Oliko pakko linkata toi. Jäin koukkuun X-(
Printable View
Psykologiset testit oli hirveet, tunsin itseni niin tyhmäksi [emoji37] en kerinnyt kaikkea tekemään..argh!!!!! ja haastattelussa ne takertui mun nivelrikkoon..saatana! nyt tekis mieli vetää kännit [emoji482]
Hyvä noin. Joku aika sitten olin tulossa kotio ja viereen osui nuori nainen, joka vaikutti hermostuneelta. Vähän ennen kuin alettiin laskeutua, tuli kuulutus "cabin crew, we have a problem". Siltä se ainakin kuulosti. En sitten itse kerennyt hermoilla, kun rauhoittelin vieruskaveria. Tietysti koneen jarrutus vielä oli sellainen, että itsekin mietin, että kohta koko rotisko kaatuu. Lentoemokin oli varmaan aloittelija ja näytti peuralta ajovaloissa koko ajan.
.
.
No harmi. Mutta onhan se terveystila syytä ajatella etukäteen. Sekin on tyhmää, kun opiskelee jotain, ja ei sitten voikaan tehdä sitä työtä. Sisko vaihtoi alaa lähihoitajaksi mutta hänellä ei nahka kestä käsidesillä lotraamista jatkuvasti.
Mitä noissa psykologian testeissä kysytään? Ei luulisi olevan väliä muulla kuin että tulee ihmisten kanssa toimeen. Kaikessa pitää nykyään olla nuo testit, ihme juttu.
Netissä on lista johon mainitset jos on joku vamma/ sairaus tms..kone katsoo sen perusteella mille alalle voidaan kouluttaa.Nivelrikko ei ole este kosmetologin työlle, voin tehdä melkein mitä vaan, mutta en piikata 5-7 tuntia kylppäriä..rasittavuus aste ihan toista luokkaa.
Oli kaikenlaisia kuvioita mitä piti jatkaa ja kirjaimia/ numeroita..monta sivua, oli myös persoonallisuustesti jossa kysyttiin samoja asioita moneen kertaan.Ne pitää kauhean tiukat testit sen takia, koska jotkut lopettaa kesken ja kouluhan siinä häviää joten silleen ymmärrän...yksi oppilas kertoi.
Olen kade. Minä selviydyn ylipäätään yli tunnin lennoista virkkaamalla. Ja ei puhettakaan että lähtisin useaksi tunniksi sinne. Pari vuotta sitten piti mennä työreissulle Keski-Eurooppaan kolme lentoa peräkkäin ja ei ollut kivaa yhtään.
Kylläpä ne haastattelijatkin sitten tuon tietää. Eikähän sitä tiedä, mitä ne painottaa, paljonko on hakijoita jne. Älä vielä heitä toivoa. Ja jos ei onnistu, sitten vaihtoehto b. Eiköhän tekijälle löydy muutakin kuin remppahommia!
Ala sinä lähihoitajaksi,niin minä alan kaukoparantajaksi. Alan vaihto voisi olla itsellekin hyväksi :)
HOPE SO SVK!!! halua ainakin olisi!
Mäkin voisin vaihtaa alaa kun vaan tietäis mihin. Työpaikkaa ainakin vaihtaisin mutta samaa scheissea on muissa vastaavissa, joten vaikea tietää, missä olis jotain järkeä. Palkka on kuitenkin ihan kiva asia ja itse työt ajoittain myös.
En minä valita..on suunnitelmia kyllä jos tämä ei natsaa ja ainakin saan nauttia kesästä ja elämä jatkuu [emoji1] piis änd laav [emoji106]
Sairaaloiden käytävillä olevat käsidesithän valitaan nykyään niin, että eivät olisi kovin suuystävällisiä. Nimittäin jossain vaiheessa tyypit varastivat niitä päihdekäyttöön. Onhan niissä yleensä alkoholia.
Desipussihan on valmiiksi kuin pussiviini, siihen vaan hana kylkeen ja avot.