Mä nautin nyt sinkkuudesta, kaippa se Prinssi Uljas jonain päivänä tulee ja kaappaa mut matkaansa :)
Printable View
Mä nautin nyt sinkkuudesta, kaippa se Prinssi Uljas jonain päivänä tulee ja kaappaa mut matkaansa :)
Mulla myös hd ostettuna pton lisäksi. Koitin tyhjenyää tt:n datan ja cachen, jonka jälkeen kirjauduin uudelleen tapatalk id:llä, mutta mainokset pomppaa edelleen joka ketjussa.
Mistäs mä näen olenko edelleen vip? Jos ne on pokstanu mun vipit tapatankin liikakäytön vuoksi.. :D
Johtuuko noi mainokset käyttiksestä? Mulla ios ja ilmainen versio TP:stä, ei mainoksia.
Voisiko johtua siitä, että mainostajat ovat vasta nyt löytäneet Android-ympäristön ja meno on villiä?
Applen puitteissahan tuo mainostuskultturi on jo vakiintunut.
o_O
\,,,/_(o_O)_\,,,/
Kotoo sen Prinssin on melki pakko tulla hakemaan kun en käy oikeen missään koskaan.
Voipi hyvinkin olla.
Sama! :laugh: Tai ainakaan paikoissa joissa pahemmin olis miehiä. Mulle kanssa ehdotettu viimeks muutama päivä sitten että ilmoitus johonkin deittipalstalle, mutta ei uskalla. :eek:
Voisin ainakin kuvailla itseäni fiksuksi, tuli mieleen vasta viime yönä ottaa peitto pussilakanan sisältä pois. Sai vähän paremmin nukuttua. :D
Kotoa ei tulla hakemaan, mutta poikkeus vahvistaa säännön. 3 vuotta sitten juhannusta edeltävänä torstain ja perjantain välisenä aamulla klo 4 avautui mun makuuhuoneen ovi. (Maalla kun ei taloa pidetä lukossa). Naapurin emäntä kurkkasi sisään ja herätteli. Raottelin jo peittoa, mutta hänellä olikin matkassa toinen nainen joka piti esitellä. 2.5v vuotta meni hänen kanssaan. Sen jälkeen olenkin pitänyt ovea lukossa.
Hohhoijaa kun on hiljaista töissä. Positiivista tosin on, että täällä on viileä :D Ei tarvi kotona hikoilla. Viiteen asti pitäis täälläkin kärkkyä.