Ymmärräthän, että tämän voi käsittää ainakin kahdella tapaa :D
Printable View
Hyvä, eikä kannellakaan mitään sopimatonta. :laugh: Paitsi piti sitä vähän käydä esittelemässä millasia kumpupilviä sähköpöllistä lähtee käryävään röökiin verrattuna, harmi että siellä käy sen verran viima että näytti höyryt vaatimattomammilta. Mutta silti jaksettiin hämmästellä. :laugh:
Onko rootattu? Pistä AdAway jos on.
G h hhgddg j okkkgffhnbhgtttgggh niin prkl¡¡¡¡↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Mun mielestä on jotenkin liian suuritöistä alkaa "pokaamaan" ketään, ja harmi jos naiset ajattelee jo jutustelun alkaessa että toi salettiin vonkaa persettä. :D Edellisen suhteen jälkeen (viime vuoden lopulla päättyi) en ole paljoa jaksanut baareissa solmia uusia suhteita, ihan vaan siksi kun en ole nähnyt siihen tarvetta enkä ole jaksanut kuunnella "samoja juttuja eri suista". Tai ehkä mä vaan olen ollut liian laiska. :D
Viimeisimmän exäni (2,5v yhdessä) "hurmasin" tanssitaidoillani. En jaksanut vetää drinkkejä kavereiden kanssa tiskillä niin menin tyhjälle tanssilattialle näyttämään "parhaat muuvini" eli nolasin itseni tietoisesti. Sit ampaisin suoraan siinä vaiheessa tulevan tyttöystäväni pöydän luokse ja pyysin sitä tulemaan mukaan "tanssimaan" ja kerroin että vedetään ihan täysillä, mahdollisimman typerästi. No, sehän lähti mukaan leikkiin ja muuvit oli varmasti karua katseltavaa ja hauskaa oli kun jengi toljotti kuin halpaa makkaraa. Tajusivat varmaan lopulta että koko homma oli vaan vitsi. Noh, samana yönä sain yöpaikan tältä mimmiltä ja ajohommat tuli sitten vasta myöhemmin, mukamas herrasmies kun olen. :D Tai olenhan mä kyllä, en ainakaan tietoisesti kohtele ketään kaltoin.
No viis musiikista siinä vaiheessa kun aika pysähtyy. :love:
Perjantai!!!
Liite 16569