Kukas se nostaa kissan hännän, kuka puhui mitään syrjinnästä, eikö lukutaito taas riitä, ei tarvi rivien välistä lukea, kun sinne ei ole kirjoitettu mitään.
Printable View
Jonkun aikaa tätä foorumia on tullut melko aktiivisestikin seurattua, mutta en mä kyllä pahemmin ole huomannut naisiin kohdistuvan sen kummempaa kohtelua kuin muihinkaan, enkä kyllä ole havainnut mitään "kivien alle ajamistakaan".. Tosin enpä kyllä käyttäjien sukupuoliakaan sen kummemmin mietiskele; vastaan jos on jotain vastattavaa ja jos taas mielestäni en omaa mitään "pöytään tuomista", jätän yleensä vastaamatta (en kylläkään aina). :D
Ehkä mä sitten olen lukenut tätä foorumia turhan sukupuolineutraalisti, kun en tosiaan ole kirjoittajien haarovälistä löytyviin vehkeisiin kiinnittänyt huomoita, mutta oisko jotain esimerkkejä tuosta naisten pois ajamisesta esittää?
Mulle on ihan sama kuka kyselee; jos kysyy asiallisesti ja fiksusti, vastaan kyllä samoilla linjoilla. Sama toki toisinkin päin, ihan sukupuolesta riippumatta (tosin jos kirjoituksen perusteella huomaan, että henkilöllä ei esimerkiksi termistö ole hallussa, niin pyrin vastaamaan selkokielellä, ehkä joidenkin mielestä holhoavastikin, mutta sekään ei kyllä sukupuolesta johdu, vaan ihan pelkästään asioiden selkeyttämiseksi ja väärinkäsitysten välttämiseksi). :)
Ja VITUT mä en oo pojitellu ketään, varsinkaan Barolea joka on pohjanmaalta, kuvittelin, et asia tuli selväksi. Vertaa poju ja poika niissä vissi ero, kun susta tulee vanha toivottavasti sua sanotaa vanhaksi kääkäksi, minkä siihen mennessä varmaankin olet ansainnut, ei pojasta tietoakaan. Sorry Narsistin joudut hakemaan jostain muualta, esim: itsestäsi:sarcasm:
Ei vittu oikeesti :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Mikä saatanan kirottu viikonloppu taas menossa. Onko viinat juotu ja rapulaa pukkaa :eek:
"Aikuiset" :confused: ihmiset :mad:
Oiskohan Sirkun aika mennä nukkumaan ja koittaa huomenna hieman miedommalla asenteella foorumille?
^Tälle ääni
Paha kai se on muullakaan nimellä ketään täällä kutsua, kuin mikä nimimerkkinä on? :laugh:
Alkaa mennä vähän jo tragikomedian puolelle. Toisaalta voihan tuossa jo trollauksestakin olla kyse, tiedä häntä...
Wtf happening here?
Nimim. Epätietoinen...
Noh ihan sama, jatkakaa
:thinking:
Mulla on tapana sanoa vahingossakin asioita jotka iskee ihmisiä vyön alle, aika monet ei kestä sitä
Ja tähän väliin -> :popcorn:
Lisää touko poukoa -> Touko Pouko - Säteilysuojakypärä - YouTube
Lähinnä näin..
http://i.imgur.com/oLgaA.gif