108e toimitettuna ja mätsäävällä tipillä. Tilasin. Ostat eka kittinä tipin kans nii putoo 5e hinnasta ja SUOMILOVE koodilla vielä olikohan -15% hinnasta.
Printable View
Liite 24386
tsädäm!
http://images.tapatalk-cdn.com/15/10...e2ff0d9412.jpg
Siinäpä se. Kohta tämäkin vaihtoon, huomasin että rippailu vituttaa.
Juu, oon drippaillu syksystä 2014. Nyt alkaa tympiin jatkuva puljaaminen nesteiden kans ja akkujen vaihtelu. NextGen ollu nyt adv jo hetken, 14w ftw.
Halvalla pari Fountainia testiin?
Tai sitten bottomfeederi parilla kympillä niin ikään testiin?
ehdotelkaapa edukkaita mahdollisimman pitkä-ikäisi dripsuja
sub ohm vai makustelu vai mitä etsii hän?
no lähtö kohtasesti sub ohmailua
Mekaaniseen jos vielä jtn pitäisi lisätä
Eikös se velocity oo ku tehty semmosille?
tarkoittaako tämä nyt sitä että kotha taas menee 130e vapetteluun ;_;
Onko kenenkään kohdalle osunut tarve ostaa dark horseen uutta plussapinnin tiivistettä? Mistäköhän mahtais saada? Googlettelemalla löytyi vain joko jenkkifirmoja jotka eivät toimita suomeen, tai ihan hävyttömän kalliilla postituksella saatavia.
En halua maksaa puolta aton hintaa siitä että saan uuden tiivisteen.
hesekiel en oo itse löytäny mut putki teipillä tiivistin ku vähän kusialle.. ja mun mielestä pitäs orkkislootassa tulla varatiivarit.
Sama kysymys Doge V2 tiivisteestä. Sulatin sen vahingossa
Puoliväkisin joutunut tän viikon drippailemaan kun posti sähläilee. Ei tää loppujen lopuks mitään kauheeta ole varsinkaan Magmalla. Ihan kiva määrä mahtuu lientä sisään, ja nikkelillä lämmönsäätö päällä ei tarvi pelätä dryhittejä. Kyllä tää Magma edelleen asiansa ajaa. Ei ylimääräisiä o-renkaita missään hajoamassa ja makua tulee riittävästi.