Vahvat nesteet on ihan huippuja, just semmoset joista tulee kurkkutuntuman lisäksi suutuntuma :D
Printable View
Vahvat nesteet on ihan huippuja, just semmoset joista tulee kurkkutuntuman lisäksi suutuntuma :D
Masokismi poislukien.
Mutta tuntuma on taattu :rolleyes: Ja nyt puhun vain näkemääni perustuen, sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä että pysyn kaukana koko myrkystä.
Pitää kyl joskus testata :rolleyes: Voi lähettää testiin :D
Videota en kyllä tee :cool:
Onko joku testannut ToscanaMAll:in Boba's bouynty ja Gorilla Juice-kopioita (Boba's prize ja Gorilla prize)? Onko mistään kotoisin, nekin taitaa muuten olla ihan puhdasta vg:tä.
Siis jos meinaat sitä Boba's Prizeä niin se on kuulemma täyttä paskaa. Sieltä kun saa alkuperäistäkin niin kannattaa maksaa hieman enemmän ja ottaa sitä.
Voiko valmiita nesteitä sekottaa keskenään, jos pahimmassa tapauksessa loppuu nesteet? En oo vielä kokeillu..
Voi tietenkin, mitään kovin suurta makuelämystä sillein saavuta kylläkään.
Imo paras neste "herkutteluun" näistä tähän asti testatuista nesteistä löyty tänään. Heitin tankkiin noin 90% El-toron Cigarillos naturalesia ja loput 10% Papillon organic Caramel & cream. Mulle ainakin toi pelkkä caramel & cream on ihan överi makeeta, mutta tolleen toi toimii helvetin hyvin. En ollutkaan viä löytäny mitään nestettä "herkutteluun" kun ei noista makeemmista nesteistä oikeestaan mikään uppoo kovin hyvin mulle.
Heitänpä tähän nyt vakavemman kysymyksen: onko ketään vielä löytänyt semmosta nikotiinitonta nestettä jossa oikeasti olisi nikotiinipitoisen kurkkutuntuma? Veikkaan että sen saisi tehtyä ehkä voimakkaalla maullakin semmosen tunnelman kurkkuun. Itse haluaisin kuitenkin pysyä ihan savukeen maussa,en halua siis mitään mansikkaa tms. :D
E:Kaverilta sain semmosen vinkin että koittakaas vetää suoraan henkeen höyryä,eli siis vedätte suoraan keuhkoihin asti...minusta tuo tuntuu paremmin kurkussa,tiedä sitten mistä diileriltä tuonkin on kuullut :D
Kurkkutuntumaa saa ainakin lisäämällä pari tippaa Diablo Locoa :D
Kouvolamiitissä oli jollain 0mg DIY-turkinpippurinestettä, jossa kurkkutuntumaa oli aika mukavasti kun olivat lisänneet pari tippaa tuota Locoa :)
Saiskohan Diablon sijaan tuota ärhäkkyyttä laittamalla tipan tuoreesti puristettua habaneromehua 10ml pulloon?:thinking:
Grandpas Cough Medicine 12% on sit ihan hirveetä kuraa :D
Onneksi tämä pullo oli vedonlyönnin tulosta enkä itse maksanut. Maku on jotain ihan hirveetä :wheee:
Siinäpä se onkin että tuo neste taitaa aika lailla vaatia meshin. Silicalla maistui pelkästään neilikka, drippiatosta sai jo hyvin vähän muitakin aromeja irti mutta ei tarpeeksi. Tilaan uudestaan kun siirryn meshiin.
nämä kaikki piippusoosit on NIIN gennyille tehtyjä kuin vaan nesteet voi olla. LBL ja Shire Malt nyt maistuu kohtuullisen mukavasti muissakin jos vaan vähän lämpöä saa höyryihin. Esim. Iclear16 ja ~5 volttia jos halvalla haluaa päästä :)
Kartoillehan ne on varsinaisesti tehty ;)