Haha, sen takia olenkin vienyt akat aina mökille ja katsonut osaako ne edes ruokaa tehdä ilman juoksevaa vettä ja sähköä.
Printable View
Haha, sen takia olenkin vienyt akat aina mökille ja katsonut osaako ne edes ruokaa tehdä ilman juoksevaa vettä ja sähköä.
Et ole Kyllikki Saarta kestinnyt mökilläsi?
Nykyinen ööööö ex siis ei pärjää päivää ilman sähköä/juoksevaa vettä [emoji16]
Asiaan liittyen [emoji106] http://images.tapatalk-cdn.com/15/10...fb3e5993f5.jpg
Ihan liikaa tulee oltua netissä ilman feceäkin, ei kiitos, puhumattakaan että minua ei kiinnosta kytätä mitä itse kukin on tehnyt. Jos haluan tietää, mitä kaveri tekee, niin soitan sille.
Jaa..täällä ollut hivenen tiivis tunnelma tänään[emoji6]
Onneksi vielä saa valita käyttääkö / tarvitseeko facea. Joillekin varmaan ihan jees tapa kommunikoida mutta meille harmaahapsille txt viestikin on "kylmä" tapa.
Soittaessaan kuulee jo äänestä onnistuiko kaatamaan kirnun vai ei.
Mä olen facessa, mutta nykyään käyn todella harvoin, ei siellä ikinä ole mitään järin kiinnostavaa[emoji51] ystävien kanssa soitellaan ja nähdään usein joten enpä oikein tiiä miks enää olen siellä.
Mä heitin omani jokeen 3 vuotta sitten ja voin suositella [emoji13]
Onneksi on forum niin ei tarvi naamabuukkeja. Muuten kai aika samaa kuraa, mutta perseilyn lomassa et pääse ihmettelemään sen vaaleanruskean muksun YH-mamman herutuskuvia.
Oon nähnyt miehilläkin herutuskuvia[emoji38] se on kiva, kun äijä on huulet töröllä ja hauis pullistelee vieressä[emoji58] jotenkin tyhmän näköistä mun mielestä...
Omassa facen kaveripiirissä tuntuu olevan yliedustettuna sinkkunaisia joiden postaukset liittyvät koiriin tai hevosiin. "On vanha riimu mulla tallissain..."
Kahta en vaihda. Sukkia ja parisuhdestatusta. Hässisen kone "Sinkkuna on hyvä olla"
No toi on kyllä aika paha, yhisten heruttelukuvat olla bueno :D
Pahimpia on liikuntahullut jotka mainostaa joka pvä jotain suoritusta jota on tehty monta tuntia...salilla kun ei voi käydä ilman facea..kumma juttu[emoji53]