Laatu? tai vaikkapa että se se on omaan silmään kaunis?
Printable View
Laatu? tai vaikkapa että se se on omaan silmään kaunis?
Noniin, nyt tulee järkevää tekstiä. :)
Kauneus on hyvä syy tehdä hankintoja, ja tämä nyt ilman vittuilua.
ehdottomasti estetiikka on tärkeää. sen oon huomannu atohankinnoissa, Onhan tämä kaikenkaikkiaan jokapäiväinen silmänilo, tämä höyrytin, toivon mukaan.
Kiitokset kaikille asiasta kiinnostuneille.
Jotain selkeni, jos ei muuta niin ainakin se, että pari putkea jemmassa tasottaa kummasti.
Haussa olisi metalliduunarille duunimodi. Vaatimuksina olisi tärkeimpänä kestävyys. Muita vaatimuksia:
- 1*18650 tai sisäänrakennettu akku, joka kestää vähintään 9 tuntia lataamatta(työpäivän aikana mulla menee n. 2-4ml litkua kiireestä riippuen).
- Tehoa pitäisi löytyä vähintään 40W, lämpösäätöä ei tarvitse olla.
- Koko saisi olla pieni, että mahtuu hyvin taskuun.
- Hinta mielellään alle 40€, Kiinasta tilaaminen onnistuu.
Kiitos jo valmiiksi ehdotuksista.
Saa poistaa. Tuli vahingossa tuplana...
Kaverilla valimohommissa työkaluina kaksi joytech aioa.
SXK Nebula Zero Mini mahtuu helposti taskuun ja sun hintahaarukkaan. Laatuvaikutelma on ainakin omasta mielestä huomattavasti parempi, kuin esim Evic mini ainakin fyysisesti. Piiristä en osaa sanoa muutakuin, että ainakin wattipuoli pelaa hyvin. Painoa on enemmän kuin Evicillä, mutta vaikuttaa sellaiselta modilta, että pienet tiputukset tai kolhaisut ei tuota liiemmin hätkäytä. Löytyy ainakin nopealta tekniikalta kivaan hintaan.
Olen tällähetkellä kallistumassa joko Smokjoy Air 50 tai Target Miniin. Kummassakin akun pitäisi kestää mun käytössä tuo 9h ja kummassakin riittävästi tehoa. Omakohtaista kokemusta, kun ei noista ole niin löytyisikö täältä joku, joka osaisi sanoa noitten kestävyydestä? Hajoavatko atomeiksi pienestäkin iskusta vai ovatko tukevia vehkeitä?
Kestävyydestä en osaa sanoa, mutta molemmissa on todella pieni akkukapasiteetti. Saattanee uutena kestää sulla tuon 9h, mutta kyllä se akkujen kapasiteetti vaan laskee ajan kanssa. Täten pitkällä tähtäimellä tulisi varmaan fiksummaksi ostaa erillisellä akulla oleva laite ja siihen kunnon akku. Esim LGllä hyviä 3000mAh akkuja. Kestää pidempään ja tarvittaessa voi helposti vaan vaihtaa akun, eikä akun tultua käyttöiän loppuun tarvitse laitetta vaihtaa.
Jos haluat kestävää laitetta, niin yllä mainitsemani SXK on kyllä aika tukevaa tekoa oleva laite. FastTechillä on samaan hintaan about kuin tuo SmokJoy Air.
Monia sivuja tutkanneena en oo vieläkään löytäny edes lähes yksimielistä päätöstä siitä mikä ois ns. top 3 high end modeista? Onko kellää lähemmäs 200€ laitteen omaavalla henkilöllä suosituksia? Joku DNA 200? vai mahdollisesti Yihi SX350j V2 75w piirillä varustettu vekotin?
Miksi tyytyä kalkkaroon lämpösäätöön, kun voi saada parempaakin?
Kyllä se top 3 menee DNA200/133/75-vehkeille, sen sopivan valinta sitten on eri juttu, mutta Vapor Shark on aika varma valinta.
Revikoita vain kyttäämään.
Bannit itseironisista siguista.
Tuo käyttökelpoisuus suoraan paketista TC-puolella ilman lämpökäyrien latailuita ja profiilien kanssa runkkailua ON kyllä YiHin vahva puoli, se myönnetään.
Jos TC-ajoa ei käytä, niin se valinta voi olla kumpi vaan omien perverssioiden perusteella.
Bannit itseironisista siguista.
Näinhän se on. Itellä molempia piirejä käytössä aikasta tasaseen tällä hetkellä ja tyytyväinen oon ollu.
Mun ainut kriteeri on näissä ollu ulkonäön lisäksi akkujen vaihdettavuus minkä takia lipoja ei tällä hetkellä ole.
e. Tuntu kyllä aikoinaan että lipollinen olis jotenkin tykittäny tiukemmin.
Aspire NX75 rupesi kyllä Busardon revikan perusteella kiinnostamaan.
Power curven säätö suoraan laitteesta, tarkkuus mittausten mukaan ihan riittävä ja vielä halpa kuin saippua.
Onko tuosta kokemuksia?
https://www.youtube.com/watch?v=gbD-mOgTWxI
Mulle kotiutui eilen Pico ja Merlin. Tykkään tästä näppärän kokoisesta kombosta. Toki DTL hommissa 2500mah akku tyhjenee aika nopeasti kuten tankkikin mutta ilmojen kylmetessä takin taskuun mahtuu hyvin varaparistoja ja nestepullo.
Pikkuhifistelijänä kiinnostaa erityisesto piippumodit. Löytyy smok guardian 3 jossa erilaisia tippejä. Tähän rinnalle olis kiva saada toinen, vähän enemmän nostalgisen näköinen piippu.
Onko suositella mitään? Vaihdettava akku ja mahdollisimman pitkäkestoinen.
Toistaiseksi oma ainoa boxi on 2v vanha jäätävän kokoinen sigelein 100w neliskanttinen malli. Lähinnä mekaanisilla tullut höyryteltyä. Nyt meinasin kuitenkin tilata griffin 25:n ja mietin sille jotain boxia kaveriksi.
Kriteereinä on vaihdettava akku, mahdollisimman pieni koko (mutta sen verran leveä, että 25mm ato sopisi ilman valtavaa ylitystä), watteja riittää joku 50-70w. Hinnan ei tarvitsisi olla satasia, vaan mieluummin kymppejä. :) Ja jos voi suosia kotimaisia liikkeitä, se olisi plussaa.
Löytyykö noihin kriteereihin vaihtoehtoja vai jääkö koko tai 25mm sopivuus vaan haaveeksi?
Ehdottomasti suosittelen evic vtc miniä, ei ole iso ylitys tuolla tankilla. Ehkä vähän hassun oloinen kun tankki on lähes modin kokoinen mutta toimiva setuppi. Oli itsellä ja harmittaa kun möin pois.
eVic VTC Mini | VapeTalo.com esimerkkinä, ei ole suhteita ko. lafkaan.
Toihan vois olla hyvä vaihtoehto, miksiköhän oon jättänyt kokonaan huomiotta... Puffilasta näyttäis löytyvän uudempaa vtwo malliakin.
Tuo on oikeasti laadukas ja kokoonsa nähden sopivan raskaskin laite, tuosta uudesta en osaa sanoa. Liekö muuta eroa kuin kello ominaisuus :)
No just meinasinkin sitä kysyä, että riittääkö yksiakkuinen. Jos laskee pikaisesti käyttävänsä vaikka 50 wattia, on se volteissa 0,3 ohmin vastuksella noin 3,9V. Kun sen ainoan akun jännite tippuu alle tuon, kuinka pahasti yksiakkuinen modi alkaa pätkiä virtaa -> vaikuttaa höyryihin/makuun?
Olisko esim Wismecin RX2/3 sitten hyvä vaihtoehto? Ei mene kyllä enää siihen "mahdollisimman pieni koko" kategoriaan, mutta...
Varmasti hiipuu yksi akkuisessa tehot jos matalia dualeja korvennat sillä. Ite höyrysin single koilia ni kesti työpäivän mukisematta aika raskasta höyryttelyä, ohmit .5-.7.
smokilta löytyis tuo xcube,
SMOK XCube 2 160W(180W) lämpösäätö box-mod teräs/musta 0,06ohm LED Bluetooth
itseä miellyttäis tuo pitkä tulitusnappi mutta makuasiahan se.
edit: rellu on hyvä laite ja odotan saapuvaksi tuon rx200S version postitse pikkuhiljaa. Tässä on ekaversiota isompi näyttö, rx2/3 taitaa olla vaihdettavat kuoret erona taas tähän.
Raskas on, eikä kannata edes kuvitella että kuljettais vaikkapa kiekonheitossa mukana rellua. Sellanen äijävehje koti/kyläilykäyttöön.
Senverran vielä, että cuboid vois olla myös melko näpsäkkä vekotin.
JOYETECH Cuboid box-MOD 150W teho-/ lämpösäätö 2*18650
tupla-akut ja tehoa varmasti riittävästi, pienessä paketissa.
Kiitokset vinkeistä, griffin 25 ja cuboid lähtivät tilaukseen. :)
Kellää kokemusta tuosta $122.59 $129.93 - Lost Vape Triade DNA200 200W Triple 18650 Mod APV - Red Brown - Cigabuy Ajattelin hankkia vielä jonku "high end" modin Ijoy limitless lux 215W kaveriksi.
.
Kylhä tuo ihan pätevä vehjes on. Atot istuu nätisti ja muutenki on ollu mieluisa :D DNA laitteita pitkään tutkittuani tilasin aikanaan. Ja oon tykänny.
Hieno homma kiitokset. Tutkaillu täs nyt viimeisen viikon sivuja, ja toi vaikutti hinnaltaan siedettävältä.
.
Löytyy juuri linkin mukainen laite. Tyytyväinen olen kyllä ollut, ei valittamista. Istuu käteen mukavasti, taitaa olla hiukkasen erinlainen muoto kuin rölöössä. Akkukansi nahkaa joten se kyllä kannattaa suojata jollain ja itse hieroin ihan Bilteman valikoimista löytyvää nahkakyllästettä, ei muuta väriä tuolla aineella, löytyy sellasessa peltirasiassa.
25 mm tankit istuu hyvin, tuon yli kun alkaa menemään niin sittenhän tulee jo vähän yli johtuen laitteen korotetusta sijoituksesta. Ite kyllä tykänny laitteesta. Tuossa pari räpsyä vielä.
.