Vs: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Noh tuli nyt mullekin uutta tietoo, hyvä. Noista virheistä, mull prkl lukihäiriö. :D :D :D
edit* yhne löysin, onkohan vielä muita :D :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Noh tuli nyt mullekin uutta tietoo, hyvä. Noista virheistä, mull prkl lukihäiriö. :D :D :D
edit* yhne löysin, onkohan vielä muita :D :D
Ei muuta :D
3 Liitteet
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
ei tampereen kaupasta sattumalta löytyisi ylimääräistä vamoa? voisin huomenna hakea kun sielä päin liikun
ny on menny jotain ohi.. onko arizonalla kauppaa tampereella vai kuka täällä myy vamoa?
Eilen ip tilattu hajonneen tilalle ET ja kokeiluun Bully, tänään perillä eli vkl pelastettu kun bogevehkeet laitettu jo kiertoon. Tai no onhan tossa Pico ja Insomnia mutten nyt meshien kera jaksa pulata.
Kiitokset siis kauppiaalle!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
shadowwalker
ny on menny jotain ohi.. onko arizonalla kauppaa tampereella vai kuka täällä myy vamoa?
No mulla oli siellä myymälässä kamaa, mut ei se pelannu - Adatto
Tuntuu toimitukset viipyvän kinukista ... valitettavasti puutteita.
Näykyi taas ps eli gr lähettävän sähköpostimainontaa. Tarjoo nyt uutuutena joululahjahintaan clearomisaattoria 9.80 , meillä muilla saman tuotteen hinta on 3.90 - 4.90
Gs 20 vv telescope mod kit http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...escope-mod-kit
Howitzerin uusin versio?? Nimittäin tuo ohjainyksikkö on täysin Howitzerin kopio. Ei siinä mitään koska mulla on 2 noita Howitzeria ollut käytössä ja mitään vikaa niissä ei ole ollut. Molemmat pelanneet ilman vikoja...toinen niistä on melkein 4 kk. Tuo ohjainyksikkö kuitenkin on täysi kopio Howitzerista ja tuo Gs viittaa kyseiseen valmistajaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pathfinder66
Gs 20 vv telescope mod kit
http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...escope-mod-kit
Howitzerin uusin versio?? Nimittäin tuo ohjainyksikkö on täysin Howitzerin kopio. Ei siinä mitään koska mulla on 2 noita Howitzeria ollut käytössä ja mitään vikaa niissä ei ole ollut. Yli 2kk molemmat pelanneet ilman vikoja. Tyo ohjainyksikkö kuitenkin on täysi kopio Howitzerista ja tuo Gs viittaa kyseiseen valmistajaan.
Kiitos tiedosta, en oikein löytänyt vielä specksejä
Laittelin teille viime viikolla pari sähköpostiviestiä, mut ei ole vastausta kuulunut :( Onkohan menny viestit jonnekki hukkaan?
Hmm mikäkän se noista viidestasadasta viestistä, joita viime viikolla tuli , on. Muhnu kun ei ole osotteissa. Anna joku vinkki jotta voin ede muutaman sataa karsia pois. Tuo kyllä toki jo rajaa aika paljon, kun sanoit lähttäneesi ilmeisesti kaksi viestiä. Yritän tutkia jos siten löytyisi :D
Kiitos, asia hanskassa (toivottavasti hanskat ei huku) :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Kiitos, asia hanskassa (toivottavasti hanskat ei huku) :D
Kiitos itsellesi :)
Minulle tuli tänään paketti arizonasta, paketissa PITI olla http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...ova-korjattava , mutta sen sijaan siellä olikin tämä: http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...hdettavat-atot ...
Laitoin asiasta kyllä sähköpostia myös sinne päin mutta...
^tytöt siellä taas töppäilee. Ei ihme jos on 500 mailia laatikossa ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Paerny
Hei, kuten edellisessäkinn tapauksessa, minun on madoton yhdistää nimimerkkiä tilaukseen tai viestiin, vositko laittaa yksityisviestiä niin selvitän asian.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
^tytöt siellä taas töppäilee. Ei ihme jos on 500 mailia laatikossa ;)
No joo, tässä kävi kyllä niin että olin perjaintain poissa ja vaimoni yritti palvella asiakkaita em
seurauksin. Mutta kyllä mullakin moka päivässä sattuu :D Yritetään pärjätä...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
No joo, tässä kävi kyllä niin että olin perjaintain poissa ja vaimoni yritti palvella asiakkaita em
seurauksin. Mutta kyllä mullakin moka päivässä sattuu :D Yritetään pärjätä...
minä tykkään käyttää selitystä "meillä on tässä työharjoittelija..." kun omia valmistus- tai pakkaamismokiani selvittelen. Ensimmäinen työharjoittelija on tietenkin vielä palkkaamatta, mutta yrittäjänä tuntee välillä olevansa aivan yhtä lailla kuutamolla.