Tai vedän 12/89:llä testin läpi :eek:
Printable View
Tai vedän 12/89:llä testin läpi :eek:
Älkää meshistä ikinä pahaa lausuko, sillä osaamattomien kohtalo pumpulia käyttää on.
Oikeasti nuo osaamattomien pumpulimiesten jankkaukset on yhtä läpinäkyviä, kuin joku 32v nörtti millä on poikuus tallella ja se sanoo että "no en ois ikinä pillua kyllä halunnutkaan, sellaiset on aivan homojen hommia".
Meshi on vaan niin huoleton oikeasti. Misteri just nyt kädessä, setuppi n. 0.2ohm ja akkuna vtc4. Kiva kieltämättä antaa nikotiinittomalla nesteellä höyryt kiinnostuneille tupakkimiehille baarissa, ku ne yskii niin että paskat tulee housuun ja keuhkoputki vilahtaa aina välillä.
On vähän mistä tykkää. Mulla on 2/3 osaa atoista drippereitä. Emmä niihin kyllä meshiä tunkisi ikänä. Silti meshi paikassaan toimii loistavasti. Oon vissiin vähän puolesta välistä. Riippuu niin paljon mitä höyryiltään hakee ja minkälaista kalustoa käyttää.
Luulempa, että meshin toruminen on monella enemmän laiskuutta kuin taidottomuutta, kun ei se nyt mitään rakettitiedettä ole...aina :D
Itse en ole kyllä ikinä drippereihin ikinä oppinut. Toki igo-l oli melko tulinen kampe viime kesänä kun viritti siihen 2x2.5mm ilmareiät ja teki kans sen 0.2ohm quadcoilin. Kyllähän sillä sai keuhkohitillä jo höyryä ilmaan.
Sekö ei siis ole vaihtoehto, että joku ihan oikeasti pitää pumpulihöyryjä mielyttävämpänä ratkaisuna kuin meshiä? Kuitenkin tältäkin forumilta aika monta ns. mesh-mestaria on siirtynyt pumpuliin. Itse pelasin mesh-misterin kanssa monta kuukautta eikä siinä varsinaisesti mitään ongelmaa ollut alun opettelun jälkeen sillä jonkin verran hankalampi setupoitava kuin genny. Kyllähän sen nyt apinakin osaa langan vääntää metallipintaa pitkin tasaisesti ja painella nappia. Ei vaan mikään niistä edes 0.4ohmia hipovista setupeista päässyt höyrynautinnossa lähellekkään sitä mitä nämä dualmicrocoilpumpulit tarjoaa.
Nyt pitää tietty olla melko tarkkana tämän chattailyn kanssa, ettei tule taas joku paskantärkeä vässykkä painelemaan "Ilmoita ylläpidolle" -nappia.
Niin.. nämä on näitä maailman kuuluja makuasioita :)
No ei.
Miksi kutsut itseäsi mestariksi?
Olenkin jotenkin ihmetellyt miten tuo Funky monkey maistuu niin hyvältä.
No ei varmaan jos kissanpaska maistuu kun iskee spottia. Kyllä siitä on nautinto kaukana kun imaisee reilu 30w dryhitit.
Oi jumalauta :lol:
Ei hitto, että on taas lennokasta settiä täällä. :lol:
Itellä kävi meshin kanssa sama homma; mukavuudenhalu (vai laiskuus?) pitää tiukasti meshissä.. Just vaihoin päivittäiskäytössä olevaan H-attyyn lähemmäs puoli vuotta palvelleen setupin uuteen, kun kuivapoltellessa viimein päätti vastus antaa periksi. :D
Millään jaksa jatkuvasti vaihella pumpulia tai silicaa, kun meshistä saa käytännössä uudenverosen vesipesulla ja kuivapoltolla, vaikka toki jossain vaiheessa jostain pettää ja pakko kääriä uus..
Ihan puhtaasti sen takia, että jos joku on jossainpäin maailmaa setupin rakentanut, minä olen senkin paremmin tehnyt.
Mitä tuohon tulee niin tunnut asettavan itsesi muiden yläpuolelle kenties siksi, että se langan vääntäminen meshin ympärille tosiaan tuotti itsellesi suunnattomia vaikeuksia?
Uskon kyllä jos osaat siihen misteriin meshin laittaa, en epäile hetkeäkään.
Kyllä jos minulla on meshiä ja sinulla pumpulia olen sinun yläpuolellasi, ei kai tästä nyt enää tarvitse keskustella. Voisit kyllä vastata miksi nimität itseäsi "mestariksi" ja miksi puhut itsestäsi monikossa?
Jos viitsit käyttää hetken lukeaksesi viestini, vastaus varmasti löytyy. Kuten kerroin: teen jokaisen mahdollisen setupin paremmin kuin kukaan muu. Puhun itsestäni monikossa, koska penikseni on keskivertoihmisen kokoinen.
Sulla muuten pitää tota trollailua vähän vielä treenata, mutta kyllä se sieltä aukeaa. Nykyaikana kuitenkin melkoinen taiteenlaji.
E: Et muuten vieläkään ole selittänyt miksi häpäiset laadukkaan suomalaisen pumpuliaton meshillä?
Kyllä niin mieleni pahoitan jos tästä offtopicista ei tule sanktiota kun omassa profiilissa on varoitus ketjun häirinnästä ohi aiheen puhumalla. Vaikka onhan tää :popcorn: muttei muut saa jossen minäkään. :rtfm:
Ja sitten ärsytyksen aihe koska varoitus on voimassa vielä viikon, eli mun taianomainen kyky saada säännöllisesti kaikki clearot kurlaamaan ja kusemaan akulle. :facepalm: