Sitten sais kirjoittaa, että joku vei mun grillin...
Printable View
Lukema sen kuin nousee. :(
Ei ole varmaan helppoa korjailla vaurioituneita linjoja tuollaisessa tuulessa ja mahdollisessa sateessa. Nyt sentäs vielä lämmintä, mutta talvimyrskyissä toinen juttu. Hattua pitää nostaa niille, ketkä tuolla myräkässä paiskivat hommia.
Sä olet sentäs saanut vuodessa asunnon myyntikuntoon. Nostan hattua ja ymmärrän myös haikeutesi. Meillä meni nelisen vuotta, kun emme saaneet täyteen ahdettua vinttiä ja kellaria tyhjäksi. Toistasataa neliötä tiilitaloa 1500 neliön tontilla lähes keskustassa lojui tuottamattomana. En edes viitsinyt laskea kuluja, joita perikunta laiskuudestaan maksoi. Kun toimeen vihdoin tartuttiin operaatio tyhjennys kesti pari päivää.
Edit: Täällä ei ole mitään nähtävää, hajaantukaa :facepalm:
Nam. Grillattua makaroonilaatikkoa, ei oo sähköjä... Meni ajelutkin moottorisahahommiksi X-( Onneksi Neuvostopyörään kuuluu vakiona kaikki, myös Jonseredin saha.
http://i65.tinypic.com/24lk669.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...267cab5389.jpg
Tehtiin just muksun kanssa hampparit.
Jaa. Pikkuneiti 2v pissi dripperiin :lol: Varmaan viisainta vaihtaa pumpulit....
Ardberg Corryvreckan, Jura Superstition, Laphroag 10 Cask Strength ja Smokehead Rock Edition olisi tänään tarjolla. Se on kumma kun ei paljoa vaadi niin seuraavana päivänä kyllä tuntee että viskiä juotu. Elämä on. :D
hajaantukaa :D arska please :D
pöhlä mutta silti positiivinen.
Latotanssit :thumbup:
http://i64.tinypic.com/raoq6r.jpg
Mä en tiedä fillareista juuri mitään mutta luottoa löytyy juuri Scottin pyöriä kohtaan. Ainakin ennenvanhaan kesti mitä vaan, serkkupoika hajotti joskus nuoruudessa kaikki fillarinsa, Scotti oli ainut joka kulki ja kulki. Siitäkin hajos kaikki mitä hajota melkein voi mutta jumalauta se ei koskaan hajonnut kulkukelvottomaksi.
Tarpeeksi säröä kitaraan ja räkää lauluun niin uppoaa 1 promillen jälkeen :thumbup:
Kello on nyt 8.30 ja hönkäisin mittariin 1.07 promillea. Olo sen mukainen. Kaverin 60v päiviltä yöllä kotiuduttu. Nais tarjonta heikkoa. Tai,no oli,mutta omaan makuun ehkäpä liian puumia.
Mites se menikään...Krantuin runkkaa:lol:
Perkules kun on hieno sää tänään. Onneksi tuli eilinen myrsky ja puhalsi tuon jatkuvan saderintaman venäjälle päin.
Pitäisi nuo ikkunat pestä VG litkuista pois että paremmin näkee ulos. :eek:
Jaaha festeiltä selvitty, ja pikkusen on kankkusta vieläkin havaittavissa... Mutta tuli tavattuu helvetin mukavia tyyppejä ja oli muuten hauskaa. :)
Pientä kalustotappiookin tuli, mutta katotaan jos ne vielä jostain löytys. :D
^ Jahas sitä on oltu kunnon sumussa jos tavaraa on hävinny. :D
Jotkut kuulemma käy festeillä hankkimassa uusia vapolaitteita, mutta käy se kai noinkin.
Välillä ei mee hommat ihan suunnittelun mukaan [emoji16]
Voi helevetti, korvamato ollu taas aamusta asti. Kuunnelkaa ite, ni ymmärrätte mun tuskan
http:www.youtube.com/watch?v=V1a0ZK8KIMI
Nyt kävi koiralla säkä. :eek:
https://www.youtube.com/watch?v=fpVJTLcSoC4
Yliajon jälkeen jatkoi lenkkiä niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. No ehkä vähän ripeämmällä vauhdilla. :D
Olipas ihku miniloma Helsingissä, keskustassa tullut pyörittyä viimeksi joskus lapsena! :o Nyt osas ottaa ilon irti vähän toisella tavalla... :D Festeilläkin tuli pyörähdettyä, vaikka matka jatkui muualle aika nopeasti kun oli vähän väsynyt meininki ja tuuli kävi niin että meinas tuopit lähteä pöydiltä kävelemään... :laugh:
Huippumukavaa jengiä sieltä kyllä löytyi, onneks tulit mulle höyrykopissa huikkaamaan. :thumbup: Joko reppu on löytynyt?
Niin siinä käy kun lähtee meidän remmin kanssa jatkoille, varsinkin kun mukana on hanus ja kumppanit... :whistle:
Varmaan tuo sumussa oleminen, minä kyllä tarkistin kun Petsku lähti hotelliin että sillä oli reppu selässä ja taskut kii. :D
Oli kyll mukava tutustuu uusiin ihmisiin ja höpötellä. En muistakkaan millon ois noin paljo saanu nauraa:) Joskus pitää ottaa kyllä uusiks!
Ei sitä oo vielä näkyny :D
Löytötavaratoimistoon laittelin tuntomerkkejä, että josse sinne eksyy, ni ilmottelevat kyllä. Onneks siellä ei mitään semmosta ollu mitä ei rahalla saa. :)
Joo. Varsinkin Hanus on aika "vaarallinen" tyyppi. [emoji23]
Enemmän kyllä nyt naurattaa koko perhanan repun häviiminen alle 1km matkalla. :D Mutta jos joku sattuu bongaamaan Styxin sarjanro:002 jostain, ni se on meikäläisen. [emoji16]
itse en jaksanu festeille mennä ku ei oikee sellasii aleja ollu et ois lompakkoo kuumottanu ja matkat ois tehny jo sen verran.
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Toivottavasti se vielä jostain ilmestyy!
Ja todellakin otetaan uusiksi, mietittiin että viimeistään keväällä kootaan taas jengi kasaan kun kelit sellaiset että tarkenee kontata ulkonakin... :laugh: Ja koitetaan seuraavalla kerralla olla eksymättä mäkkäriin. ;) :lol: Ja ainakin Hanus esitteli kaikki puolensa, ei jäänyt mitään arvailujen varaan. :laugh: Odotan mielenkiinnolla Pariisin reissua, joudutaan varmaan siellä vielä vankilaan tai jotain. :lol:
jaa sitä on mäkkärissä käyty :D joku puistomiitti tai tapahtuma olis tervetullutta kyllä ja voidaan hyvin järkätä jos porukalla innostusta! ja ok seudulla jos on höyryttäjiä paljo ni voiha sitä oluelle ja kaffelle mennä :)
Kyllä tuo Helsinki on aika kiva miittipaikka kun siellä riittää terdejä ja remupaikkoja sitä mukaa kun heitetään pihalle (alastomuudesta)... :lol:
No hitto mun olis pitäny kuunnella mun vaistoo ja varmistaa että pääset perille kommelluksitta, ku musta vähän näytti siltä ku olit että kyllä mä pärjään että noinkohan... :rolleyes: Seuraavalla kerralla sut kyllä saatetaan sitten varmuuden vuoks. :lol:
Totta kai tuut sinäkin! :thumbup:
pitäskö sit järjestellä miittejä? :) minä oon ainaki messissä jos huolitaan. ainaki jos isompia miittejä järjestää ni tiedän miten hoitaa esim virkavalta hehehe :) oli meillä kaisaniemen puistossa miitti viime syssyllä pienellä porukalla :D oli kiva grillaa ja jubailla. mut muutenki jos tässä pk seudulla ja lähellä asuu porukkaa ni heitelkää ehdotuksia ei sitä aina kesä tarvii olla :D