zxysin puolen voltin dropin voin kyllä allekirjoittaa täysin. Akku kyllä voi puskea tarpeeksi mutta noin pienillä kuormilla jo kaikki pienetkin likahiukkaset kontakteissa/kierteissä aiheuttavat tuota droppia vaikka putki muuten olisikin uuber hyvä.
Printable View
zxysin puolen voltin dropin voin kyllä allekirjoittaa täysin. Akku kyllä voi puskea tarpeeksi mutta noin pienillä kuormilla jo kaikki pienetkin likahiukkaset kontakteissa/kierteissä aiheuttavat tuota droppia vaikka putki muuten olisikin uuber hyvä.
Reippahat on halkasijat joo, paksumpaan ruuvariin pyörittelin ja 0,6ohmia mittailin tuossanoin. En ihannn uskaltais sonyllekkään tarjota 0,2ohmia :D Pitänee huomenna pistää taas uusiksi ja siirtyy takas 2mm coiliin.
Mä oon ainaki sonylla ajellut 0.2 ohmista setuppia ilman ongelmia kauan. 0.5 lankaa dualina, tosin vois kai sitä kiepin verran nostaa kun höyry alkaa olemaan liian lämmintä.
Voi ...tu, maanantai :banghead:
Räntää sataa
On täs ihmetellyki että mihin vesisade on hävinny
Justiin ku katellu auton vaihtoa, niin eikö faija tuutannu tuon kiviaitaan. Vipa yövuoro menossa ja aattelin heti vapailla ottaa kuvat.. nyt vitullista säätöö sitte :banghead:
....... On tää hiano laji. Hoidin sitten oman pultsin Vanilla Custadia. Ei juuuumalauta, ei putoo, ei millään. Ihan kamalaa. Vaan ei siinä mitään, makuasioita. Imaisin ruiskulla tankin tyhjäksi, käristin meshiäkin niin, että olin aivan varma tankin tyhjyydestä. Tirautin vettäkin kuumalla langalle..... Tankki täyteen Jugo Diabloa, vaan annas olla, maistuu ihan mädälle voille tämäkin...?!! Mitä ***tua, bensallako pitäisi pestä...?
Toi Fn nappi ärsyttää, miks ei Ctrl voi olla tossa vasemmassa kulmassa niiku normaalist!?!
http://img.tapatalk.com/d/14/05/06/avehe9yz.jpg
Juu ei sille mitään tullu. Käsitin ettei vauhtia ollu juurikaan vaan lähinnä saanut kunnolla raavittua sen siihen. Noh sitten sen näkee aamusta kun meen autoa hakeen.
Ei voinut olla edes kiukkuinen kun puhelu alkoi tyyliin "mites helvetti tää nyt näin päin kerrankin meni, mutta olis semmonen juttu tässä kun..."
En sitten malttanu meuhata kun ties kuinka monta sen autoa nuorena loppina lommottanu ja paalannut :D
larma katos jos saa vaihdettua fn:n ja ctrl:n paikkaa biossist lenovost ainakin luonaa :smoke:
Ärsyttää ku jolloin lyö vati jumiin heti ku en muista intin ohessa käydä kirjottaa myynti ketjuun myydyksi ilmotusta. Laittanu aikoinaan lukkoon mut ei ole puhelimella ottanu vaihteeks.. kylhän se v*tuttaa kun myynti ilmotus jää joltain roikkuu, mutta virheet on inhimillisiä..
Shitella... X-(
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...9/DSC_0125.JPG
Grr.. Kävin 2kk sit hammaslääkäris ja hammas juurihoidettiin.. Tänään piti vaihtaa lääkepaikka oikeaan paikkaan. Mutta hammaslääkärihän kertoi sit laittaneensa uuden lääkepaikan koska viime kerralla juurta ei olekaan puhdistettu kokonaan.. Voi perseensuti ja taas on sit kesäkuus uus keikka. Pitääkö hammaslääkäripelkoista ihmistä kiusata tälleen!
Nyt oon saanu ensimmäisen negatiivisen kauppapalautteen henkilöltä kenen kaa en oo käyny kauppaa?:o