Riippuu vuosikerrasta,vähän vanhemmissa peleissä (80 luvun alkupuoli) ei ole jäätymistunnistinta.Ilman tunnistinta olevia ilmastointeja ei saa käyttää alle +5 asteen lämpötilassa ettei kenno jäädy ja hajoa.
Printable View
Pitää myös vanhemmissa pirsseissä muistaa laittaa se ilmastointi päälle pari kertaa talvessa, ettei homehdu. Mieluiten jossain lämpimässä kuten parkkihallissa. :teaching:
Kappas vaan, forumillakin uudistuksia. Veikkauksia otetaan vastaan inholistan voittajasta. E: Itse olisin ehkä halunnut neljänneksi painikkeeksi vaihtoehdon "huomioi".
Nyt muistin! :teaching: Muistan lähes varmasti että -03 toyota avensiksen ohjekirjassa on että pakkasella EI SUOSITELLA käyttämään ilmastointia. Sitä autoa ei kyllä enää ole joten ei voi tarkistaa kirjasta. Mutta kun kerran muutkin niin kyllä minäkin tänään pistän foordin montun ilmastoinnin päälle. :evil:
vitos-golffissa menee ainakin ilmastointi automaagisesti päälle kun laittaa puhalluksen pelkälle tuulilasille. justiinsa kajahti takaluukun lämmitin ja tuulilasinpyyhin. vaihdoin sulakkeet mut ei auta. varmaan perisynti eli piuhoja poikki luukun ja auton välisistä kumiletkuista. vittu en kolvaa. :yeah:
Mondeossakin menee aina ilmastointi päälle kun vääntää viipperää tulilasille, joten siinä ei ainakaan ole mitään estoa sen pakkasella käyttämiseen. Oon vaan aina pistäny sen heti pois päältä luulotaudin takian. Tänään kokeillaan ja katotaan. Pelottaa vaan se viehättävä tuoksu, aina kun toi on nyt päässy menemään hetkeksi päälle niin on tullut hieman epämiellyttävä tuoksahdus... :D
Siinä sulle:
Liite 11214
:D
Missä on mun tykkäys-nappula TapaTalkissa?!?
Vitut, flaggia kaikille!
Ilmastointia pitää käyttää välillä siksi ettei kompuran tiivarit kuivahda ja ala vuotaa.
Myös sen takia ettei kompuran magneettikytkimen laakeri jymähdä kiinni. Muistaakseni VAGilaisissa ei kompura kytkeydy enään +5c:n jälkeen. Siksi aina kun käy parkkihalleissa missä on lämpimämpää on hyvä hetki käyttää ilmastointia. Välttämättä kaikissa autoissa moista automatiikkaa ei ole mutta ainakin kaikissa automaatti ilmastoiduissa eurooppalaisissa on ollut. Vanhin tuommoinen oli vuodelta -97. Joten huoletta vaan jättää sen ilmastoinnin päälle kun ei se kuitenkaan näillä keleillä kompura käy.
Oliko tossa vehkeessä se kumiletku, vai nastat luukun alareunassa? Muistan jossain vehkeessä, kun ihmettelin miksi ei takalasin lämmitin ja pyyhin pelitä, eikä syttyny myöskään lisäjarruvalo vaikka kaikki sulakkeet oli kunnossa, niin oli joku pressun reuna tms. menny just sopivasti niiden kontaktien väliin ja yllättäen hieman vaikeutti sitä sähkönkulkua. :laugh:
Nyt on saatu lapset haudan lepoon. Jospa nuo lähisukulaisetki jo viimein ymmärtäis, että ollaan jo hyvin opittu elämää n asian kanssa. Nyt sitte vaan ootellaan että saadaan emännän vatta kuntoon, että pääsee alottamaan uutta kierrosta, ja toivottavasti paljon paremmalla onnella
Itse asias ihan samat ilmastointiongelmat kerenny tuleen mieleen viime päivinä. Menee vaan koko prkleen kompura vaihtoon. Niin ko sanoin, elämä jatkuu. Ja jääratascoodasta pitäs laatikko irrottaa, että sais sinne lukon hitsattua. Ei ne surut suremalla lopu, niitten kans pitää vaan oppia elämään. Jos jollekkin samanlaista sattuu, ni kyllä sitä vertaistukea tarjoillaan. Paskoja hommia, mutta luonto osaa korjata omansa pois, jos ei oo mahdollisuuksia. Ja sama pätee myös noihin ilmastointilaitteisiin :)
Noinhan tuo on, mutta sivullisen ei kyllä kärsi sanoa moista ääneen.
Ei niinkään siksi, että asianomainen (välttämättä) nokkiinsa ottaisi vaan mielensäpahoittajat käyvät levottomiksi.
Hyvä, että pärjäät, mutta kyllä se silti omansa vaatii, ei ehkä heti, mutta viiveellä tulee liskoja jos pääkoppa ei ole kunnolla hoidettu.
Onhan noita nevoja tullut, miten "oikealla" tavalla tulisi surra. Ne kyllä eniten ottaa pannuun. Kyllä tää kaikki tapahtu niin nopeesti, että varmasti tulee myös huonoja hetkiä. Ollaan vaan ehkä sitten niin hyvin otettu tosiasiat vastaan, että jälkihoito käy helpommin. Eikä kukaan enää vie sitä meiltä, että meillä ne kaksi ihanaa enkelivauvaa kulkee mielissä lopun ikää. Antaa mielensäpahoittajien höpöttää ihan mitä lystäävät, ei se silti mun mieltäni enään muuksi muuta
Joo, ei sitä yhtä ja oikeaa tapaa ole kunhan nyt jotenkin sinuiksi pääsee.
Opastin 16-vuotiaan pikkuveljen tuossa joku aika sitten sähkötupakkahommiin, ku tuli pyytämään multa neuvoa sähkötupakoinnin aloittamisesta. Tilailin sille sitte Puolasta parit egotikut ja Mini Protank 2 -clearon. Tupakkia se oli alottanu polttamaan varmaan tuossa alkuvuodesta ja ilmeisesti jääny jo niksakoukkuun. Isäntä soitteli tänään, että ei oo pentu polttanu yhtään tupakkaa sen jälkeen ku sai höyryvehkeet, ja hyvä niin. Onhan se vähän vastenmielistä ajatella, että 16-vuotias lippalakkipentu vetää sähkötupakkia, mutta parempi se on sitä imeskellä ku analogista. Pelkään vaan, että tässä on taustalla jotain "kun kaveritki höyryää, niin minäki höyryän" -hommaa. Pitää nyt toivoa, ettei tästä höyryttelystä tuu mikään pikkulasten ilmiö, niinkuin jostain energiajuomasta.
Eikös sen ikäiselle kovasti riitä ettei isukki anna rahaa siihen tupakkiin :D ei vaiteskaa koska lakia ei ole niin kukin tekee niinkun parhaaksi näkee. Olen minäkin molemmille veikoille (täysikäisiä molemmat) tarjonnut höyryjä laitteistani ja molemmille tikut ostanut mutta silti huulikarkissa pitäytyvät molemmat, urheilijapoikia kun ovat niin lopettivat polttelun ja vaihtoivat nuuskaan molemmat joskus 16-17 kesäisinä...
nuoret tekee niinku ne haluaa, riippumatta vanhempien mielipiteistä tai laista. jos se pysyy irti röökistä sillä et oot auttanu sen alkuu sähkösen kans ni hyvä teille. mut puhu kuitenki tupakkariippuvuudesta, se taitaa olla oikeampi termi.
Uusi ennätys:
Lainaus:
Eniten käyttäjiä koskaan paikalla oli 295, 16.12.13 kello 20:05
Oho. Me lisäännytään. :D
Kuin kaniinit :D
http://p3racing.net/p3racing/forsale...der_silver.jpg
Huomatkaa että kaikilla on silinterihatut... :lol:
Ettei vaan olis noilla direktiivipäätöksillä ja forumin kävijämäärien piikeillä jotain yhteyttä. :esmoke:
Ei ole tuolla vasemmanpuoleisimmalla ;)
oon tässä juonu kaljaa ja kattonut mtv3 eurojahtia. Tuossa on kolikoita ja seteleitä joista pitäs arvata oikea summa.
Tässä "illan" viihteeksi ajattelin huvikseni soittaa sinne. Esikarsintakysymys oli joku tyyliin Giraffi on sininen jos vastaat Kyllä paina 0 jos vastaat kyllä paina 9??
Sitten robotti vastasi että kiitoksia vastauksesta, soita uudelleen. :DDDDDDDDDD
Jonkun 10 minuutin päästä soitti joku joka kysyi mikä on oikea vastaus, vastasin, ja sekunnin päästä suorassa lähetyksessä sanottiin sielä on suorassa lähetyksessä joku???(as in yleensä on että NONIIN SIELÄ ON jOUKO) mikä on oikea vastaus. no ei ollut mun vastaus oikea :D
no ei siiinä, 2 euroa oli hyvinkin kohtuullinen hinta selvittää miten tämä peli toimii :=)
Näköjään maikkarille palannu noi soittopelit, mua on harmittanu kun ne lopetti chatit koska unettomalle on mukava kuunnella jonkun puhetta. Tai no ei jonkun, mun ehdottomat suursuosikit oli viidakon tähtöset/bb-Niko sekä Tommi. :D
Olihan siinä oma jännityksensä odottaa, että millanen "love me for my mind" -asu sillä blondilla on tänä yönä. :thinking:
Se "muovinen" blondi oli varmasti Katri
http://farm9.staticflickr.com/8332/8...7a0ee02e_m.jpg se oli mun suosikki heti tuon homppeliparivaljakon jälkeen. :D Se sai kyllä aika karuja viestejä välillä kun kateelliset akat ja katkeroituneet ukot pääsi vauhtiin. Sehän oli Viidakon tähtösissäkin. :)