Hehe kyllä sieltä tuli kommenttia että mitä pahaa on tullut tehtyä :D Leikkisästi onneksi :)
Printable View
Hehe kyllä sieltä tuli kommenttia että mitä pahaa on tullut tehtyä :D Leikkisästi onneksi :)
Itsellä juttu meni niin että kuukausi tutustumisen jälkeen odoteltiin jo esikoista, että semmoinen pieni varoitus siitä alkuhuumasta
Niinhän se on, vaikka tässä olikin enemmän kyseessä sukan tuhoutuminen kesken saunomisen. :D
Mä en oo sukkaa käyttäny liki kymmeneen vuoteen kun ei oo ollu tarvetta. Poislukien erityistilanteet. :D
Niin että sait pilua sillon 2002 juhannuksena ja sitten heti perään 2006 jouluna, jonka jälkeen on ollut vähän hiljasempaa?:lol:
En tiedä,mutta olen kuullut kylillä että olisi muitakin ehkäisykeinoja kuin sukka? Mene ja tiedä sitten.
nokka tukossa ja kurkku kuin santapaperia
seetanan seetana
Ei vitun parkkipirkot.. 3min myöhässä mehiläisestä pääsin ulos ja 40e pikavoitto odotti autolla.
Erittäin hyvin sanottu.
Emännän kanssa heiluttiin 8v, ennen kuin innostuttiin mukelon hankinnasta. Alkuvaiheessa mulla oli toinenkin siinä kierrossa, noh se leidi sit jäi ja tää punapää jäi. Emäntä lähti Belgiaan vaihtoon 4kk ajaksi, suhde kesti. Mä olin aika hyvää pataa kuningas alkoholin kanssa ja suhde kesti senkin. Tein mitä vaarallisempia hommia ja suhde kesti senkin.
Selkä meni pari vuotta sitten ja sitä ennen haimatulehdus. Suhde kesti senkin. Et kyllä tätä jäätä on kokeiltu pariinkin otteeseen, ennen kuin lähdettiin lisääntymään.
Ei mun mielestä mitään hehkutettavaa, tai ainoo oikee tapa mut meillä meni näin. :facepalm:
Nyt oon yrittäjä, muksu vähän yli vuoden vanha ja lompakko verottajalla :lol: Ilmeisesti ei vaan osaa olla jos ei ole riittävän vaikeaa... Tosin emäntä on kyllä kysellyt, että koska siihen normaaliin harmaaseen arkeen pääsis tutustuun... :crazy:
olo kuin jyrän alle oli jääny. taitaa peti kutsua kohta
Siitepölyt, varsinkin koivun. Onneksi tänään sataa!
Aamun voi aloittaa aina itellan "asiakaspalvelun"/chatin kanssa.... :D
Sain lopuksi bannia. "jaana" ei enää jaksanut minua ja löi "luurin korvaan"... Mulla olisi ollut vielä paljon asiaa.. Mutta hauskaa oli! Mä oikeasti halusin vain paketin mahdollisimman nopeasti...
Lainaus:
Tervetuloa keskusteluun. Sinua palvelee Jaana. Miten voin auttaa?
09:44 moi, mistä paketin voi noutaa, vai yritättekö toimittaa sitä uudelleen. En ollut paikalla kun yrititte toimittaa.
09:45 Lähetykseen kuuluu vielä toinen jakeluyritys.
09:46 ja se on milloin
09:46 Mikäli vastaanottajaa ei silloinkaan tavoiteta niin lähetys viedään lähipostiin noudettavaksi.
09:47 onko toinen jakel,uyritys huomenna vai tänään
09:47 Tänään.
09:50 jos se lähetys on tulossa tänään ennen klo 17. ja se pitää henkilökohtaisesti kuitata, niin voitte toimittaa sen suoraan tuonne trion postiin. 15140.
09:50 Oletko vielä paikalla?
09:50 olen töissä, ja olen tässä samassa rakennuksessa missä paavolan 15140 postikin on
09:51 eli lähipostini
09:51 Kuljettajan täytyy tehdä molemmat jakeluyritykset koska lähettäjä on valinnut kyseisen palvelun.
09:51 miksi se pitää tehdä niin vaikeaksi
09:51 ketä te palvelette
09:51 ai niin, mä en muka maksanut siitä niin mua ei palvella
09:52 Koska lähettäjä on maksanut kahdesta kotiinkuljetusyrityksestä niin kuljetuksen pitää toimia sen mukaan. Lähetys viedään sen jälkeen lähipostiin.
09:53 mulle ihan sama miten teidän byrokratia toimii, pistä se ukko ajamaan sitä jakeluautoa jos haluat, mutta sen mun paketin voi toimittaa tonne lähipostiin samantien
09:53 ei vittu teidän kanssa
09:54 Mikäli sinulla ei ole muuta kysyttävää lähetyksen seurannasta, toivotan mukavaa päivänjatkoa.
09:54 jos vastaanottaja kirjoittaa teidän kanssa, miten se pitää toimittaa perille, ja tarjoaa helpompaa ja NOPEAMPAA tapaa, niin te teette sen niin vaikeaksi, te ootte kuin tulli
Info: Kiitos käynnistä.
Tuen antanut operaattori oli Jaana.. Klikkaa tästä saadaksesi jäljennöksen käydystä keskustelusta.
Asiakaspalvelu voitaisiin kieltää lailla, siitä ei kumpikaan osapuoli nauti
Ei sillä, jos tuntuu että homma ei mene niin kuin pitää, niin osaan olla vittumainen. Olen luultavasti ainoa kenet on heitetty paikallisesta Expertistä ulos :laugh:
Nyt joku sanoo, että "hei, mä oon töissä siellä" :lol:
Silloin siitä nauttii kun se toimii. Valtion omisteisissa firmoissak un ei yleisesti mikään toimi (mikä vittu Itellaa vaivaa, sain taas tänään viedä naapurin Hesarin ja HufusmikävitunRKPlehden perille, kun jakelija niin saatanan laiska paska että heitti meitin postiluukusta sisään) paitsi siinä tärkeimmässä asiakaspalvelu toimii ivelä jotenkin, eli Alkossa.
Yleensä se menee niin, että mitä pienempi pulju sitä parempi asiakaspalvelu. Isoja, kansallisia ja kansainvälisiä ei vittuakaan kiinnosta yksi asiakas. Tai siltä se ainakin vaikuttaa.