Eilen Roomassa, Colosseumin vieressä, ravintolan terassilla, bongattu nainen egotikun kera.
Kävin pikasesti jutulla. Foorumilaisia?
Printable View
Eilen Roomassa, Colosseumin vieressä, ravintolan terassilla, bongattu nainen egotikun kera.
Kävin pikasesti jutulla. Foorumilaisia?
Perjantaina wanhan rauman kellarin katolla pienissä pieruissa bongattu Wiittis epäilyttävissä merkeissä... ;) :eek:
Tänään klo 15:09 bongattu mies ratakadun valintatalon pihalla just nousemassa punaiseen Touraniin(?) :D Joku pohjanappimodi oli ainakin, kun näin kiertävän nappilukon kiinni.
Se oli vw sharan, kloonit nemesis ja aqua😁
Kaivokselassa noin neljän aikaan nähty valkosella trasportterilla jäppinen sähkörööki kädessä ja jos en ihan väärin nähny oli atona kaifun mini tai vastaava... muuta ei kädestä näkynyt ;)
Lucky Ninen terassilla innokin vv ja aerotank nokassa. Huitelin ohi ja huutelin.
Tänään Ideaparkissa n. klo 15 parrakas normaali Suomalainen mies (ruma, mahaa) bongattu evod ja joku pienempi tuubi kädessä.
Senpä takia laitoinkin että normaali :D
Itelläkin aika hyvä pallo tossa...
eikäku sitä minä vaan sille naiselle joka tykkimäellä imeskeli modia notta miten ois?
tänään jorvin pihalla tapahtunutta:
Katseemme kohtasivat ja kävelimme lähemmäs toisiamme. huomasin kädessäsi pinen hopeisena hohtavan tikkumallisen höyryttimen. itse höyryttelin nemmyllä jossa päässä lasitankillinen nanokit kaiffari lasitipillä.
Vaikka katseemme kohtasivat ja aika tuntui hidastuvan en kehdannut katseeltasi kommentoida kädessäsi kimaltavaa pötköä. Jos tunnistat itsesi tästä teksistä ilmianna itsesi ;)
nim. höyryllä kulkeva "remppa" mies ;)
Humppis juuri sillä tavalla ;)
Ilosaarirockissa bongailtu erinäinen liuta ego/evod/lambo-tyyppisiä ratkaisuita.
Tangoilla mulla oli kiire sulla oli tumppi misteri ja mulla kaiffari papsi <3