infiny on kyllä tarinaltaan niin hieno, että oksat pois. Kertaalleen sen läpipellanneena ilman dlc:tä. Mutta nyt kun on bioshock 1 ja 2 tahkottu niin maanantaina alkaa infinity.
Printable View
https://dl.dropboxusercontent.com/u/11598700/dance1.gif
Pitäis kaiketi pikkuhiljaa pistää DkS2 stoppiin ja painua pehkuun...
Suatana, mähän en Paarthurnaxia tapa. Sillä on liian miellyttävä ääni. :D E: Kohdasta 5:21 piti lähteä, mut ei näemmä toimi kun tänne lisää.
https://www.youtube.com/watch?v=G_4LQXwA2sg#t=321
Play Hell Tetris, a free online game on Kongregate
Olen melkein sanaton :D
Ei jumalauta, miten helvetin säälittäviä voi olla noi BF4 servereiden adminit. Annettiin sitten banaanit tosta lonkalta vaan, syynä suspect hack wtf. Ei jeesus pistää taas vihaks toi peli.
defuncta kiitos videoista :laugh: Vähän paremmalla mielellä taas itse jatkamaan (kuolemaan).:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=9tOZu_ItYuY Galactic Civ 3, drool already:drool:
Jäin koukkuun WoTiin :D Harmi kun tier 3 kestää jo ikuisuus päästä.
Mulla meni hermot moninpeleihin jo 10 vuotta sitten juuri pentu-chiittereiden takia joten ihan sama huijataanko vai ei kun 10 vuodessa ei näemmä ole tapahtunu mitään asiallista anti-chiittiä. Oman serverin pistin pystyyn cs 1.6:ssa ja voi vittu kun näki kaiken... Toisaalta olipa niitä hauskojakin hetkiä mutta ei jaksa enää ban/ "fuck you kid" rrtmin viestejä.
Onpa muuten vaikea löytää edes kännyköille androidille (muijan) ja itelleen (WP 8.1) kunnon offline -texas holdemia, kaikki online, ei vois 30+v. vähempää kiinnostaa sekoilla jengin kaa selvinpäin :laugh:
Oma top story löytyy Cod4 MW:stä.. Mappi tais olla Strike. Punkbusteri ol aikas busted...
Mapin keskel (siel "torilla" kojujen päällä) kaveri LMG kourassa (oliskohan ollu M249 SAW) - 360' autoaim hedutteli jengii.
Siinä sitten koko serverin voimin tehtäväks otettiin vaan tiputtaa se - ei bannia..
Ei jumaklavita se ol vaikeeta, mut kyl se lopulta alas saatiin. Fiilis oli ku Onyxian tiputuksen jälkeen.
Pisti ja pistää vieläkin vihaksi. Mutta miten ihmeessä esim. WoW on voinu olla niin suosittu ? Kai sielläkin sama meininki
Kiitti vitusti niille kakaroille jotka pilasi minun ja monen muun pc-pelaamisen onlinessa. Nörtti kun olen niin turpaan en lyö mutta toivon että saa vaikka hearthbleedin :)
Tämä video sopii kun nyrkki silmään defun Dark Souls -ragelle.
https://www.youtube.com/watch?v=xzpndHtdl9A
Steamissa olisi Arma2 Combined Ops alessa neljällä eurolla. Nappasin pari kipaletta ihan vain uusia lisenssejä varten ja bannien kiertämiseen.
Bannien kiertämiseen? Mikäs mies te oikein olette?
Joskus tulee noita "huihai" banaaneja kun kylmää adminin kaverin, adminin itsensä tai vain tekee jotain "väärää" kuten posauttaa helikopterin ilmasta. Viimeisimmän banskun syy on "maphacking", jepjoo Berezinon pohjoispuolella on aukio jossa iso leiri. Sattui vaan olemaan reitillä jota pitkin köpöttelin Kraznon kentälle eli huonosti piilotettu.
Illalla pompataan takaisin tuolle palvelimelle ja tuhotaan kaikki mikä löydetään.
Operation Flashpoint ilmaiseksi viikonlopun ajan.
ARMA: Cold War Assault on Steam
Noniin ja taas sunnuntain battlefield 4 vitutukset. "you have been banned from this server. reason max k/d on this server is 2,5. Siis mitä vittua. :mad:
Ei saa olla hyvä pelaaja?
Jos se oli nyyppä servu? Tarkotettu noboille?
On se mukava kattoo et muutki on kypsyny paskamaisiin pelaajiin :D Dota menny aivan sekasi ku ranked-pelit tuli kuvioihin ja sen pelin pelaaminen on kyl jääny vähemmälle. Onneksi korvaaja löyty: StarCraft 2! Sattuisko täältä löytymään treenikavereit kyseiseen peliin? Goldis pelailen.
CA:ta "Compat Arms" tahkonnu liki 3 vuotta. Vaari iässä viel ku oon, nii ne prkleen pennut nimittelee mua kid:iksi :D ja tästä pelikoukusta saanen kiittää F...... siis yhtä jälkeläistäni. Hah, miepä tuhlaan kaikki sen perinnöt NX:n ostamisee (oikein sille). Hitto se viel katuu että istu mun punkan reunal pelaas.
Combat Arms oli ihan hyvä ennen kun se tuli täyteen hakkereita. :facepalm:
Jos pelaan bäfää, niin melkein järjestäen pelataan omalla tai EA:n servulla. Ihan turha ees kuvitella et menis jonnekin "Pistols only!!" Ja yllättäen servun adminilla on haulikko servulle...
Muutenkin meillä on pelitiimissä 5 jannua, jos kaikilla kiltatagit päällä niin se on kick kaikille ja perään joku "Lulz hax omg", koska viiden tiimi jyräis jonnet 600-0.
Mutta silloin ku pääsee pelaamaan kunnon poppoota vastaan (ja oma puoli on ees jotenkin selvinpäin :D) Niin bäfä4 on ihan jees.
Pelata selvinpäin... outo sana valinta. Olut ja pelipätle toimii aina, tähän plussana höyrykone. Katkotonta nautiskelua pelin ääressä ilma tupakki taukoa. :P
Jos porukkaa täällä vielä WoT kiinnostaa, niin tässä teille pieni esimerkki tyhmien rankaisemisesta (sieltä replaystä voi joko katsoa sekoilevaa ja toimimatonta BattleSimulatoria tai ladata replay-tiedoston ja katsoa WoTissa). Alku nyt on vähän meh..., mutta lopussa M36 Jackson, T49, BDR G1 B ja VK 3601 (H) vastaan AT 8 ja aika tiukille menee, mutta kyllä se yksi tankki voittaa 4 tankkia, jotka eivät tiimipelistä tiedä yhtään mitään. :D
Borderlands 2 on nyt ollut aika tehokäytöllä tämän kevään.
Muutama tunti uutta Wolfensteinia takana ja huhhuijaa ku on mahtava peli. Aseissa on munaa, grafiikat loistavat vaikkakin RAGEsta tuttu tekstuurien pop-in on tässäkin mukana, ei tosin yhtä pahana. Suositellaan FPS:n ystäville.
No kyllä ton vois jo päivittää. :D Riippuu tietenkin kukkarosta.
Itekin meinasin näyttökorttia päivitellä, mutta googletuksella valkeni uuden sukupolven olevan tulossa kohtsillään. Tarkkaa päivää nyt ei toki löytynyt, mutta epäluottavaisimmatkin arviot puhuivat Q1 2015, luottavaisimmat jopa tästä kesästä. Odotellaan nyt sitten rauhassa, ettei ala myöhemmin ketuttamaan. Ei kai tässä varsinainen hoppu muutenkaan ole.
No mulla on ollu alusta asti 2 x GTX680 ja vieläkin uusimmat pyörii paremmin kun hyvin, ostettu 2013 kevättalvella että kyllä tolla nyt ainaki 4v vielä pärjää. :) Että jos nyt vaikka ostat GTX780 niin kyllä pitäis silläkin pärjätä 4v ainakin.
Joo, kylhän ne tekee nykyään aika tehokkaita läppäreitäkin. Mutta niissä se lämmöntuotto on aika suuri ongelma ja pelatessa tuulettimet laulaa hoosiannaa. :D