Ai mää vai [emoji15]
No mitä itse tänne suoltaa... Itsestäänhän se on kiinni miten tuut kohdelluks[emoji13]
Printable View
^Elä sie jasso höpäjä siehä oot mun mielestä yksi mukavimmista koko forkalla. Minnuu kohtaan ainaki. Jos ei tosiaan pientä läpänderiä kestä nii parempi kai se on poissa pysyä. Muakin on taidettu muutaman kerran häätää mut mihis vittuun mä sit pienessä kirjottelen jos mä täältä häviän?
Joo ei saatana tää elämä niin vakavaa voi olla et ihan pienestä lähtis läpsimään. Eikä tulis mieleenkään lähteä kenenkään vittuilusta tai pyynnöstä.
Mihinkäs Pave on muuten kadonnu? Onko se piiloutunu hyvissä ajoin Tuitun matkalaukkuun?
Mitä täällä taas tapahtuu? [emoji50]
Näyttäis siltä että Ajaxi osti mulle sinisen Onen. Tai no jodunhan mä siitä maksamaan, sillai heterolla tavalla.
Minä en ainakaan kiusaa, mutta en voi sietää valehtelua...etenkin jos se on ilmiselvää.
Joo ja mulle uus auto kiitos[emoji41] Jaguaari....
Mitä nopeammin sitä nopeammin snoi hyvin coilinsa wickannut miäs.
Ei hitto söin juuri lohta ja hapankaalia..voi jestas miten hyvää!!!!! Uusia makukomboja[emoji39]
^Eli silleen rahalla kuitenkin? ei viittis jakaa tuota ihan kaikille. Emäntä vielä saattaa suuttua :laugh:
, vittu kukaan ei vastaan mulle, kun mä olen kännissä, voi vittuuuu...
Miru hapankaalia muuten arvostetaan aivan liian vähän se on oikeesti ihan helvetin hyvää ja sopii moneen eri ruokaan, tykkään nam :)
Ou. Hapankaalia. Kalaa. Terveellistä ruokaa. Näkisitte minkä laisen makaronilaatikon tein :)
vamomies ole onnellinen et ole ainoa.:rolleyes:
Hapankaalia vihaa tai rakastaa.. samaan kastiin kuuluu sinihomejuusto, valkosipuli, parsakaali jne[emoji38] mä syön noita kaikkia, rakastan niitä[emoji173]
:laugh: ei vaan joutuu koko yön venaa kun noi marjat höyrystyy tolla mehumaijalla... HIDAS proggis. Jos olisin tiennyt että marjojen höyrystymisessä kestää kauan, niin olisin ostanut vain rusinoita ja hiivaa. Mehua mä teen. JATKAKAA
ainakaan ei lukeminen lopu tältä langalta. hehe.
https://www.youtube.com/watch?v=OdkWwgTEqag
Mulla loppui nyt rasvansyönti tyystin[emoji20] lääkärin käsky.Sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin niin heitin syömiset ihan läskiksi ja nyt se kostautui[emoji51]
:laugh:
Sukurasitteena kolestroli eli ainoa vaihtoehto ruoalla saada alas tai muuten pitää alkaa syödä lääkkeitä ja siihen en ala...
Missä iässä sitä sitten pitää olla et on puuman iässä?
No emmä tiiä[emoji51]