun jonka lukeminen on mulla vielä kesken. Tosi outo tapaus. :confused: MURHA.INFO ? katso viestiketjua - Niiles Hiirola (Nikke Ankara) - Lahti
Ässä mä niin ihmettelen kuinka usein sää hyppäät siellä pihalla höyryillä että saat niin paljon lientä imettyä :D 20h piha/vessa höyryttelyä takana koska yökyläläinen ja 38% oon saanu imettyä siggelin akuista vaikka tuntuu että koko ajan on hypännyt höyryillä :laugh:
Se oli kateissa, eli ei kertonut äidille ettei tuu kotiin. Pelkkää paskaa tuottanut. Paskinta paskaa jopa suomiräbäksi.
Kayfunissa 0.3 - 0.8 ohm setit ja 30 - 45W. Samsungin 25R tyhjenee kyllä pienessä hetkessä. M50 on laturissa 3 - 4 kertaa päivässä ja vaihdan laturista akun sisään jossain välissä.
Tullut vähennettyä höyryttelyä nyt M50 myötä, niin vittumainen tuo ruuvien nypläys että mieluusti on sitten ilman.
75w mullakin on taulussa ja 0.4 pakat :D Ei parane akalle sanoa että vähentyy höyryttely 50-75% tällä tyylillä, muuten saattais tulla pysyvä soffahöyrykielto :lol:
E. Pitipäs avata saunan ovi että vetää 2 rööristä, nyt näkee tabun näytön paljon paremmin :laugh:
Mies ei ole vielä edes julkaissut levya ja nyt jo pettää kaali.
Ei mitkään rautaiset hermot nikellä.