Juu huomasin itekkin nyt kun katsoin et oi kaikissa tuotteissa, jotenkin ajatteli et siinä lukisi varastossa.
Printable View
Muista sitten nostaa järkyttävä meteli, kun ei tulekaan seurannalla. Vaadi kahta euroa takaisin, mesoa periaatteesta ja julista koko saari teennussijahuijareiksi.
kestää sen aikaa tulla ku kestää. toki tuo ulkopaamterminaali nyt on hitaampi ku etana. toki sielläkin tehty parannuksia.
pöhlä mutta silti positiivinen.
Nopeasti ajateltuna, jollain oikeusasteella voisi olla sanomista tällaiseen sääntöön
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201608...acebook.com%2F
Tuota tapausta ja tilannetta Forssassa en tunne, joten siihen en ota kantaa.
Tuo Naamapeikon kommentti "---kulttuurista, jossa väkivalta ja tappaminen on hyväksyttyvää---" sai vain ajattelemaan nykytilannetta Suomessa; nettikirjoittelun perusteella (lehtiuutisten ja -artikkelien sekä erinäisten blogikirjoitusten kommentointi, eri foorumeilla kirjoittelu) saa kuvan, että väkivalta ja jopa tappaminen todellakin on täällä hyväksyttävää, ellei peräti suotavaa. Ainakin jos/kun kohteena on oman viiteryhmän ulkopuolinen ihminen.
Tänään on näköjään sellainen päivä, että meikäläinen on pinna kireellä[emoji20] Ärsyttää ja vituttaa ihan kaikki[emoji53]
Vaan tupakanpoltto ei ole mitään verrattuna puhelimen ja erityisesti sen some sovellutusten käyttöön työaikana. Vaaratilanteiden syntyminen tarkkaavaisuuden herpaantumisena ja jne.
Mun mielestä tätä tapausta ei saa vähätellä. Kuitenkin tuon disputen seuraksena alkoi lama koko maassa, mikä meinasi levitä koko eurooppaan. Jälkipyykkinä ihmiset menettivät luottamustaan hallitukseen ja britit joutui tekemään kohtalokkaan äänestyksen EUsta eroamiseksi.
Kyllä nämä lubrin lekkerit kestävät, jopa postin käsittelyn.
Liite 28220
Kuvan yksilökin matkasi postin hallussa lähes 200km:thinking:
Ilmeisesti olen ollut liian vähän parvekkeella höyryllä, kun joku otus oli käynyt paskomassa seinään. Lintu varmaan, ja jätösjäljistä päätellen saanut jonkun ripulikohtauksen ilmassa ja tosiaan saanut seinän värjättyä. On ne taitavia. Pitää vissiin alkaa merkkaamaan tuota omaa reviiriä :thinking:
Ripulikohtaus ilmassa[emoji38]
Hahhahhah! :lol:
Täälläpäin se se ripulikohtaus sattuu aina mun prätkän yläpuolella. :mad:
Terveisiä SVK-helunalle, Tuitulle ja Mirulle Pariisin vasemman rannan kujilta. Mukaan tarttui kirppareilta nostalgisia hippihepeniä, pinkillä jättiruusulla somistettu kukkahattu ja helmikirjailtu koketti käsilaukku. Mä ostin ne vain yllyttääkseni pikkukylän porvarisrouvat entistä paheksuvampaan kuiskutteluun. Pilviä puksutteleva modi ja kukkahattu - siinäpä ällistelette.
Valitettavaa oli, että 50-luvun kulttuuri-ikonin, Gitanes-sätkän, muheva tuoksu ei enää kuulu Pariisin kahviloiden atmosfääriin. Muuten vallan hieno matka.
Mäkin olen ostanut hippipaidan Pariisista, mikähän siinäkin paikassa on :) Sieltä pohjoisen kirpputorialueelta, joka oli hillittömän iso ja skaala aika laaja katumyyjistä antiikkiin. Ja on kyllä kiva paita.
ripulireijo :D
Just sieltä! En paljon viitsinyt koluta iänikuisia pakollisia nähtävyyksiä, kun tunnelma rannoilla on niin pariisilainen, niin pariisilainen. Etenkin nyt kun ulkomaisia turisteja oli yllättäen entistä vähemmän, ranskalaisia lomailijoita sitäkin enemmän.
Mies selasi kiltisti päivittäin foorumin viestit ja antoi (pirullisen) raportin palattuani, joten olen hyvin selvillä kenelle on tullut, minkä verran ja missäkin ajassa tullin läpi tavaraa. Ja mikä maku maistuu kenenkin suussa. Muusta se ei sitten ymmärtänytkään mitään. Niin kun en minäkään.
Tarttiskohan käynnistää läppäri useammin kuin puolen vuoden välein. Menee aina puol päivää päivittelyihin
Pariisilainen tunnelma rannoilla, meinaaks se tuuheita kainalopuskia ja litraa parfyymia :thinking:
Kai se on lukenut höyry-off-topiciakin että pysyt ajan tasalla :laugh: Jos luki, niin toivottavasti mielenterveytensä ei järkkynyt ja kärsi nyt jostain stressiperäisistä pakkoliikkeistä :rolleyes:
Pariisissa on tullut käytyä, mutta ei ollut mun paikka[emoji53] oikeastaan meni vähän pilalle se päivä, kun oltiin siellä.Olin kuumeessa ja autolla kun kierrettiin maailmaa niin olin kartanlukija[emoji51] Se oli hirveetä..muuta en sano.Nizza oli mahtava paikka..kaikkien paikkojen nimiä en muista, mutta onhan ranska hieno maa[emoji2] kierreltiin siellä se 2 viikkoa kuitenkin.
Pariisissa ainakin oli paskasta joka paikassa ku käytiin siellä. :(
Ja ihmiset on ihan kyrpiä.
Mutta se siitä. Nyt ku Sauna+kylppäri on tehty niin talven varalle menee vaihtoon ulko-ovet. Cellolta sais parilla sataa, mutta ne jätettiin suosiolla kauppaan. 7 tarjouspyyntöä lähetin ja 2 vastas. Pihla ja Tiivi. Samaa konsernia ja rakenteellisesti samat tuotteet :D
Molemmilta kävi myyntiedustaja käymässä. Pihlan tyyppi otti mitat ja jättää loput timpurin huoleksi. Tiivin jannu olis avannut karmin ja katsonut mitä se on syönyt, jos oltais lyöty nimet heti paperiin. Tiiviltä saadaan myös kalliimpi ovi halvemmalla. Molemmat tulee asennettuina, kaikilla kilkkeillä, koska takuu ja vakuutukset. :)
Laitan vielä molemmille postia et mitä jos laitetaan molemmat ovet ikkunalla, niin paljonko nostaa hintaa. Mutta karkeasti ovi on tonnin per reikä+asennus. U-arvo on alle 1, eli parempi ku mun seinissä...
No ihmiset on kyllä aika töykeitä siellä, eivätkä mielellään puhu enkkua..onneks oon lukenut ranskaa niin pärjäsin sillä aika hyvin[emoji2] Pikku paikoissa on mukavaa ja ystävällistä maalaisporukkaa.Patonki ei ole ihmeellistä vaikka niin luullaan IMO[emoji3]
Mitähän vielä....siellähän välillä on jengitappeluita mistä me emme tiedä mitään.Siskontyttö oli Pariisissa niin joutuivat metroasemalla 2 jengin ammuskelun väliin ja sinne tuli poliisit nopeasti.Onneksi ei mitään sattunut, mutta traumat jäi[emoji53] Siellä oli silloin kuulemma metroasemilla raskaasti aseistautuneita poliisijoukkoja partioimassa joka paikassa.
Juu, ja karvoissa löytyy eikä dödostä ole tietoakaan. Luki se, ja myönsi happamasti, että verbaalisesti nokkelia ihmisiä siellä foorumilla. Mokomakin emeritus professorin käppänä. Sen se lukeminen teetti, että käppänä sulki multa paypal-tilinsä. Hiukset oli kuulemma nousseet pystyyn huikeista varastoista ja etenkin hankkimieni modien hinnoista. Eikä ne olleet edes kalliita. Olen nyt valitettavasti omillani, joten hyvästi haaveilemani Provari - ainakin joksikin aikaa, kunhan avikki rauhoittuu.
Tiedäthän Tuittu tutun virren: ostetaan parin sadan euron rompe, mutta kotona vähätellään, että eihän tää rätti mitään maksanut, parikymppiä. Niin se kyllä itsekin tekee. Retkeilykamppeista ja viskin laadusta ei taatusti säästetä.
Miru, mä oon aina ollut kukkahattutäti, aina opettamassa pahankurisia sormi pystyssä - etusormi.
No nyt on mentävä nukkumaan..se on öitä[emoji42]
kyllä toi ranskan tilanne on vähä huolestuttava ja kaaoottinen välillä. itse ajattelin vuosipäivänä viedä emännän eiffeliin mut vähä pelottaa kyllä.
Tässä ehkä paras
https://www.youtube.com/watch?v=okHMgiPZmTQ