Siperiantiikeri.
Printable View
Kun se 1 tapaus joskus jossain P-Karjalassa tulee väkisinkin, joku pikkulapsi maatilalta ja takki haisee suden kuonoon lemmikkikoiralle/navetan elukoille....johan muuttuu politiikka. Ikävä vaan että joku joutuu ensin kärsimään.
Itse havahduin muutama vuosi siihen, että kämpässä on epäilyttävän hiljaista. Jotenkin tuli sellainen ajatus, että nyt kannattaa mennä katsomaan mitä muksun huoneessa tapahtuu. Pikkasen myöhästyin, sillä samalla hetkellä ovi avautui ja näky oli ikimuistoinen. Muksun jalat, tai oikeataan koko ruumis kaulaan asti oli paskassa. Sen verran pahasti, että ihon värin pystyi näkemään vain naamasta. Mitäpä siinä sitten muuta, kuin muksu perusteelliseen suihkuun ja paluumatkalle pesuvatia mukaan. Vahingon laajuudestahan ei ollut mitään tietoa, sillä en ehtinyt näkemään huonetta kunnolla. Mutta kun ovea alkoi pikkusen raottamaan ja samalla pesten itselle pääsyä eteenpäin, niin alkoi totuus selvitä. Valkoinen lattia oli täysin tumman ruskea ja yli puoleen väliin huonetta. Ei muuten ole mikään pieni huone. Meni pieni tovi, että sain pestyä edes pääsyn ikkunan luo. Ikkunan kun sai auki, niin huomasin että onhan sitä vähän seinilläkin. Uskomattoman riittoisaa tavaraa. [emoji90]
Mä kokeilin, mutta en ymmärrä. Tuli vain kuva, jossa on Crosby ja Malkin Stanley cupin kanssa.
Mikä siinä on että lasten kanssa hiljaisuus on paha merkki, sen jopa minä oon lapsista oppinut :lol:
Kuppijutusta tulee ekana mulle mieleen video jonka näin joskus 10v sitten... Siinä pikkasen tuuheessa kunnossa oleva herrasmies juo tuopista ja oksentaa sinne, ottaa uudestaan huikan ja pulauttaa taas, ja taas.... EWWWW :lol:
Meil oli ihan muutama viikko sit pikkulikkojen kanssa pieni episoodi kans jätösten kanssa. Mamma oli lähteny jo aamul tallille ja jätti mukulat isin huomaan. Käytiin sit isosiskon kans potalla (2v) ja totesin et on liikaa sotkuu paperille ni eiku pesulle. Noh siit sit ku palattiin pottaa tyhjentelee ni pikkusisko (kohta 1v) istu tyytyväisenä potan vierellä ja oli pökäle kovaa kyytiä jo matkalla suuhun. Kerkesin onneks pelastaa tilanteen ennen ku pääty kiduksiin. Kyl tää lasten kanssa on mielenkiintoista tää elämä :laugh:
Eikös tuo nyt ole aika taloudellinen ratkaisu? Aikamoinen amatööri tosin, kun menee osa ohi. Mitähän lie stobekin maksaa noissa diskoteekeissa nykyään, kun aikanaan kauhisteltiin femmaa. Nyt tollanen taitaa olla halvemmasta päästä perus juottolassakin. Melko vahva muistikuva, että olen joskus juonut euron tuoppeja Kalliossa.
Ylitöitä pitäis tehdä. Aika oudolta tuntuu kun ei ole kymmeneen vuoteen moista tehnyt. Kaikkea kanssa.
.
Vissiin ikinä ole ollut ylitöissä. No ehkä kerran. Aina ollut liukuva työaika, jossa ns. ylityön on saanut aikana takaisin, ja se onkin ollut ainut keino saada vapaata lomien lisäksi.
Erite- ja eläinasioista yksi aikoja sitten silloisen poikaystävän äidiltä kuultu juttu. Äiti oli ollut vaipanvaihdossa jälkikasvulleen ja kääntänyt vähän selkäänsä kakkavaipan auki ollessa. Perheen koira äkkäsi tilaisuutensa ja ryntäsi nauttimaan vaipan sisältöä. Koirat, nuo oikeasti kaikkiruokaiset ystävämme.
Mikä ihme siinä ihmisen paskassa oikein on niin herkkua, koirien mielestä.
Meidän koira veteli joskus hevosenpaskaa niin että meinas tukehtua. Jäniksen papanat menee vieläkin ja ne muuten jostain syystä normalisoi suolen toimintaa kun pentuna oli jatkuva ripuli.
Onnesta toi paskansyöti on koiran kasvaessa vähentynyt radikaalisti. Katotaan kuinka nyt käy seuraavan kerran kun tulee jonkun juopon ripulit vastaan, on sitte pikkasen kuvottavan hajusta. Eikä lähe haju kyllä täysin millään eläinshampoolla, kloriittia ei voi edes harkita.
Niin... Tosin ihan kuin olisin lukenut myös jostain nieltävästä kapselista. Tässä kohden vaikea sanoa, kumpi reitti olisi pahempi. Mutta ilmeisesti tepsivä, yksinkertainen hoito joihinkin vaivoihin.
Noita liukumiahan ei voi luonnollisesti ylitöiksi kutsua, jo niistä saamatta jääneen korvauksen takia. Itsellä kanssa liukuva työaika ja saldot, mutta on sitä toki ylitöitäkin tehty. Viikonloppuna kun käy molemmat päivät niin se on helppo tonni tienattu. Nyt on hommat ikävä kyllä vaihtunut ja ei ole enää mahdollisuutta.
Hyi hitto näitä juttuja taas[emoji13]
.
.
.
En mä ole ollut kuin yhdellä ylihankkijalla, jonne päädyin yritysoston kautta. Nyt taas on niin pieni firma, ettei paikallisetkaan tiedä - mukavaa vaihtelua ;)
vitutus taso nousi tasolle 3
.
Mitä mulla on kokemusta ns. kokonaistyöajasta ja työsopimuksesta ilman työaikaa, niin ne ihmiset enimmäkseen painoi töitä koko ajan. En kadehdi. Toki isot pomot sitten erikseen, kun voi delegoida hommat näille pienemmille pomoille.