Kyl ei parane väliin mennä ku tosimiehet nussii
Printable View
Tapa o perseestä. .ei o ihmisiä varten[emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji48]
Ja kondomin voi poistaa pieraisemalla:evil:
Ei ahella ois kuvia viime kesän miitistä [emoji33]
Tänään saapui kunniakkaasta Puolan valtakunnasta mustia akkuja, nimeltään Keepower.
Pitäskö näiltä odottaa jotain?
Tökkäsin latinkiin, joten ei ole expertti tietoa vielä.
Hoitsuista kuvia [emoji102]
Näitäkö tarkoitat?
http://www.theclubs.com/2012/images/sliderImages/1a.jpg
Mulla loppu vaasaan niksnaxin veto :( Ei jaksanu 121km loppukiriä.
Päivottyykö sivu tspalla automaattisesti vai pitääkö päivittää itte?[emoji637] [emoji637] [emoji638]
Aika homo meininki nyt kyllä menossa, taidanpa sulkea netin ja katsoa huomenna uudestaan.
Ulos kaapista vaan:o
Tuli jo Torniossa ja Haaparannassa pyörähdettyä, ostostelin siinä Rajalla ostoskeskuksessa, aika hassua että kun kävelee toisen puolen ovista ulos on Ruotsissa... :lol: Ikeassa jäi vielä käymättä, tosin Ikea on tuttu kun Tampereella kuitenkin on Ikea. Ica maxissa tuli käytyä ja ostettua limsaakin ja olihan se halvempaa kuin Suomessa ja enemmän valikoimaa, mutta ei se muuten ollut kuin jotenkin "kulttuurillisesti" erilainen ihme viivakoodin lukijoineen aulassa. Huomasi todellakin ettei ole suomalainen kauppa. Mutta ei siellä nyt niin halpaa ollut mitä oli hehkutuksen perusteella odottanut, joten siksipä kysyin että onko se ica max mihin suomalaiset yleensä suuntaa. :D Olis siellä joku Coop(?) kanssa, siellä ei tullut käytyä tällä kertaa mutta oli paljon icaa pienemmän näköinen.
Eiköhän ne suomalaiset suuntaa nuuskakairaan ja system puulaakettiin haaparannassa :D. Meni kyl sopivan tymäkästi ytimiin teurastaja tuplana, kyljessä ranut valkosipulidipillä..tuntuu ettei persettä jaksais soffalta nostaa et vääntäytyis nukkumaan.
Toki kohtuu kova selkäjumppa saattaa hiukan avittaa väsymystä.
Ahaaa, no mutku mä oon mää mulla oli vaan limpparit ja kosmetiikka mielessä. :D Sieltä lähti lava pepsiä ja induktio loppui, juon jo toista tölkkiä... :blushing: On kyllä pakko testata kauppuri. Sieltä kyllä kannattaa varmaan ottaa mukaan kun mulla on mielikuva kun siitä tuli käveltyä kerran ohi että siellä on tyyliin 3 pöytää. :lol:
Kyl se coop on muuten vissii joku halpahalli kans.
System bolagetissa on ainoastaan bisset ja viinit halpoja.
Ruotsalaisetkin hakee kirkkaat Torniosta.
Mulla oli vähän hankaluuksia arvioida niitä hintoja kun pitäis koko ajan käyttää valuuttalaskuria. Ilmeisesti sitten elintarvikkeetkin Ruotsin puolella paljon edullisempia? Ja niinhän sitä tuli käytyä, voin sanoa seuraavalla kerralla jos en oo homppelituulella... :D
Candy WorldŽ - Kampanjer
Tuolta mulle viimeks limpparia tuotiin, reilun kympin makso pantteineen 24 tölkkiä.
Onneksi on saatana Bruce Springsteen ja Tom Morello
https://www.youtube.com/watch?v=mzRbeHyIomk
Jotenki tuntuu että Ekin pontikasta lähtee näkö.
Uuuu :eek: Tonne pitää kyllä mennä! Vaikuttais olevan samassa rakennuksessa/pihassa Ikean kanssa... :thinking:
Jaa no sitten, se vaan äkkiseltään näytti ihan pikkuriikkiseltä paikalta, tosin en kyllä hirveen tarkkaan katsonut... Teurastaja on sellanen nimi hampurilaiselle että pakkohan se on kokeilla. :D
Valtion monopolin peluttelu kamppanja on tehnyt tehtävänsä.
Pontikan juonti on kuin hyppäisi neljännestä kerroksesta.