Itella taasen, eipä oo kirjepostia näkyny ja kello kohta 16 http://gifwall.net/gif/elftor.gif
Printable View
Itella taasen, eipä oo kirjepostia näkyny ja kello kohta 16 http://gifwall.net/gif/elftor.gif
3 tuntia jarrupalojen vaihtoa takana, 1 kulmasta vaihdettu. Vittu ois pitäny viiä ammattilaiselle. Eikä kiirettäkään, ma viimeinen päivä leimalle
Vie paketti postiin ja postineiti tokaisee, että: "toivottavasti menee ehjänä perille" ja hymyilee päälle...wtf?! Tehdään kuule niin ensi kerralla kun sinä saavut johonkin kauppakeskukseen, jossa Niilo Narkki tuijottelee verta valuvana sinua niin minä huikkaan, että: "toivottavasti ei käy sun päälles".
Maksoin palvelusta, joten odotan et se suoritetaan niin hyvin kuin pystytään.
Se on vaan niiden hirtehishuumoria :laugh:
Kai sulle kävi niin ettet hokannyt kysäästä/kattua mistään ennenku otit paloihin vain huomatakses että mäntien kasaan painaminen vaatii erikoistyökalun, joka myöskin on kaikista paikoista loppu 100km säteellä. Vietät seuraavat 6h tehden kyseistä työkalua hallista löytyvistä osista :D
E.Itelle kävi noin sunnuntaina kun maanantaina piti leimata :D
Kyllä sen männän sai ilmankin kasaan. Siihen se aika menikin :)
Sama Suomalaisen miehen periaate kuin niiden kloonien kanssa, halutaan säästää ja tehdä itse vaikka se sitten maksaisi 3 kertaa enemmän kuin merkkihuollossa ja joutuisi menettämään sisäelimiä, sekä vuodattamaan verta. Suomalainen mies menee vaikka läpi harmaan kiven, kun muut sen tajuaa kiertää. Toki tämäkin on sellainen aihe mistä puhun kokemuksesta :D
Mäki odottelen fiskarssin kera, ensin pieni vertailu aitoon :rolleyes:
Ja hamarapuolella :)
Älä ny, mä otan sen vertailu/kestotestiin urdumaiseen tyyliin :)
Kansa vaatii videomateriaalia!!
miksi, oi vitun miksi, iskin maistamattoman nesteen kokeilemattomaan atoon
vedä nyt sitten tästä jotain johtopäätöksiä kummastakaan
Jos maltan pitää fiskarssin vajassa...
eipäs plagioida urdun kestotestejä siellä
Pieni kiinalainen vetää ruoskapalkalla perse ruvella niitä atoja hikipajalla ja paska kapitalistisika pistää kirveellä tuotoksen paloiksi. Humanistina en arvosta!
On se mallillaan ku pitää jo testitkin kloonata... Taidan mennä tästä viiltelemään itseäni lusikalla :facepalm: