@kaleppo
EI SITÄ METROA TARVI KÄYTTÄÄ! Asentaa jonkun käynnistävalikon niin tämä on kuin seiska mutta parempana, nopeampana. Tai sitten odota syksyyn ja asenna 8.2 niin siinä tulee vanhanmallinen käynnistävalikko mukana.
Printable View
@kaleppo
EI SITÄ METROA TARVI KÄYTTÄÄ! Asentaa jonkun käynnistävalikon niin tämä on kuin seiska mutta parempana, nopeampana. Tai sitten odota syksyyn ja asenna 8.2 niin siinä tulee vanhanmallinen käynnistävalikko mukana.
Helevetin siitepölyt, ei meinaa histekit tehota räkä virtaa silmiä kirvelee rintaan pistää ja vituttaa.
Tulis nyt pian talvi.:p
Lomat menee vitun hukkaan, ei ketään missään millonkaan.
Ja kai sitä on jotain taas väärin tehnyt kun muijan vitutus huokuu jopa tekstareista.
Mikäköhän siinä on vialla vaikka asiat periaatteessa ihan hyvin niin vituttaa vaan usein? Välillä hyviä päiviä mutta huonoja sitäkin enemmän..
Se on ihan normaalia. Mieti nyt jos joka päivä olis yhtä ruusuilla tanssimista? Hulluksihan siinä tulisi jos ei olisi balanssia.
e: JEE 3000. VIESTI :wheee:
Näin enempää sua tuntematta voisin veikata, että armeijalla on osansa vitutukseen. Oli mullakin. Sulla taitaa myös olla muija, ja armeijan aikaan oli sanonta että "armeija ei tee pojista miehiä vaan poikamiehiä". Tuo varmasti oman lisänsä soppaan.
Jos oikeasti tuntuu ettei pää kestä, niin mene puhumaan lääkärille. Todennäköisesti sanoo nämä samat asiat.
Älä huoli, jo kymmenen vuoden päästä hiipii hymynkare naamalle siitä, miten vähäisistä asioista inttiaikana kuvitteli oikein kunnon vitutuksen syntyvän :D
Eihän tuo intti nyt oo muutaku lasten leikkiä. En tiedä täytyy alkaa pohdiskelemaan ja koittaa löytää joku juttu josta sais vähän kipinää.
No eipä se tuo kommentti välttämättä liittynytkään siihen intin suorittamiseen, sehän on kuiteski ihan hermolepoa kun ei tartte kuin tehdä kuin mitä sanotaan.
-Se armeijan ulkopuolisen sosiaalisen elämän puutehan se tuntuu vaikealta, ja on varmasti muistissa kaikilla laitoksen käyneillä, vaan kyllä se siitä vielä kurjuudeksi muuttuu.
Jotta ei ihan menis masenteluksi niin itse olen yrittänyt ajatella noilla vaikeammilla hetkillä, että muutos, joka sillä hetkellä vituttaa, on vain tie parempaan, ja sen aikanaan tajuaa että näinhän tässä pitikin käydä. Se on vaan välillä syvissä vesissä tarpomista tämä ihmisen elo.
Son vaan aikalailla sillain että, kun takanaan laittaa yhden oven kiinni, aukeaa kaksi edessäsi.
Pitääkö mun mennä nyt häpäisemään misteri ja laittaa pumpulia sisään kuhanzzin health potionia varten?
En mä voi sitä tehä, tyrkkään ton dnahan ja saan vähennettyä tehoja
Kokeile, häpäisy voi olla ihan kivaa!
Eräs likka menneisyydestä kuuli erostani ja kysyi voitaisiinko kokeilla. Ihan sinällään ok idea mutta ipanan oli pieraissut joskus (ei minun) eli ei todellakaan. Nyt sitten meikä on kuulemma täysi kusipää.
Does not compute.
Kai tiedät mitä ronkelit tekee? ;)
Jos sun kommentti oli "ei todellakaan" semmoiselle jolla on lapsi niin ihan aiheesta suuttui.