Jaajaa 😂 Ainii, nyt vasta huomasin et Niksi sul on proffakuvana Appa, approovaan 👌
Printable View
Jaajaa 😂 Ainii, nyt vasta huomasin et Niksi sul on proffakuvana Appa, approovaan 👌
Nukkumaan pitäis lähteä. Saattaa olla aikanen herätys kun vanhat kaverit uhos poiketa kylässä. Saas nähdä kuinka rappiolla sitä taas huomenna mennään [emoji15]
Ja Lova on vaihtanut kuvan[emoji2] [emoji106] hitto kai se on mentävä lekuriin jos ääntä ei tule huomennakaan[emoji53]
Mut joo, häätys markkinoia noit pöytämodeja enempi varmaanki. Ny kuites koisii, tulee sunnuntai nopsempaa ja pääsee hakee postista paketin ko pääsen takas Raahee
Mä meen myös koisimaan..öitä [emoji8]
Öitä kaikille ketkä tääl viel kukkuu kans meikältä, se ois vetelee zetoja sängynpohjalle lähtö meikälläki ->
Mä jumin lahen keskustassa, himaan se taitaa tie viedä, on niin pirun tylsää..
Huomenta kaikille. Onpa ulkona nätti ilma.
Huomenta :) Onpas huikea ero, kun on nukkunut vartin puoliunen sijaan 12 tuntia.
Aamuja. Se pitäis vissiin pesukone kantaa kämppään. Tiukat 4 kerrosta ilman hissiä [emoji15]
Eikö kaikissa oli kolmen kerroksen taloissa ole pakko olla hissi?
Mä heräsin taas kuudelta, mut ei haittaa..kaupoilla käyty ja pitäis tehdä suursiivous[emoji51] ja hakee uusi sänky..siivota auto, vähän maalata ja jos kerkeis lenkillekin vkonlopun aikana[emoji53] liikaa tekemistä!!
Muistan kun vuosia sitten asuin 6 kerroksessa ja hissi uusittiin, kauppakassien kantaminen oli tosi bueno muutaman vkon ajan [emoji36]
Niinpä se meneekin että vain uusissa taloissa on pakko olla hissi jos kerroksia on yli 3, kaikkiin vanhoihin sitä ei ole jälkeenpäin rakennettu vaikka valtio maksaikin puolet kustannuksista.
Ahhahhahhah, RY4:n historiaa tutkiessani löytyi Dekangin FAQista huvittavat erittäin keskushallintoisen Kiinan asenteet.
8. What is the best proportion of your e-liquid?
Answer:
All the proportion of our e liquid we produce is the best. We have undergone thousands of experiments finding the optimal equilibrium of mixing Vg and Pg which can yield the best flavor and vapor volume. You needn't worry about that, just tell us which kind of e liquid you would like.
FAQ
TIC :D :D :D
Tää on tällainen venäläisten rakentama kommuuni. Hyvä että edes portaat löytyy [emoji13]