Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Joudun asioimaan MMOn kanssa, koska DID tarvii uudet eristeet ja kirkkaan tankin ja tulikin mieleen, että onko tuo messunkiposti rosterista parempi? Luulisi ainakin johtavan paremmin.
Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Varmaan johtaa uutena paremmin, mutta hapettuu aivan käsittämättömällä vauhdilla, ja saa olla koko ajan jynssäämässä kontaktipintoja jos haluaa parhaan hyödyn.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Joudun asioimaan MMOn kanssa, koska DID tarvii uudet eristeet ja kirkkaan tankin ja tulikin mieleen, että onko tuo messunkiposti rosterista parempi? Luulisi ainakin johtavan paremmin.
Eipä tuohon mini-DIDiin ole messinkistä postia...
Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Onkos jollain suomalaisella kauppiaalla myynnissä 500 meshiä? Vois ihan piruuttaan tilata testiin. Vai pitääks tilata suoraan meshcompanylta?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Onkos jollain suomalaisella kauppiaalla myynnissä 500 meshiä? Vois ihan piruuttaan tilata testiin. Vai pitääks tilata suoraan meshcompanylta?
Epäilen suuresti että keneltäkään löytyy ja tuolta meshcompanysta tulee noi paketit muutamassa päivässä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Epäilen suuresti että keneltäkään löytyy ja tuolta meshcompanysta tulee noi paketit muutamassa päivässä.
Ite oon tuolta tilannu kaks kertaa. Toista pakettia ei tullu ikinä ja toiseen meni kuukausi.
Re: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Joo mä oon kans kerran aikasemmin tilannu ja meni joku 2 viikkoa
Vs: Re: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Joo mä oon kans kerran aikasemmin tilannu ja meni joku 2 viikkoa
Mulle tullu ebaysta noilta kyl meshit ihan muutamis päivis. Lauantaina tilasin ja eilen oli shipattu. saa ny nähä millon on postilaatikos täl kertaa
Eipä ole viissatasta täällä , mutta #400 löytyy ja tulee äkkiä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Apophis
Mulle tullu ebaysta noilta kyl meshit ihan muutamis päivis. Lauantaina tilasin ja eilen oli shipattu. saa ny nähä millon on postilaatikos täl kertaa
Jaa noilla on ebayssa myynnissä kans noita? Itte oon ostanu ihan suoraan niitten omilta nettisivuilta ennen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
korsu
Eipä ole viissatasta
täällä , mutta #400 löytyy ja tulee äkkiä.
Mulla on varmaan vielä puoltoista a3 kokosta arkkia tota 400 meshiä joten sille ei nyt oo tarvetta.
Seuraavilla kokeillaan onko nää rbat mulle vai nounou.
Smokin teleskooppipamppu.
Phoenix perus wickivehje
Cobra-kopio
Näillä nyt testailemaan jaksaakohan noita itse vääntää vai heitänkö mäkeen :D
Hetken tuossa turatessa tuli ainakin seuraavat huomiot:
Joku prkleen spottivalo ja suurennuslasi tuohon hommaan tarttis (mistähän näitä sais halvalla?), ei jumankauta tullu kyllä lasta ei paskaa tästä.
No eihän mulla mitään mittaria ole mistä mitään näkis oohmeina ja käähmeinä...
Tilatessa ei tietty hyllyssä ollu meshiä eikä vastuslankaa, joten... valmissetuppeja koitin saada jotenkin toimimaan.
Kooprassa hotspottia yhteen kohtaan... jooo laitetaan kaappiin. Kaikki paikat jo muutenki litkussa :'(
Pheenixessä valmissetuppi tiukkaakin tiukempi. Palanutta pukkaa.. No eikun purkamaan, uus pätkä narua ja... voe prkl ku onkin ahdasta. 300 kirosanan jälkeen epämääräinen setuppi kasassa - No onpas kylmää ja mautonta savua.
Huh onpa hommaa taas, ja eikun tilaamaan lisää tarvikkeita. :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Jaa noilla on ebayssa myynnissä kans noita? Itte oon ostanu ihan suoraan niitten omilta nettisivuilta ennen.
Mulla on varmaan vielä puoltoista a3 kokosta arkkia tota 400 meshiä joten sille ei nyt oo tarvetta.
http://stores.ebay.co.uk/MeshCompany
Tuollahan niiden sivuilla on suora linkki tohon heidän ebay sivulleenkin :)
Pakko sanoa, että Esmoken Dome tähänastisista RDAista ehdottomasti toimivin.
Superhelppo setuppi ja makua & höyryä piisaa.
Miinusta sitten ilmareiän asemoinnin tarpeesta plus ehkä hitusen pieni reikä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nevatus
Ite oon tuolta tilannu kaks kertaa. Toista pakettia ei tullu ikinä ja toiseen meni kuukausi.
Kerran aiemmin tuolta tilannut ja meni 2kk ennenkö tajusin, et perkele... mullehan ei oo tullu tuolta meshit. Sähköpostia perään ja vastaus tuli tunnissa. Meshit oli siitä parin päivän päästä kotona.
Nonniin, Somnium tuli, ja kaikista luettuani täältä kaikkia kammotuksia, olin lähes varma ettei ensimmäinen setuppi toimi.
Käärin meshin ruiskun nokkaan joka oli liian lyhyt eli piti tehdä molemmilta puolilta erikseen tuo tiivistys. Sitten se ei mahtunut sisään ja runttasin sitä ja se meni kierteelle ja tuli aika hirveän näköinen, paksuus vaihtelee ja on vähän käyrä :D Kanthalia on silicaan kääritty, niin siinä ei SIKÄLI ongelmaa..
Ja helvetti, se tuottaa höyryä. Oikein makoistakin vielä, ja wickaakin vähän, pakko olla siis aivan loistolaite vaikka muista ei ole kokemuksia :D Mutta onko siis tuohon tarkoituskin jäädä tuo kanthal vähän matkaa "tyhjän päälle", meshiltä napaan siis? Katselin tuossa niin ei se tosiaan heti alkanut hohkamaan, mutta kuivapolttaessa se lähtee siellä ja ensimmäiset puoli kierrosta ovat ne jotka hohkaavat. Onhan tuon kanthalin tarkoitus olla kuitenkin kiinni tuossa meshissä? Vähän volttia nostaessa myös throat hit alkaa olla aika törkyinen. En haulla löytänyt sitä oliko nyt jalippon vai LSvapin vaikokö vanttilan juutube videota hotspottien poistosta, ja tässä pitää nyt lähteä näillä näppäimillä koneen ääreltä niin koko ketjua kerkeä selaamaan :P Ja miten, kun imu on näin löysä, niin imettekö usein suoraan henkeen?
Ja ainiin, vähän sörkkinyt tuota setuppia ja samalla langalla nyt välillä 1.8 ja välillä 0.8 vastusta :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juzzi9
Ja ainiin, vähän sörkkinyt tuota setuppia ja samalla langalla nyt välillä 1.8 ja välillä 0.8 vastusta :P
Vaikuttaa sitä että välillä sähkö oikasee sieltä meshin kautta, tasottuu pienellä sisäänajolla kyllä :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Seuraavilla kokeillaan onko nää rbat mulle vai nounou.
Smokin teleskooppipamppu.
Phoenix perus wickivehje
Cobra-kopio
Näillä nyt testailemaan jaksaakohan noita itse vääntää vai heitänkö mäkeen :D
Hetken tuossa turatessa tuli ainakin seuraavat huomiot:
Joku prkleen spottivalo ja suurennuslasi tuohon hommaan tarttis (mistähän näitä sais halvalla?), ei jumankauta tullu kyllä lasta ei paskaa tästä.
No eihän mulla mitään mittaria ole mistä mitään näkis oohmeina ja käähmeinä...
Tilatessa ei tietty hyllyssä ollu meshiä eikä vastuslankaa, joten... valmissetuppeja koitin saada jotenkin toimimaan.
Kooprassa hotspottia yhteen kohtaan... jooo laitetaan kaappiin. Kaikki paikat jo muutenki litkussa :'(
Pheenixessä valmissetuppi tiukkaakin tiukempi. Palanutta pukkaa.. No eikun purkamaan, uus pätkä narua ja... voe prkl ku onkin ahdasta. 300 kirosanan jälkeen epämääräinen setuppi kasassa - No onpas kylmää ja mautonta savua.
Huh onpa hommaa taas, ja eikun tilaamaan lisää tarvikkeita. :esmoke:
uteliaisuudesta kysyisin että kaivoitko tota cobra-kopiota uusiksi kaapista? Veikkaan että itellä samanmoinen häristin, kun ajattelin halvalla kokeilla hiukan tuntumaa näihin messi vehkeisiin... Hämmentävän helposti sain jonkun näkösen setin toimimaan ja nyt provari näyttää 1.4 ohmia, tota höyryn määrää 3.5 voltilla tässä pohtinu sekä sellaista suunnittelun kukkasta että käpissä on kierteet joita en ainakaan ite ole millään ilveellä saanu osumaan tohon coilin kohdalle vaan on pakko jättää "löysiä" että osuu. Muuten ei ole kyllä lannistanu vielä.... Tosin halvalla ei kai tässäkään saa kuin ärrimurri kohtauksia..
Laita sopivan kokonen o-rengas sinne kierteen juureen niin saat ilmareiän kohdilleen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
viikinki77
Laita sopivan kokonen o-rengas sinne kierteen juureen niin saat ilmareiän kohdilleen.
No jopas oli varsin yksinkertainen ratkaisu :-[ Kiitoksia :D