Keväällä olis kyllä kiva tavata[emoji2] syksyksi on jo ohjelmaa ihan tarpeeksi ja talvella on taas aurauksia jne...
Printable View
Keväällä olis kyllä kiva tavata[emoji2] syksyksi on jo ohjelmaa ihan tarpeeksi ja talvella on taas aurauksia jne...
kevät olis kyllä passeli! monia terdejäkin tiedän missä suvaitaan höyryäminen ettei heti heitetä ulos :D joo lumityökausi on hektistä mut palkkapussi kiittää. itsekkin nyt saamassa jalkaa kiinsteistö huoltoo vaihteeks ^^
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä mulla on vähän odotuksiakin siitä että olis edes paremmin järjestetty kun nuo festit. :D Oli vissiin vähän väsyneet aikasempiin vuosiin verrattuna kun ei mitään juontoa/ohjelmaa tms... :D
Eikös noita "pussikaljaa puistossa" miittejä taideta järjestää aika usein nykyään? :thinking:
Minä olisin käppäillyt Kämppiin ihan oikeaa reittiä, mutta kun joku lähti tiukassa etukenossa marssimaan toiseen suuntaan niin ei kai sitä voinut muuta tehdä kun perään karauttaa...
Joo ja onhan se kiva kun olis vähän lämmintäkin jo taas silloin. :cool:
Ei kyllä sillä tuohon eksymiseen että itsekkään olisin kauhean hyvin vetänyt... Mun pyhiinvaellus hotellilta Sille Mahtavalla Stockmannille oli pitkä ja jännittävä seikkailu... :lol: Takas tullessa mietin vaan että miten ees onnistuin niin vaikeesti sinne menemään. :laugh:
Helsinki on kyllä aika ihana paikka, mutta kun lennettiin takaisin Ouluun niin hihkuin kuinka ihanaa on olla taas takaisin maalla. Siltä se Oulun keskustakin tuntuu Helsingin jälkeen. :lol:
joo itsekkin asun vaan 40km helsingin keskustasta ja nykyää helpotus ku sieltä pääsee pois. sitä on näköjää juotu useampi tuoppi :D pitää itse tullakkin tutustumaan ouluun joskus enemmän ku sais aikaseks. [emoji23]
menittekö oikeesti jollai 109:tllä kiertoajelun :D
Ei nyt sentään. [emoji3]
Taitavat käyttää Cokiksessa aitoa tavaraa :)
Liite 28321
Kokapensaan lehtiähän siinä valmistuksessa edelleenki käytetään. Taitaa myös Red Bullista löytyä kyseistä makua.
Tuota jatkojalostettuu kamaa ei kyllä. :D
No ihmekkös että cola koukuttaa niin törkeesti, eihän niitä salaisia "kasviuutteita" kukaan tiedä vielä tänäkään päivänä tarkalleen. Paitsi että kokapensaan lehtiä ne käyttää edelleen, vaikka niistä on (ainakin pitäisi olla :lol:) poistettu se huumaava osa kokonaan. :D
Minäkin kuvittelin että siitä olis jo sata vuotta :thinking:
niinhän sitä uskotellaa ja lahjotaan ja asiakkaat himoitsee lisää ;) slurps. itsehän vedän pepsiä mahtaisko siinä olla heroiiniä sitte ku o nii koukuttavaa :O
Mitähän koukuttavaa vichys on, ko sitä kuluu kolmisen litraa päiväs
En mä onneks ihan niin pöllyis oo ollu, että sinne asti olisin lähteny.
Posti näköjään pudottaa pakettien hintoja, kerrankin näin päin.
Halvimmillaan jatkossa pienin paketti 5,90 euroa, mun mielestä ihan siedettävä hinta. :thinking:
Saisivat laittaa sen "pikkupaketti" uudelleen käyttöön >:)
eikö posti just nostanu hintoja :D paska koko lafka kylläkin.. johtajat nauttii duunari kärsii ja pyyhkii perseen tarvittaessa
Veikkauksen johtaja ainakin luulis nauttivan kun sen verran mojova kuukausipalkka :blink:.
Lisäksi johtajan työnkuva ja vastuun määrä on lähes sama kuin postia luukkuun työntävällä patella. Pestin saantikin onnistui helposti ilman kummempaa kokemusta, yrittämistä tai kapuamista: "pääsiskö johtajax lol????++".
muutenkin nää postin jakelupisteidenki pikkupomot näyttäis olevan tulos ylemmän johdon orgioista