-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Välillä tuntuu, että pitää varmaan hankkiutua raskaaksi ihan vaan sen takia että pääsis äitiyslomalle ja hoitovapaalle...
No tuota varten meillä on sinkkuketju.
E-savuke.com - Se palvelee NIIN monella tasolla.
(Tosin en ole ihan varma Vizin kannasta tälläiseen palveluun.)
-
Pitänee varmaan laittaa ilmoitus sinkkuketjuun... :D
Harmi vaan ku lasten tekeminen on niin ällöö puuhaa :P
-
No pöh, joudut sitten muumimukiin turvautumaan. Onneksi vapottelijoilta löytyy ruiskuja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Onneksi vapottelijoilta löytyy ruiskuja.
Täydet ruiskut, pituus, paino, ulkonäkö ja sairaushistoriat saa sit toimittaa mulle ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Harmi vaan ku lasten tekeminen on niin ällöö puuhaa :P
Itse lapsen tekeminen vai sen aluille paneminen? ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
No pöh, joudut sitten muumimukiin turvautumaan. Onneksi vapottelijoilta löytyy ruiskuja.
riippuu vähän mistä roikkuu eli mikä nyt lasketaan ruiskuksi? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Täydet ruiskut, pituus, paino, ulkonäkö ja sairaushistoriat saa sit toimittaa mulle ;)
Siis ruiskun pituus ja paino..sairaskertomusta tuskin välttämättä haluat tietää ;)
-
sa...a 50ml puros naturales takan edessä laatoilla paskana tuoksut kohilaa vi..u noi lasipullot pitas työntää hanuriin ja syvälle sille kuka ne on keksinyt :D
-
Tekeminen ja paneminen, molemmat :D Hikistä puuhaa, ei sovi mun kropalle :D
-
No onpas nyt, ketjun nimeksi Surullisten ajatusten ketju.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Totta :D!..sillä se tosennäköisesti tapahtuu tulevaisuudessa virtuaalisesti ja tarvittaessa "keinosimennys" päälle :D
-
Miksi sanot ton virtuaalisen, niin kuin se olisi huono asia?
Viimeaikoina muutenkin naistuttavat olleet varsin virtuaalisia.
Mikä sinänsä sopii langan otsikkoon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Totta :D!..sillä se tosennäköisesti tapahtuu tulevaisuudessa virtuaalisesti ja tarvittaessa "keinosimennys" päälle :D
Saiskohan virtuaaliraskaudesta äitiyslomaa ja virtuaalilapsesta hoitovapaata... hmmm.. :D
-
Virtuaalimies hoitamaan virtuaalipihaa ja virtuaali-rakastaja läppärille jemmaan, jos alkaa vakkari väsyttämään?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Miksi sanot ton virtuaalisen, niin kuin se olisi huono asia?
Viimeaikoina muutenkin naistuttavat olleet varsin virtuaalisia.
Mikä sinänsä sopii langan otsikkoon.
noo..en nyt tarkoittanut että se olisi välttämättä huono asia ;)..onhan se jo tätäpäivää että on ihmisiä joiden kaikenlainen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on pelkästään virtuaalista ja tapahtuu kokonaan bittimaailmassa ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Saiskohan virtuaaliraskaudesta äitiyslomaa ja virtuaalilapsesta hoitovapaata... hmmm.. :D
Miksei! kun tulavaisuudessa etätyötkin vain lisääntyy..itse tekisin mielelläni työt ihan vain virtuaalisesti :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Virtuaalimies hoitamaan virtuaalipihaa ja virtuaali-rakastaja läppärille jemmaan, jos alkaa vakkari väsyttämään?
Virtuaali vakkari ei väsy ennen kuin patteri loppuu :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Miksei! kun tulavaisuudessa etätyötkin vain lisääntyy..itse tekisin mielelläni työt ihan vain virtuaalisesti :D
Harmi ku mun töitä ei voi tehä etänä eikä virtuaalisesti. Raakaa fyysistä raatamista päivästä toiseen.
-
No sittenhän se lisääntyminenkään ei enää tunnu niin pahalta.
Analoginen, siis.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Harmi ku mun töitä ei voi tehä etänä eikä virtuaalisesti. Raakaa fyysistä raatamista päivästä toiseen.
juu ei voi ei :D..lisääntyminenkin on joskus fyysistä puurtamista :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
No sittenhän se lisääntyminenkään ei enää tunnu niin pahalta.
Analoginen, siis.
Jumaleissön jos joskus tulevaisuudessa puhutaan historiassa/ biologiassa että "ennen" ihmiset joutuivat lisääntymään analogisesti :D..monet scifikirjailijathan on nähneet jo tulevaisuuden...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anaalitunkki
Tjaah.. Enpä tiedä. :D Hauska kuulla etten ole ainoa leipääntynyt. Taas tarttis lähteä iltavuoroon "kärvisteleen".
Etpä tosiaan ole ainoa...jaksaisi oikein kiinnostaa kaikenlaisia tautisia paskoja ja yhteiskunnan pohjasakkaa katsella. Silmät ja suu on täynnä paskaa palautetta kaikesta: milloin käsittely on liian lepsua ja milloin toiminta on ylimitoitettua ja ylimielistä...ota siitä sitten selvää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Älä ny...se on maailman hienointa touhua. Paina saatana oikein hiki päässä ja hampaa irvessä :D <- vähän niin kuin noin :D
-
Tuli n.3 viikkoa sitten ostettua ECF:n kautta GGTB. No tänään tuli paketti ja sisällä olikin sini näyttöinen Darwin.
ECF:n kaveri oli postittanut kaksi pakettia samaan aikaan ja ylläri pylläri USPS:n kaveri oli sotkenut tulli laput väärinpäin.
Eli mun tulli lappu väärässä paketissa. Toiselta puolelta löytyy Venäjän osoite mihin sen Darwinin piti oikesti mennä...
Huoh. No nyt varmaan sitten kuukauden päästä saan oman GGTB:n KELE!
No positiivisena puolena testasin tuon Darwinin ja onhan se ihan hauska. Vaikka erittäin epäkäytännöllinen varsinkin kun en käytä kuin korjattavia atoja. Noh tietää ainakin mitä ei tartte hommata. Ja pääsi testaa harvinaista vehjettä.
-
AAAAAAAAARRRRRRRGGGG me kuollaan kaikki terveisiä iltalehti. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
steamroller
Sama juttu 12 vuotta eikä suotta, jos jollain saisikin ne mulkut pois, niin olis taas töissä mukavaa. Onneksi on vielä vuorotteluvapaata jäljellä.
Ei kyllä viis vuotta samassa duunissa on pakko olla maximi. Sen jälkeen maiseman vaihdos ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chanel
Ei kyllä viis vuotta samassa duunissa on pakko olla maximi. Sen jälkeen maiseman vaihdos ;)
täällä 17 vuotta samassa työpaikassa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Välillä tuntuu, että pitää varmaan hankkiutua raskaaksi ihan vaan sen takia että pääsis äitiyslomalle ja hoitovapaalle...
Tää on huvittavaa miten ihmiset voi luulla, että äitiysloma olis muka LOMA. Ennen äitiys"lomaa" tein fyysistä työtä aamu seiskasta neljään iltapäivällä ja se oli tuhat kertaa rennompaa kun vauvan hoitaminen. Tässä sitä lasketaan päiviä siihen, että pääsee pois tästä vankilasta jos ei ennen sitä joudu pöpilään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SK
Tää on huvittavaa miten ihmiset voi luulla, että äitiysloma olis muka LOMA. Ennen äitiys"lomaa" tein fyysistä työtä aamu seiskasta neljään iltapäivällä ja se oli tuhat kertaa rennompaa kun vauvan hoitaminen. Tässä sitä lasketaan päiviä siihen, että pääsee pois tästä vankilasta jos ei ennen sitä joudu pöpilään.
Olen itse ollut äitiyslomalla ja se on lomaa mun työpaikkaan verrattuna! Vaikka työ onkin fyysistä ja raskasta, rakastan työtäni. Henkiset paineet vaan on jo liian suuret et kaipais pientä taukoo kaikesta.
-
Yup, vaihtelu olisi sangen piristävää ja nyt tuota isyyslomaakin olisi vissiin nostettavissa 18 tilalta enempi, oisko 54 pv.
Miten tämä liittyy langan aiheeseen?
No itsekseen on edelleen hankala lisääntyä, ei edes auta se legendaarinen istuminen paljaalla persauksella lauteilla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Olen itse ollut äitiyslomalla ja se on lomaa mun työpaikkaan verrattuna! Vaikka työ onkin fyysistä ja raskasta, rakastan työtäni. Henkiset paineet vaan on jo liian suuret et kaipais pientä taukoo kaikesta.
Tai sitten sulle on vaan osunu harvinaisen helppo lapsi. Se oli fyysisesti ja henkisesti ihan kauheeta ku lapsi itki 5kk taukoamatta ja neuvolankin lääkäri väitti, että on normaalia, no yksityisellä vihdoin selvis maitoallergiaks. Ja kaikki äidit ei kyllä tee ite ruokia, silitä vaatteita tms että helpottaahan sellasetki seikat sitä arkea... Mut joo toista lasta en tee, en halua ottaa riskiä et seuraava lapsi on vielä vaikeampi tapaus, esmerkiks kehitysvammainen jollain tavalla.
-
En tiedä sanoa tohon äitiysloma asiaan mitään kun en oo omia kakaroita tehnyt. Ja välillä tuntuu että ei kannatakaan tehdä..
Mutta teen 2 vuorotyötä, ja kuten aiemmin kerroin oon todella leipääntynyt tähän. Työ on fyysisesti oikeasti raskasta, mutta pitkään on tuntunut että työ on vain ja ainoastaan henkisesti ihan helvetin raastavaa. Työ/työpaikka ei palkitse millään tavalla, ainoa "kiitos" minkä saat on se, että saatat saada jonain päivänä vittuilua vähän vähemmän tai et saa mitään huomiota ollenkaan. Rahallisia korvauksia on turha unelmoida, kaikki lisät on leikattu jo vuosia sitten pois. Nyt saadaan vain pakolliset iltalisät. Joku ehdotteli että anoa siirtoa toiselle osastolle. Noh.. Meillähän ei ole tuolla mitään osastoja varsinaisesti, eli ei ole mahdollista sellaiseen. Pitäisi siis vain yksinkertaisesti hankkiutua pois tuolta, ja äkkiä ennen kun pää leviää totaalisesti. Tän keskustelun parin viimeisen sivun perusteella meitä leipääntyneitä tuntuu todella olevan enemmänkin. :/
-
Kyllä tuo mol.fi auttaa tuohon työhön leipääntymiseen.
Vaimon kanssa vaihdettiin 300km asuinpaikkaa ja työpaikkoja.
Vaimo sisäisellä siirrolla ja ite kilpailijalle.
Kevyt hyppy tuntemattomaan. :P
-
Nyt ei otsikon mukaisesti ärsytä tai harmita, vaan vee-ituttaa niin ukko yli-jumalan isoisoisoisän veljenpojan nimeen että perkele!
Asiaa sen enempää ajattelematta otin muutaman reippaamman juoksuaskeleen bussiin ehtimiseksi, jolloin höyryttimeni iloisesti pompahti pois povarista iskeytyen Odysseus edellä asfalttiin:
Ody basen kierreosa niin vino että itämaalaisetkin saa silmiään siristää. Lisäksi isoja naarmuja, melkeinpä lohkeamia Odyn yläosassa.
Että hyvää päivää vaan kaikille.
-
Eikun lähtekäähän kaikki opiskelemaan, saa vähän perspektiiviä työn vittumaisuuteen.
Nimim. Arkisin aamusta iltaan opiskelua ja työntekoa (koska Kela ei osaa maksaa tukia), viikonloppuisin lisää töitä ja harjoitustehtäviä, harkkatöitä, kandinnäyttöä yms. Ai vapaa-aika? Oli mulla sitä tossa viis vuotta sitten vähän. Sen jälkeen onkin pitäny vähän kiirettä.
-
2 Liitteet
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Nyt ei otsikon mukaisesti ärsytä tai harmita, vaan vee-ituttaa niin ukko yli-jumalan isoisoisoisän veljenpojan nimeen että perkele!
Asiaa sen enempää ajattelematta otin muutaman reippaamman juoksuaskeleen bussiin ehtimiseksi, jolloin höyryttimeni iloisesti pompahti pois povarista iskeytyen Odysseus edellä asfalttiin:
Ody basen kierreosa niin vino että itämaalaisetkin saa silmiään siristää. Lisäksi isoja naarmuja, melkeinpä lohkeamia Odyn yläosassa.
Että hyvää päivää vaan kaikille.
Kyl se siit sit taas :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Kyllä tuo mol.fi auttaa tuohon työhön leipääntymiseen.
Vaimon kanssa vaihdettiin 300km asuinpaikkaa ja työpaikkoja.
Vaimo sisäisellä siirrolla ja ite kilpailijalle.
Kevyt hyppy tuntemattomaan. :P
Harvinaisen totta. Ei ole tarvinnut työturhautumisesta yms. välittää pitkään aikaan kun on kyseistä sivustoa ja sen antia selaillut. ;)
-
AAAARRRRGGGGHHHH!!! Tilatut Lavatube V2, akut ja laturi (sekä liemet) ei tietenkään kerenneet tulla ja yöllä pitäis lähteä 2vk rundille eurooppaan! Vittttuuuuu. No hätävarana toimikoot E-power mötikkä, mutta vituttaa silti. Tankit tuli kyllä samasta osoitteesta ajallaan (tänään) mutta kaikki muut jäi sitten tulematta prkl.
TAMPEREEN VAPOTTELIJAT: Myykää minulle tänä iltana (rahoitussopimuksella tietty) Provari, siihen akut ja laturi! Muuten on taas lauluhommat tiukilla kun Norttia palaa... YVllä voidaan sopia :smoke:
-Spellgoth
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
auto paskana :(
ja korjauskäsikirja kateissa voi jumanperkele
ostan seuraavaksi jonkun lada 1200L:n, sen tekniikasta vielä tajusi jotain ilman seittemän osaista korjaamoraamattua
http://findicons.com/files/icons/103...o/128/rage.png
-
Vituttaaaaa!! Törmäsin liikennepoliisin, joka ei tajunnut että on turvallisempaa ohittaa hidastelevat autot reilulla nopeudella eikä nopeusrajoitusten mukaan...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
-ih-
Vituttaaaaa!! Törmäsin liikennepoliisin, joka ei tajunnut että on turvallisempaa ohittaa hidastelevat autot reilulla nopeudella eikä nopeusrajoitusten mukaan...
AL : Vitutukseen voi kuolla - Korkea V-käyrä kuormittaa elimistöä
ME KUOLLAAN TÄHÄN VITUTUKSEEN KOHTA!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
-ih-
Kun rahalla selviää niin se on halpaa. Nimimerkillä Sveitsissä ylinopeudesta ja laittomasta katukilpailusta pari vuotta ehdollista, 7v ajokieltoa, ei toivottu henkilö maahan, ajoneuvon takavarikointi kolmeksi vuotta ja reeeeilusti sakkoja :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
-ih-
Törmäsin just samaan aiheeseen toisaalla, hmmm. :D
Kuinka lähellä olit vastaantulevaa autoa kun palasit kaistallesi JA kuinka lähellä olit autoa jonka ohitit kun palasit kaistallesi?
Jos kumpikaan on "aika lähellä" olet hävinnyt keissin.
-
Se ei ole lähellä, jos kassit ei kosketa.